Komentáře a recenze 48

7.5
Nevyužitý potenciál originálního námětu. Jinak ale dobře zahrané i natočené.
Pegas1632
Pegas1632
299 bodů
8
Film kdy hlavní hrdina je perverzní šmejd a diváci se děli na 2 části - jedna si přeje aby ho dohnala spravedlnost a ta druhá (do jisté míry taky perverzní šmejdi kam se řadím i já) se těší, kam až zajde. Škoda snad jen závěru. Jinak velice příjemný scénář i kamera, v podstatě tomu filmu nemám moc co vytknout, přesto to není snímek, ke kterému se budete s oblibou často vracet.
chilli.off
chilli.off
281 bodů
7
poměrně zajimavy film, o reportéru co natáčí pro televizi u kriminálních scén, a nebojí se jít přímo až na místo činu, natočit všechny mrtvoly a dokonce s nimi i manipulovat. na jednu stranu se mi film po příběhové stránce moc líbil, ale zároveň to je takové zvláštní. 7,5/10
Fin_429
250 bodů
7
nevím, kdybych byl novinář asi bych nebyl takový prase.
  • žádné svědomí - postava funguje
  • napětí
  • 3x jsem se během filmu chytil za hlavu a říkal si: ,,To není možný!To není člověk pane bože!""
  • hudba která se moc nehodí
  • mainstreamová režie která se nehodí
Markovel
250 bodů
7
Lou je spíš takový antihrdina a díky němu jsem si připadal znepokojivý po celou dobu filmu. Je rozhodně to nejlepší na celém filmu, protože ta postava je skvělá. A Jake Gyllenhaal ho absolutně skvěle zahrál. Společně se skvělými zvraty to dělá výbornou filmovou podívanou. Samotný konec je velice zvláštní a člověk se nemůže rozhodnout jestli ho má brát jako šťastný konec, nebo ne.
Petka88
Petka88
223 bodů
8.5
Zajímavej film, spíše než thriller to byl takovej ponurej psychologickej film, kde se Jake vyloženě vžil do role a zahrál ho až neskutečně věrně!
Booste356
Booste356
138 bodů
8
Příběh, v němž hraje hlavní roli sociopatický Jake Gyllenhaal, a který rozestírá hranice mezi vášní, posedlostí a odhodláním. Velmi netradiční námět střídá ale vcelku šablonovaná struktura, jenž překvapivě skvěle funguje a to taky zejména díky vhodné gradaci a nádhernému budování postav (obzvlášť té hlavní). Po celou dobu snímku si vlastně říkáte, kam je to až schopné zajít, díky čemuž jsem plný obav očekával nějaký pohádkový happy end, kde údajná a domnělá spravedlnost zasáhne a vybalancuje dění ve světě. Třešničkou na dortu je právě závěr filmu, který není ale ani trochu takový, jaký jsem plný strachu předpovídal, což pak zkrášlilo nejasnou černobílou linii o morálce, lidskosti a nastavilo tak trochu nenápadné zrcadlo dnešní společnosti, která často posouvá vzájemnou lidskou pomoc na poslední místa v žebříčku hodnot.
andriiC
57 bodů
8
Natoč to! Exkluzivní trhák v přímém přenosu. Obsedantní lovec senzací na volné noze, prodavač tragédií z první ruky, neúprosný velký bratr Jake G. slídí po filmovém plátně, v potemnělých sálech kin, rochní se v mysli auditoria. Bezcitný požírač bez filtru empatie přejímá tvář odosobnění, která vykukuje, vykupuje, vysypává, vysává. Tvůrčí "konstruktér" prospěchu svého, brnkající na strunu úspěchu, leštící si boty seberealizace pod širým nebem. Upsání se krvi v kryptě arogance. Cynický maniak uvízlý v močálu lukrativního smlouvání. Číhá na kořist, aby si ulovil prvenství svých vlastních ambicí. Neohlíží se vpravo ani vlevo. Jen stále vpřed, předními dveřmi, přes práh dravosti. Stoupá vzhůru vypočítavými kroky do vyšších pater, za kulisy standardů. Ukrajuje si stále větší kus šťavnatého komerčního koláče. Vydobyté místo pod mediálním sluncem těží z píle vyšinutého mozku. Zjizvená tvář vyjednávájící o svou apanáž. Vytrvalý absentér emocí, bankrotář prostého lidství. Senzacechtivá závislost, kluzká půda etiky zpravodajského byznysu, newsroom vrtěti psem, sólokapr vyšší sledovanosti. Jen výš a výš, ze dna nicoty. Chorobně patologický stín nočního L.A. jako preludium hnilobné ukolébavky. Kartotéka ohmataných koutů snažící se provrtat do negližé neštěstí a mediálně si ho "p(r)osvítit." Manipulativní rozklad soudnosti sebe samého. Vypnout kamery chtíče kariérismu nemožné. Jde jen o to přežít. Vyšvihnout se z vrakoviště nepovšimnutí, přehlížení. Vypilovat a zabudovat si svůj status quo do „vylepšených“ slabých stránek. Předčít sám sebe. Procitnutí moci posedlosti profitem neviditelného autorství na maximum. Úšklebek přísného, slizkého sebevědomí na závěr: "Pracuj usilovně, dosáhneš téhož." Má všechno a všechny v hrsti. Má své jméno, svůj příběh a postavení, ale za jakou cenu, cenu morálních antipatií, ctižádostivých rzí. Setkání se sebou samým vyplácí společenský kredit, katapultuje krédo egoismu do fatálních výšin. Jake G. posunuje svou laťku herectví zase o další stupínek. Sám sobě vymetá cestičku ke slovům chvály, pulíruje značku talentu, vyzývá persony rozličných figur slunících se v absolutní oddanosti. Nezbývá než před ním smeknout.
HonzaBachura
22 bodů
7.5