65%

Komentáře a recenze 30

leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Stejně jako u Posledního výstřelu se jedná o dospělou detektivku pro dospělého diváka. Nicméně ubylo na hutnosti a přibylo scén pro příběh naprosto zbytečných a nezbývá než doufat, že tento trend nebude v dalších pokračováních nabývat na rozměru. Výkon Slečny Smulders bohužel nemohu objektivně posoudit, protože ji prostě nemám rád, přijde mi naprosto umělá a nepřesvědčivá, prkenná. Závěrem se velmi neodbytně vnucuje jedna otázka: Jak přišla slečna Danika na jméno Jacka Reachera? Pevně věřím a doufám, že odpověď na ni, jsem pouze prošvihl a slibuji, že napodruhé si na to dám opravdu velký pozor. Prozatím to filmu srazilo dalších 10%. Uvidíme příště.
2 481 bodů
6
6/10
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
7
Po prvním dílu jsem se na tento film poměrně dost těšil. Ale pro mě to bylo dosti velké zklamání. Nechci říci, že je film špatný je se smekl někam, kde bych ho já rozhodně mít nechtěl. První díl byl jiný než klasické akčňáky dnešní doby a tím byl zajímavý. Uvidíme, zda přijde další díl a pokud ano, tak jakým směrem se vydá. Pokud se vrátí k pohledu prvního dílu nebo bude pokračovat, pro mě, nezajímavým směrem.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Oproti prvnímu dílu zde dochází ke značně viditelnému propadu kvality. To se projevuje především ve stupidním ději. Na antagonistu tady byl povýšen jen jakýsi pohůnek bez motivace. Samotný hlavní padouch se ve snímku pouze mihne a to jen proto, aby byl odhalen. Obecně celá scéna s kokainem na letišti byla až bizarní. Reacher se na minutu zamyslí, hdoí hluboký pohled a hle, případ rozlousknut. Stejně tak nelogická jednání účastnivších se charakterů. Fakt by mohla mít Reacherova přítelkyně k zákazu jeho návštěv tak obskurní důvod, jaký uvedla ve snímku? Filmu ubírá i Reacherova "dcera", jež je až neskutečně nesympatickým stvořením a přímo vyniká svou otravností. Po čtvrt hodině se ty její pindy už opravdu nedaly poslouchat. Akční pasáže zůstávají vesměs na standardu prvního dílu, přesto se mi zdálo, že i ony občas zaostávají. Jsou neoriginální, předvídatelné a takové ploché. Kdyby se mi tak nelíbila jednička, Jacka Reachera: Nevracej se bych si asi ani nikdy nepustil. Teď vidím, že kdybych to udělal, škoda by to rozhodně nebyla.
comex
comex
1 208 bodů
4
Jack Reacher: Už se nikdy nevracej
salisbury
salisbury
1 101 bodů
6
Jack Reacher je zpět a jak napovídá podtitul s názvem Nevracej se, tak v jistých filmových okamžicích si při sledování tohoto opusu řikám, ano Jacku, nevracej se. Tom Cruise si na stará, stále ještě abnormálně funkční kolena umí udržet pozici prvoligového akčního hrdiny, jen scénář není doveden k dokonalosti a tak trochu Tomův výkon stahuje do hlubokých vod průměrna. Edward Zwick není špatným režisérem, pár kousků jako Legenda o vášni, Poslední samuraj či Krvavý diamant jsou dle mého skromného uvážení velmi dobrými pohyblivými obrázky i chápu, že se nedá udržet po celý čas běhu stejný kmit dechu, jako u tohoto filmu, kde se občas po dechu lapalo. Věřím, že toto nepříliš zdařilé dýchání se v možné příští epizodě neobjeví a laťka od prvního dílu, nyní ponížena, se opět vypraví směrem vzhůru.
Pacman
Pacman
586 bodů
5
Docela jsem se těšil na dalšího Reachera....Bohužel to dopadlo blbě. Jako ono to není až tak úplně špatně natočený, ale prostě je to o ničem. Scénář jako vyšitej z nějaký béčkový německý kriminálky. Režie taky nic moc, kromě Cruise žádné hvězdné obsazení. Kdyby aspoň trochu víc tekla krev, ale ono ne. Nechápejte mě špatně, té krve je tam celkem dost, ale v soubojích f2f je fakt divný, když dostanete po držce tak že by vám rána půlku ksichtu utrhal a ona se neobjeví krev, natož modřina. Takové věci se na tvářích a tělech rváčů objevují záhadně až po konci bitky :D No prostě fakt béčkový zpracování který je natočený fakt jenom lepší kamerou, a do kterýho ukecali jednu vyhasínající hvězdu.