Black Panther

70%

Komentáře a recenze 71

Robb
42 bodů
8
Přelomový a důležitý film, který funguje jako skvělé vyvrcholení emancipace afroamerické komunity. Vidět tohle, jako černej kluk, jsem hrdej na svoji barvu. Zároveň ale Black Panther funguje i jako superhrdinskej blockbuster, který je sice dost předvídatelný, ale stále dostatečně zábavný, navíc s neskutečně charismatickým záporákem, kterýmu lze fandit, a zároveň ho i chápat. Marvel ubral na humoru a vytvořil o něco vážnější film, který je osobnější, neskutečně cool, a zároveň k divákům i promlouvá. Marvel je v současnosti k nezastavení, a nelze nic jinýho, než smeknout.
Shellby
Shellby
37 bodů
10
Black Panther je jeden z nejvíce povedených filmů z dílen studia Marvelu. Mohu říct, že příběh Wakandy a hrdinů vtáhne pozorovatele takým stylem, že když film skončí chcete jej vidět znova. Vyplatí se i počkat na finální scénky po závěrečných titulcích. Za mě 10z10. A moc se těším na další film.
MarvelNews
MarvelNews
36 bodů
9
Miluju Marvel ale nechápu jak tomu filmu může někdo říkat nejlepší film historie.. Ano je to možná nejlepší solo film ale jak říkám určitě ne nejlepší film historie. Co se týče příběhu tak jsem spokojen. Příběh byl zajímavý a nebyl nijak předvídatelný. Co chci ale vynachválit až do nebe je hlavní záporák Erik Killmonger se kterým jsem až do konce soucítil, za mě jeden z nejlepších MCU záporáku. Film mi dost připomínal Lvího Krále a líbila se mi ta Africká kultura. Vizuální efekty byly taky dost pozitivní a finální fight byl užasný ale místama nepřehledný. Kdybych to měl shrnout je to opět povedená Marvelovka a super film !
Lady97
Lady97
36 bodů
9
Dřív jsem měla předsudky vůči filmům od Marvelu, že se jedná jen o snímky pro kluky, které jsou nejspíš trochu brutální. Jenže na tento film mě přemluvila jít kamarádka a já zjistila, že to rozhodně není tak špatné, jak jsem si myslela. Ba dokonce, že je to moc dobré! :D A díky Black Pantherovi jsem začala mít ráda filmy o Avengers a od té doby jsem zhlédla všechny filmy (taktak jsem to stihla před premiérou zatím posledního).
petr-holubetz
22 bodů
10
Black Panther, film, který se odehrává v ukryté Wakandě, skvělá výprava, krásná barevnost a hudba, která diktuje tempo celého filmu. Zajímavé oživení celého MCU a následné zapojení do příběhů opět vychytané na jedničku. Dávám celých 100%, dlouho mě film z MCU takto nenadchl.