80%

Komentáře a recenze 57

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8.5
Mile vyvážený vztah mezi fanděním outsiderovi a zdravým pohledem na pachtění antitalenta, který svým vzhledem a výkonem kazí zbytku týmu umělecký dojem. Pro někoho může být vzteku, že od dětství dře jak kůň a spolu s ním jede na olympiádu výletník, který se tváří jako sportovec. Eddie si chce splnit dětský sen, a maminka mu fandí poměrně sympatickým způsobem. Nejedná se o rozmazleného fracka, ale syna štukatéra, který má o něco větší ambice než taťka, co stojí nohama na zemi. Mamka věří, že se podaří. A paralelně s ním bývalý supertalent vyhozený kvůli nedisciplinovanosti z týmu. Eddie by určitě skončil na jednom z prvních míst, pokud jde o disciplínu, za to talent má nulový. Za zmínku stojí Eddiho skutečný životní osud. Zatímco Matti Nykänen, stejně starý jako Eddie, jeden z nejlepších skokanů šech dob, skončil jako alkoholik a domácí násilník, Eddie si počínal v soukromém životě dost úspěšně.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8
Pohodový film. Prostě takový, že ho v budoucnu málokdo označí za špatný, ale v top se u nikoho objevovat nebude. A ani se o to nesnaží. Jede si prostě v takovém rytmu, že je z toho skvělá oddychovka podtržená skvělou hudbou. A ačkoliv je pravdivý asi tak z 5 %, tak člověka oba životní příběhy prostě chytí. A já už seskočil dva schody, tak jdu skočit ze 4. patra. Adios.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
9
Perfektní snímek o mladíkovi, který šel za svým snem, i když nebyl kdovíjaký profesionál. Taron Egeron má opravdu zářnou budoucnost. První se předvedl v geniálním Kingsmanovi, teď to posunul ještě dál. S Jackmanem se skvěle doplňuje, zbytek obsazení také funguje na výbornou. Ač mě sport vůbec nezajímá, příběhy skutečných sportovců mne vždycky chytnou za srdce, Orel Eddie potom obzvlášť. Film je skvěle prošpikovaný situačním humorem, který vychází z Eddieho (ne)dokonalosti. Proč navíc pořád točit příběhy šampionů, když můžete zachytit pravého sportovního ducha z pohledu miláčka publika. Téměř bez chybičky. 90%
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Málokdy se sportovnímu filmu zadaří, aby mi zatajil dech a já se v duchu modlil za to, aby to daný atlet zvládl. Orel Eddie jedním z těch filmů je.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
9
Ať už to je podle pravdy či si tvůrci něco přidali, jako celek to dobře funguje. Zábavné, smutné a neuvěřitelné. Příběh dokáže diváka zaháčkovat a do samotného konce nepustí. Skvělé výkony herců. Až na pár záběrů nemám co vytknout. Jeden z nejlepších letošních filmů.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Příjemná podívaná. Asi musíte mít rádi sportovní filmy a brát to tak, že je příběh postaven na základech skutečné události, ale vážně hodně věcí je zde pozměněno pro plně funkční film, aby jste si Orla Eddieho užili. Hugh Jackman a hlavní představitel Taron Egerton jsou fakticky dobří, a sice se jejich vztah občas posouvá a vyvíjí až nad míru rychle, ale tak co už. Film by musel mít o dost delší stopáž, aby to fungovalo organičtěji. Rád si to někdy zopáknu!
fido68
fido68
1 453 bodů
8.5
Orel Eddie je bezvadná komedie postavená na pravdivém příběhu z osmdesátých let.Byla to událost,která se zapsala do paměti všech dnešních padesátníků,kteří alespoň trošku sledovali televizní přenosy z Olympiády v roce 1988.Tedy pokud to bylo možné.Teprve film ukáže o co vlastně šlo a co za tím bylo.A překvapilo mně i herecké obsazení role trenéra skoků Hugo Jackman.Kde ten se tam vzal..:-)
Pajmen
1 204 bodů
8.5
Odpocinkovy film, kde vynika Taron Egerton a slusne ho doplnuje Hugh Jackman. Nebudete se smat cely film, ale kdyz uz ta chvile smichu prijde, stoji za to. Do znacne miry je scenar napsan dle skutecne postavy Eddieho Edwardse, jenz napsal jednu velkou kapitolu presahujici sportovni odvetvi a film tak vypada jako pusobivy dokument.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
7
Body tomuto filmu dávám hlavně za příběh, který se zdá dost neskutečný. Je to klasický film o tom jak s outsidere se stane hvězda, což je divákovy jasné od samého začátku. Jinak je tu pěkně vykreslený děj, který je místy i velmi překvapivý a dojemný. Prostě takový dobrý film o životě se filmařským standardem, na který jsme zvyklý.