Kráska a zvíře

72%

Komentáře a recenze 51

mil78
384 bodů
6
Slušně po všech stránkách řemeslně odvedená, byť nijak nezapomenutelná podívaná. Kostýmy, herci, výprava všechno precizně šlape, přesto tomu něco chybí. Osobitější punc, nebo originálnější provedení. Přesto je Kráska a zvíře klasikou,kterou by bylo škoda v hrané verzi minout.
zrzinda2408
306 bodů
10
Nádhera! Vrátila jsem se zpět do svých dětských let. Tento film se vážně povedl. Jak zde kolega píše, že tento film pojali "tvůrci jako muzikál", tak jde vidět, že originál neviděl, který je sic kreslený, ale též pojatý jakožto muzikál. Prostě nádhera, s originálem se tento film ztotožňuje. O hereckém obsazení se ani nebavím, nikoho lepšího na roli Belle by vážně vybrat nemohli. Vřele doporučuji!
tyna-berbrova
270 bodů
8.5
Moc povedené zpracování. Když se člověk nechá unést kouzelným světem na plátně a skvělých hereckých a i pěveckých výkonů, musí odcházet z kina spokojený. Jen je tot zpracování spíše pro větší děti a nebo spíš dospělé. Okolo sedící děti v kině se docela brzy začaly nudit.
jitulilinka
jitulilinka
153 bodů
8
Oproti českým pohádkám možná trochu kýčovitější, ale naprosto mě svým celkovým vzhledem film uhranul. Emma Watson je úžasná, celou dobu je sice obklopená hlavně geniálními triky a CGI postavami, ale nevadí mi to a ve finále je to velmi vtipné a muzikálová čísla až famózní. Condon je evidentně umí.
louluk
138 bodů
7.5
Co říct k tomuhle filmu? Prostě Emma Watson. Bez ní by byla pro mě tato pohádka poloviční. Ale abych nekřivdil i ostatním hercům. Luke Evans u mě taky rozhodně zabodoval. Slizkej záporák. Jinak prostě klasickej příběh, kterej zná už skoro každej. Zajímavé kulisy i atmosféra. Jestliže filmu stále nemáte dost, určitě si pořiďte knihu nakladatelství Albatros. Najdete v ní luxusní fotky přímo z filmu.
dd.cuba
dd.cuba
114 bodů
7.5
Je pro mě hrozně těžké dát tomuhle filmu je 3*, ale já prostě nemůžu jinak. Možná, až se podívám znovu, ale teď ne. Animovaná verze je mou nejoblíbenější disneyovkou, takže když se tady začala krásná Emma Watson (filmaři nemohli vybrat lépe) procházet po městě při písni "Bonjour", mé srdce zaplesalo. Ovšem pak - a já nevím proč - se vše zamotalo pouze do písniček. Ano, jsou hezké, ale oproti originálu natahované. Navíc, z mně naprosto nepochopitelných důvodů, byly přidány i další písně. Z Beauty and the Beast se tak stal čistokrevný muzikál, snad ještě muzikálovější než Lalaland... Dost tím zanikly všechny postavy, nedostaly totiž tolik prostoru, kolik by si zasloužily. A to je věčná škoda, protože Emma byla kouzelná, Dan Stevens "Zvíře" byl kouzelně sarkastický (ano, oproti animáku, kde byl spíš moula, opravdu povedené...) a Luke Evans byl naprosto k sežrání - charismatický záporák je vždycky nejlepší! Bylo to moc hezké, to ano, "nábytek" sršel humorem, hudba podmanivá, obrazová stránka vlastně dokonalá. Ale...
Sarka21
97 bodů
7
Čím dál tím více se rozrůstají předělávky klasických animovaných pohádek a ani film Kráska a zvíře není výjimkou. Film byl předělán do muzikálu, což je rozdíl od předchozích předělávek. Koho muzikály nejsou zrovna šálek kávy, tak tento film ho nemusí odradit, neboť hudební čísla byla dobrá a nenaplňovala celou filmovou linku, byl tam dostatek i mluvených pasáží. Emma Watson dokáže jistě svým půvabem a hereckým nadáním přilákat mnohé fanoušky do kin.
angelikap
72 bodů
7
Znám lepší verze, hlavně se trochu ztrácí hlavní děj v množství efektů.
221Bara
221Bara
28 bodů
9
Na tenhle snímek jsem se jakožto velká fanynka Disneyho moc těšila. A nebyla jsem zklamaná. Ani, film má své slabší momenty, chvílemi mi herecké výkony Emy Watson na začátku filmu přišly dosti prkenne, ale zato to vyvážila nádherná grafika, pěvecké výkony a způsob, jakým scenariste dotáhli příběh do konce a dali mu celkový rámec, jenž původnímu animovnemu filmu chyběl.
Staninka
Staninka
22 bodů
8.5
Nádherný film, nejen pro děti. Překvapilo mě, že byl udělaný jako muzikál, trailer tomu nenasvědčoval. Vojta Dyk zpíval zvíře skvěle, Emma Watson byla také hezky přezpívaná, jen teď nevím kým. Pohádka mě vtàhla do děje a na konci jsem se držela, aby neukápla slza. Doporučuji všem.