Orel Eddie

80%

Komentáře a recenze 57

paniks
319 bodů
8
Orel Eddie - životní příběh Eddieho, který touží reprezentovat vlast na olympijských hrách. I když nepatří k talentům, přesto se snaší prorazit ve skocích na lyžích. Postupně se naučí vlastní pílí a houževnatostí dosahovat slibných výsledků a splní si svůj životní sen - účast na Zimních olympijských hrách v Calgary. I když skončí poslední, přesto se stává nezapomenutelným.
koudel
koudel
318 bodů
8.5
Nehledě na faktické chyby (skokanské véčko tehdy opravdu nebylo na pořadu dne a pokud ho někdo omylem aplikoval dostal pěknou bodovou srážku)je film krásný a inspirující. Když prostě člověk chce tak dokáže cokoliv. Jsem už trochu starší, tak si na Eddieho dobře pamatuju - vždycky jsme se mu smáli a těšili se na jeho veleskoky. Po zhlédnutí filmu jsem si názor opravil a obdivuji ho i když samozřejmě vím, že film nemůže odpovídat skutečnosti.
BaBuKirchner
250 bodů
9.5
Životní filmy to je moje a tento příběh mne vážně chytil za srdce. Příběh skokana,který i přes svůj handicap šel za svým snem byl pro mne něčím kouzelným a milým. Egerton zahrál výborně a opět si u mne o něco víc šplhl. No a Hugh? Ten byl opět kouzelný a dokonalý.
Prezidentka
Prezidentka
239 bodů
8.5
Krásnej sportovní film, který hodně potěšil a bavil. Hodně mě pobavil vtipný odkaz na jamajské bobisty (film Kokosy na sněhu). Ale když se Hugh Jackman zapálil cigaretu, tak je to prostě Wolverin a to mu už nikdo neodpáře, ani on sám, ať se snaží sebevíc.
sak007
232 bodů
7.5
Vezměte Kokosy na sněhu, přidejte lyže a místo bobystů zapálené nemehlo, kterému pomáhá Wolverine a dostanete báječný rodinný film. Michael Edwards alias Orel Eddie je sice nemehlo, ale snahou a houževnatostí to dotáhl až na olympijské hry. A Happy end na konci? No možná :)
zoouška
zoouška
202 bodů
8
Dnes jsem měla možnost navštívit předpremieru filmu Orel Eddie. Ačkoliv jsem si od filmu vůbec nic neslibovala a nalákalo mne více méně herecké obsazení se známými jmény, po shlédnutí filmu musím jen zatleskat a konstatovat, že film se velmi povedl, sálá z něj jakési teplo a dobrota a člověk se na konci filmu neubrání dojetí. Film mohu jednoznačně doporučit
kapibara
kapibara
198 bodů
7.5
Egerton! Jackman! Show! Je to dojemný příběh a ačkoliv jsem po návštěvě kina dohledala, že z většiny vymyšlený, tak chudák opravdový Edwards, jestli ho lidi měli za takového "pošuka". Film ho líčí jako trochu jednoduššího jedince, ale pro mě to byl opravdový srdcař a dobrák. A je škoda, že je sport tolik o penězích a ne o takovýchto příbězích. Ale zase aspoň vyniknou a my pak dostaneme hezky natočený film, který se zbytečně nebere moc vážně.
Radek Hnilička
100 bodů
9
Jackman si to jako trenér strašné dává a vidět že ho ta role bavila. A Egerton jak Eddiemu se prostě nedá nefandít, je ještě větším sympaťákem jako v Kingsmen. a těším se na jeho další role. Je to naprosto geniální film roku. Už se těším na bluray a doma zase to kouknout s rodinou
Sarka21
97 bodů
8
Vážně si nepamatuji, kdy naposledy mě nějaký film tak moc nabil pozitivní energií. Eddie the Eagle je totiž skvěle natočeným životopisným filmem, jehož výjimečnost je podtržena skvělými hereckými výkony v podání Tarona Edgertona a Hugha Jackmana, což jde také v ruku v ruce se skvěle zvoleným soundtrackem, jenž Vás do "devadesátek" vtáhne ještě o něco více.
Koudelkova
81 bodů
7.5