72%

Komentáře a recenze 51

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8
Dokonale natočená pohádka a tím dokonale myslím, dokonalé efekty, obsazení, nazpívané písně. Už od začátku mě film vtáhl do pohádkové atmosféry a jsem vážně moc ráda, že se tvůrci drželi původního příběhu a jen nám malinko odhalili Bellinu minulost a co se stalo s její matkou. Zvíře v tomhle filmu dostalo více prostoru, což nebylo na škodu, ale na druhou stranu by to tam ani nemuselo být. Emma Watson mě překvapila, jak krásně umí zpívat. Bylo to dojemné, kouzelné a prostě dokonalé, jen by to mohlo být o malinko kratší.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Nádherná pohádka. Už jako malá jsem ji měla hrozně moc ráda. Ve filmu mě především potěšila hlavní role Krásky, kterou ztvárnila moje oblíbená herečka
  • Emma Watson
  • Zvíře
  • láska
  • písničky
  • laskavost, obětavost a odvážnost Krásky (Bell)
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Původní disney animák jsem neviděl. ANO, JE TO TAK! ŘEKL JSEM TO! Proto jsem neměl s čím porovnávat. Zprvu se mi honilo hlavou, že předělávky animovaných filmů na hrané jsou vcelku zbytečné, pak jsem si ale vzpomněl na hranýho Asterixe Obelixe a mise Kleopatru, což je jeden z nejlepších filmů co jsem viděl, a hned jsem od té myšlenky opustil. Je to hezký, milý, zpívá se tam pěkně (Alan Menken je bůh) a na efekty je to podívaná. A vlastně se mi strašně líbí motiv toho příběhu - že pravá romantická láska pramení z povahy, nikoliv ze vzhledu. Škoda, že ve skutečném světě to takhle nefunguje :( Oba hl. hrdinové samo sebou sympaťáci, Hermiona umí zpívat, čímž se už pomalu stává příliš dokonalou bytostí, což vlastně nevím, jestli se mi líbí, a Zvíře má hlas Kylo Rena ze Star Wars, což bylo hodně cool. Jinak je to ale vlastně dost průměrná pohádka, na kterou budete s úsměvem vzpomínat, ale po pár dnech vám z hlavy vymizí. Ale bavilo mě to. Nejlepší scéna: Pěvecký manifest Gastona v hospodě. Bomba! P.S. Nejdřív jsem si říkal: ,, FUCK THAT mluvící harmapádí!" Ale jakmile bylo odhaleno, jací herci je hrají, hned jsem se jim omluvil.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8.5
Miluju filmy od Disney. Moje nejoblíbenějších filmy jsou např. Kráska a zvíře, Kniha džunglí nebo Lví král. Animovaný film Kráska a zvíře se mi líbil a nemohl jsem se dočkat až do kin vejde hraná verze. Ve filmu jsou nádherné písničky. Hodně se mi líbil herec Josh Gad. Mě se nejvíce líbila scénka jak zpívali v hospodě písničku Gaston. Film má sice dvě hodiny ,ale stojí to za to. Proto dávám filmu 85%.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
8
Překvapivě mě tohle moc bavilo ....
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
9
Jako hodnota filmu nic moc. Zase je to pohádka. Byla milá. Jenže hlavní a jediný důvod byla Emma Watson. Hlavně jsem chtěla jít na originál, protože jsem ji chtěla slyšet zpívat. Dost mě překvapilo, jak umí... Ovšem myslím si, že v některých "výškách" ji bylo "pomoženo". Ale rozhodně pro fanoušky doporučuji. Písničky hezké, ale mohli být zajímavější...
Sheemas
Sheemas
737 bodů
8
Kráska a zvíře, další klasická pohádka předělaná do moderní podoby. Obsazení bylo vybrané na jedničku, především pak Luke Evans, který byl jako padouch perfektní, zpracování parádní, trikově, barevné, mluvící a pohybující se nábytek, pro malé děti absolutně dostačující. Příběh jako takový byl natočen již několikrát, takže opravdu nemá čím překvapit a pro mě, jako dospělého diváka bylo množství písniček velmi otravné a délka taky dala zabrat. Ale celkově se jedná o pěknou a povedenou pohádku.
Květka
Květka
711 bodů
8.5
Na tento film jsem se těšila jako na žádný jiný. Možná za to mohly všechny ty upoutávky, nebo možná stačilo vědomí, že tam bude hrát oblíbená Emma Watson. Myslím, že nikdo jiný než ona by se na roli Belle nehodila. Film je skvělý, určitě jsem se na něj nedívala naposledy. :)
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
10
Tento snímek jsem opravdu potřebovala. Spoustě lidí se nelíbí další verze Beauty And the Beast, ale já jsem z ní nadšená. Tvůrci se na "zvířeti" mohli vyřádit a upustit uzdu fantazii. Stejně tak neuvěřitelně obdivuji dokonalost podoby lidí ze zámku s věcmi, kterými se stali. Hudba, obsazení, nostalgie.. To na snímku miluji.
dadoool
dadoool
407 bodů
9
Naprosto úžasná pohádka! Dokonale zahraná, krásné prostředí, pěkné záběry. Šla jsem na to s tím, že jsem neznala původní příběh a verzi, a tak jsem byla moc zvědavá, jaké to bude. Někteří co znali původní příběh si stěžovali, že verze není moc povedená. Po shlédnutí nové verze jsem se podívala na tu původní a musím říct, že se to opravdu povedlo. Pár drobných změn a předělávek a film se trochu protáhl, ale bylo to opravdu kouzelné. Zvíře skvěle zahrané, Emma dokonalá jako vždy! Hudba nádherná, stejná jako v původním filmu, což mě příjemně překvapilo. Nejvíce mě po celou dobu filmu bavil Ian Mckellen, opravdu dokonale nadabované. Kdo šel na film s dabingem, udělal podle mě velkou chybu. Už se moc těším, až film uvidím znovu.