Komentáře a recenze 35

6.5
velmi slušné
Kamil3
Kamil3
527 bodů
4.5
Docela mě překvapuje hodnocení filmu ..Tak nevím .Námět a zápletka mi příjde celkem zajímavá herecky je to taky dobrý ..Ale ten zbytek filmu za moc nestojí.Film nemá žádné tempo a hrozně se táhne .Skoro třetinu filmu tvoří záběry psa na ostrově ..Tak že moc nerozumím poměrně nadšeným ohlasům na tento film ,mně to přišlo celé takové nanicovaté ,další zbytečný fim na který se brzo zapomene ...proto dávám všem kdo dali víc jak 65 procent palec dolu..
barborasalome
barborasalome
522 bodů
6
Solidní film. Na mě až moc dlouhé záběry. Škoda, kdyby to bylo kapánek rychlejší, tak to mohl být vynikající film.
hnidopich
334 bodů
0
Nejhorším filmovým hříchem je nuda. Všechny postavy se chovají extrémně iracionálně a v reálným životě by s nimi člověk nevydržel v jedný místnosti, aniž by nechtěl někoho z nich zabít, čímž je snad řečeno vše. Ty dialogy, co měly zřejmě bejt jakože cool, byl tak uncool jak to jen jde. Absolutně duchaprázdný, absolutně bez obsahu. Takle to dopadá, když točí filmy lidi, co nemají co říct a to nic říkají po dobu 95 minut.
malarkey
27 bodů
8.5
Příjemné české překvapení, kvůli kterému jsem vážil cestu až do Prahy. Nakonec to za to stálo. Sice se toho moc nenamluví, ale o to víc zase mluví kamera. Do toho suprová Jenovéfa Boková, na kterou se nemůžu vynadívat. Koukal bych na ní častějc :)
arilka
25 bodů
6
Od filmu jsem asi očekávala o něco víc, ale i tak o něm rozhodně nemůžu říct, že by byl špatný. Po pravdě, nejsem moc zvyklá na filmy tohohle typu, člověk ani nemůže říct, že by byl nadšený, protože se jednoduše dívá na každodenní realitu. Nicméně v případě Rodinného filmu se povedlo vystihnout životy lidí velmi dobře, takže nemůžu říct, že by mě to nebavilo. Asi to není film pro každého, ale něco zajímavého se na něm rozhodně najde. Musím také ocenit skvělé herecké obsazení, takže je můj názor na film vlastně docela kladný :)
petra-petra
7 bodů
4
Jak muze byt Vanda Hybnerova za svuj vykon nominovana na Ceskeho lva?Slabe,Roden nejlepsi jako vzdy,rovina psa Otta je pohadkova,ztraceny pes,pote nalezeny pusobi nucenym happy endem.Nici vykon nestoji za zminku.Pomaly nedinamicky film.