Komentáře a recenze 56

1
Trapný film.
lapakos
lapakos
74 bodů
7
A je to tady. Opět jsem byl na jiném filmu než ostatní. Film zde často strhaný a pošlapaný. Nechápu až nenávistné hodnocení některých "znalců". Pokud se mi nelíbí nějaký film, a zvlášť u českého to zamrzí, tak ohodnotím a jdu dál. Samozřejmě se najde i grandiózní pitchovina, vzrostou emoce a věnuji cupování až tři řádky. Ale použít k popravě 34 (slovy: třicet čtyři) řádků nesmyslných slintů coby "vážený a zasloužilý" hodnotitel, to už musí být úchylka. Já hodnotím Padesátku jako dobrou komedii s inteligentním humorem pro inteligentní lidi. Těch je už v Česku pomálu. Film v podstatě nemá žádný příběh a je to blbůstka. Ale s dobře dávkovaným a nepřestávajícím konverzačním humorem. Filmový vyháněč mrazu ze starších horákyň byl opravdu hrdina. To by jen tak někdo nedal. Dále jsem měl štěstí, že jsem film viděl ve 4D. Teda spíš smůlu. Z někoho v mém okolí velmi silně táhnula kořalka. A protože na plátně dost často nalévali Pavkovici a jiné lektvary, byla atmosféra opravdu hodně naturální. Ještě jsem byl v šoku z toho množství sněhu na českých horách. Ale nebylo to prezentované jako sci-fi. Šel jsem do kina s mírnými obavami, ale odcházel spokojený, protože jsem se dost zasmál. A to normálně moc nedělám.
ivetinkav
71 bodů
8
Bavila jsem se od začátku do konce. Madl jako vždy nezklamal. Nádherná příroda kolem. Prostředí okouzlující. Ráda se podívám ještě jednou. Hlavně nesmí člověk moc u toho přemýšlet a hledat chyby, je to komedie a o tom to je. Pobavit se a odreagovat se. Vřele doporučuji dál .
Katie Hammrlová
Katie Hammrlová
60 bodů
10
Poprvé jsem z toho byla trochu rozpačitá. Ale pak jsem se na to podívala ještě několikrát a zamilovala jsem si postavy a černý humor. Teď se na to dívám často a je to můj oblíbený film.
katrin.ka
50 bodů
5
že mě to celé nebavilo je věc jedna. že to je profesionálně slušně zvládnutý film je věc druhá. bohužel, je zcela jasné, že scénář nebyl dobrý a ze špatného scénáře nemůže vzniknout dobrý film. "vtipy" jsou často na hranici trapnosti. ale skutečnost, že Taclík hledá na horách svého biologického otce a nakonec vyjde najevo, že to není neplodný Mádl, ale plodný Kotek, který (zamlada) doslova a dopísmene znásilnil Taclíkovu matku (zamlada) je totální úlet. znásilnění opilé sedmnáctky na kulečníkovém stole (která o tom celých cca 35 let neměla tušení) je jako pointa filmu (a v rámci scénáře i "vtip") naprosto mimo veškeré hranice... herecké výkony jsou poněkud divadení - naprosto nejvíc ve chvíli, kdy by konečně mělo nastat drama (Pavelka - Taclík - Prachař) hrají všichni jako na divadle, ale pro film je to neúnosně směšné. nebudu zmiňovat žertovné dialogy na téma ženy hajného bez nohy... absurdnost humoru mě chvílemi bavila, ale opravdu jen chvílemi. bohužel to převážně ujíždělo někam, kde už to vlastně vtipné nebylo. přála bych Vojtovi dobrý scénář. možná by si ho ale měl napsat sám :-) 50%
Tlustytony
38 bodů
6.5