Komentáře a recenze 55

• super téma
  • možná trochu delší než by bylo potřeba
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Krásný film o lásce k práci a o pocitu být potřebný. Skvěle sehrané od hlavních představitelů. De Nirova postava je jako pohlazení po duši. Dobře naladěný stařík s myšlením mladíka a elánem člověka v první práci a velkou schopností všímat si detailů a tím pomoci vyřešit nejeden život
KarIos
KarIos
944 bodů
8
Příjemná oddechovka.
myllyn
myllyn
885 bodů
7.5
Je to přesně Ten typ filmů, ktere potřebuji když se chcuž divat na milou, prijemnou komedii. Anna je hezka, rád se na ni koukam a rad jsem ji viděl už v ďábel nosi pradu. Cely ten humor je takovy sympaticky a koukam na takove filmy docela rad.
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
8
Robert De Niro je bezpochyby žijící herecká legenda, která zahraje jakoukoliv polohu a i na stará kolena, neskutečných 40 let od legendárního Taxikáře, zvládl ztvárnit sympatického a pracovitého vdovce, kterému člověk věří cokoliv. Naproti tomu je zde Anne Hathaway, které jsem ani za ty roky prověřeného a doceněného herectví nepřišel na chuť, ovšem zjevně se tam pomalu dostávám. Vlastně jsem se celé dvě hodiny dobře bavil, užíval si a smál se některým vtipným situacím. A býval bych této skvělé feel-good jednohubce napálil i pět, kdyby...kdyby ten film neudělala žena. Tedy hlavně, kdyby jej, pro mě neznámá, Nancy Meyers nenapsala. Rozhodně nemám nic proti emancipaci a asi bych se filmem dále nezabýval, jenže to by z výsledného kousku nesměl být cítit jistý pach teatrálnosti a naivity. Během první poloviny to plyne tak nějak bez povšimnutí, jenže v té druhé se stalo tolik naivních, a v jednom případě až křečovitě naroubovaných, zvratů jako vytržených z červené knihovny. (Spoiler : konkrétně jde o to rádobydojemnou omluvu v kanceláři, tomu jsem vážně nevěřil.) Zřídkakdy v komentáři rozebírám jednotlivé pasáže, ale zde jsem si nemohl pomoct..ovšem toto je jen drobnost a i tak jsem se dobře bavil a snímek si za pár let rád zopakuji.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
9.5
Milujem takéto filmy. Krásný príbeh o muži čo miluje to čo robí a robí to čo miluje a jedno kolko rokou má a co všetko sa zmenilo o dob kdy robil svoju prácu. Vštko idě pokud sa chce a je chuť. De Niro je skvelý herec a se svojím vzezřením drs%náka je vlasdtně velmi milí a vtipný. Takto bych bylo rada keby som bola pozitívná a plná energie ked buďem v druhé polke svojho života
mikewin
mikewin
569 bodů
9.5
Milý a opravdu pohodový film pro víkendový večer, doporučuji pátek, kdy se po týdnu v práci potřebujete koukat na něco pozitivního. Robert De Niro je prostě báječný. Hraje jednu za svých životních rolí, ale to on často. I ostatní herci nejsou žádná ořezávátka a tak se celý film nese v pohodové a pozitivní atmosféře, kterou lehce a trochu zbytečně okořenili tvůrci drobnou nevěrou manžela hlavní hrdinky, což ale nakonec dobře dopadne, jak se konec konců v tomto typu filmů dá i očekávat. Tuhle epizodu vidím jako jediný záporný bod filmu. Jinak je to film, na který se stojí za to kouknout.
hofmi
hofmi
532 bodů
8
Mám Roberta de Nira moc rád, je to pohodový herec, který umí svým postavám vtisknout nenapodobitelnou identitu a tady je to senior, který se stane přes svůj věk úspěšným i v prostředí módního webu. Jeho laskavost i rozhodnost spojené s životními zkušenostmi slaví úspěch. Nemám filmu co vytknout.
memphistto
499 bodů
7.5
Příjemný film na odreagování. Herecké obsazení skvělé, pointa zajímavá a provedení přitažlivé natolik, že se zase někdy rád podívám. Ač se film tváří jako komedie, tak jako komedii bych ji zase až tolik neviděl, občas se zasmějete, ale je to spíš oddychovka. Stojí za shlédnutí :)
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů