53%

Komentáře a recenze 56

Petrson
Petrson
4 166 bodů
5
Nalepené licousy Mádla, kde teče ještě lepidlo, vůbec žádný děj a jen série pokusů o neobvyklý horský humor (?). To je Padesátka.Logiku, co by lidé udělali a neudělali ani nehledejte, postavy jsou nevystavěné a některé epizodně zbytečné. Prostřihy do minulosti jsou někdy tak krátké, až zbytečné, celá řada věcí se dá předvídat. Možná chápu, že film si může najít své příznivce díky slušným hereckým výkonům, kde mnozí stylizovaně dobře přehrávají. Jenže plochost figurek moc nenabízí. Možná kdyby to bylo ještě jednou tak hloupé, v dobrém slova smyslu, pak by to mohlo začít fungovat. Nebo se režisér chtěl zalíbit všem a ubral na plynu? Ono vyrobit humor je těžká věc. Klobouk dolů za odvahu a držím palce do dalšího pokusu.
  • stylizované přehrávání udrželo svou mez
  • pokus o jiný, prý horský humor (pozoroval jsem jej)
  • žádný příběh, snad ani námět, kromě toho, že se dá padesátka běhat i sexisticky "milovat"
  • nevyužitá plochost figurek, jen opakování stejné situace
  • nelogičnost, nevysvětlené uvažování postav
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
6
Další tuzemskej průměr, kterej zabaví, ale rychle vyšumí do ztracena...
  • Prostřihy z osmdesátek
  • Obsahuje místama celkem dobrej humor
  • Konec bych řekl že je celkem předvídatelnej a ten zbytek je tak průměrnej, že nad nějakym vývojem děje nikdo moc přemejšlet nebude..
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
1
Strašná
  • přírodní exteriéry
  • blbost
  • děj
  • trapné scény
Kuca25
2 132 bodů
6
První pořádný režisérský debut Vojty Kotka. Dopadl v podstatě jako všechny české filmy téhle doby, průměrně. Začátek filmu je super, hezká atmosféra závodu ukazuje jak může být běžkařství super. Komplikace postavy Kuby Prachaře je z počátku vtipná ale postupně s filmem přestane být nějak zábavná nebo zajímavá. Vím že to mělo sloužit jako komediální nástroj, ale na filmu je asi nejlepší ten zápal Pavky. Miluje běžky víc než svého syna a je hezký sledovat jak někdo dokáže takhle propadnout nějakému sportu ať je jakýkoliv. Zábavné jsou retrospektivní vstupy do minulosti. Ale ani ony nedokázaly film zachránit. Od padesátky začíná být film nudný a v polovině už spíš čekáte na konec. Žádná postava mi nebyla sympatická, bohužel a to tam hráli skvělý herci jako třeba Tereza Voříšková nebo Marek Taclík ale nikdo se moc nepředvedl. Mám rád české filmy z prostředí hor. Jenomže padesátka nedosahuje kvalit kterých by měla. Radši budu na Vojtu Kotka vzpomínat z filmu Snowboarďáci
tedoun
tedoun
923 bodů
3.5
Tohle jako má být komedie? Kam jsme se za těch 25 let dostali?
Květka
Květka
711 bodů
3
Klasicka ceska tvorba. A je to znat. Ale musim uznat, ze vzhledem k tomu, ze tohle je co se tyce rezie prvni film Vojty Kotka, je to docela slusna ceska komedie. Film ovsem postrada nejaky poradny dejovy spad, ale pro pobaveni spatny neni. Presto davam pouze 30 %, protoze ceskym filmum zkratka nefandim.
siginho
siginho
649 bodů
7
Jak píše někdo níže v komentářích: Taková blbůstka... Jo přesně tak. Taková obyčejná blbost. Děj od kemedie moc neočekávám. Zaujal mne neotřelý náhled na "horský humor" . Prostě pohodová komedie a ten sníh všude kolem, to je lahoda na duši. Pro mne je hodnocení komedie závislá na počtu zasmání během projekce. Já se zasmál 70x, takže 70% :-)
  • smůla = smůla
perfekta
546 bodů
5
Lákavé, ale stačilo vidět jednou.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
3.5
Tak jsem se těšil ,konečně už se dočkám a budu se bavit u českého filmu..Vůbec jsem nepochopil ,jaký smysl tenhle film měl a to jsem asi nebyl jediný.Celkově mě to moc nebavilo .Mix všeho od komedie ,černého humoru a čehosi co v závěru bylo jako thriler,nebo jak bych to popsal.Ale co čekat od českého filmu ....Za snahu 35 procent
machetetete
machetetete
464 bodů
6
Uznávám, že jsem se trošku bál toho, že scénář měl na starosti Petr Kolečko. Když něco píše sám, tak to nebejvalo úplně ono (Kdyby byly ryby, Marta a Věra), ale tenhle film mi názor na něj zase otočil o 180 stupňů. Padesátka je totiž výborná! Možná je trošku víc sprostá, než je u komedií obvyklý, ale pořád je to v hranicích, které se dají bez problémů ustát. A není nic jednoduššího, než všechno hodit na hory. Udělal bych to samý! Každopádně bláznivej příběh, kterej se z komedie ke konci trošku překlápěl na drsný drama, ale i výborní herci, mi udělali obrovskou radost. Třeba takovej Ondřej Pavelka se ve své postavě vysloveně našel. To já jsem se na druhou stranu nenašel v tom zdejším hodnocení všech možných nedodělků, kteří dřív, než tenhle film šel do kin, tady Padesátku setnuli jako svině. Evidentně se jedná o nějaký zabeďarovaný asociální případy, kteří mají problém ustát trošku drsnější humor. Protože ten tady je a je kurva na úrovni!