Valerian a město tisíce planet

70%

Komentáře a recenze 35

sak007
232 bodů
7.5
Další ze scifi filmů Luca Bessona, opět fascinující svět ve stylu pátého elementu, natočený podle komiksu z šedesátých let. Dej je prostý, agent Valerian a jeho krásná kolegyně musí odhalit spiknutí a zachránit tajemnou rasu. A to že loď hrdinů připomíná Milenium Falcon fakt není náhoda :)
shalmirane
223 bodů
7
Filmové uvedení komiksového světa známého spíše ve Francii. Vesmírný agent Valerian nezahraňuje světy, ale rovnou celé galaxie. Zřejmě se mu to již mnohokrát povedlo, je to pěkná primadona už od začátku.
  • Scénka s krmením císaře
  • Grafické zpracování a mnozí efektové
  • Chybějící intro do běžně neznámého komiksového světa
  • Ne moc uvěřitelný přeslazený závěr na teenagery
Kverulant
Kverulant
222 bodů
2.5
Asi by bylo lepší chytit na dvě hodiny rakovinu než vidět tenhle film. Sice někdo vyhodil hromadu peněz za efekty, ale vůbec neřešil scénář. Dva ústřední představitelé úplně bez charisma a talentu a stojí za to si pamatovat, jak příběh můžete skvěle popravit tím, že hlavní pár je od začátku spolu, jsou to kolegové a jeden si chce druhého vzít. Spousta nudných umučujících dialogů, obzvláště od hlavního páru nebo armád. Když už tam nacpou nějakou vedlejší postavu s šancí na minipříběh a pravidelné osvěžování děje, odstraní jí do pěti minut. Už dlouho jsem tak netrpěl.
nairam67
nairam67
101 bodů
6.5
Je vidět, že Luc čekal až technologie doběhnou jeho představivost. Bohužel jeho "perloví lidé" jako by Avatařanům z oka vypadli a to včetně jazyka. Náš kladˇák a klaďačka mají tvořit mileneckou dvojici, nicméně chemie jaksi nefunguje a vypadají jak odvázanější brácha se sestrou, kromě konce tam to alespoň trochu zajiskří. Ještě že je ta holka tak hezká a je k pokoukání. Bavil mne také odkaz na 5 element v sekvenci divoké honičky po stanici Alfa. Vizuálně dokonalé, slušný soundtrack a taneček Riri u tyče vynikající. Celkově Luc ukázal, že lze konkurovat americkým blockbusterům. Jednou vidět vcelku však stačí. David Bowie - Space Oddity díky za skvělý začátek.
batmann
43 bodů
6.5
Není to tak, že by film neměl co ukázat. Ale nedokáže překvapit. Je třeba ocenit, že z toho je konečně zase cítit TEN Besson, který nějakým způsobem posouval hranice evropského filmu. Ale bohužel je tentokrát až příliš amerikazovaný (stačí porovnat zdejší hudební výstup s tím z Pátého elementu). Celek ale nenudí, tempo tomu nechybí, hlášky jsou pravidelně dávkované a vizuál je pětihvězdičovký. Absence prvku překvapení, silného záporáka a zajímavého hlavního hrdiny (Dane DeHaan bohužel profiluje svou postavu jako pouhého namyšleného spratka) to táhne dolů, ale ve výsledku jde o jeden z těch chutnějších blockbusterů, jaké letošní rok zatím nabídl. Velký palec nahoru za Caru Delevigne, která si hodně scén krade pro sebe.