76%

Komentáře a recenze 53

Judinka
Judinka
627 bodů
7
Film mě nezaujal a přišel mi velmi nudný. Zřejmě se jedná spíše o film pro skalní fanoušky a nadšence do lezení a není tak příliš určen pro běžného diváka. Nijak mne neoslnil představitel hlavní role, i když oceňuji jeho snahu o francouzský přízvuk.
machetetete
machetetete
464 bodů
8.5
Na to jak nemám rád Dramata a Zemeckise obzvlášť, tak tohle mě mile překvapilo. Měl jsem obavy, že celý film bude nuda a až posledních 15 minut Levitt vyleze na lano, mýlil jsem se. Od začátku příjemné a zábavné tempo, Levitt hraje skvěle, z něj vidím budoucí hvězdu, který bude bojovat o zlaté sošky, veškerá příprava i motivace mě poměrně strhla a samotný závěr byl neskutečný. Byl jsem svědkem vskutku něčeho velkého, spektakulárního, bolely mě nohy, měl jsem závratě, málem jsem zešílel a Levitt má můj obdiv. Super.
patrick-sarin
438 bodů
8
Jeden z vzácných v dnešní době. Kvalitní filmařina Roberta Zemeckise nádherně koresponduje se svižným, upřímným a nádherně sentimentálním způsobem, ostatně jak už jsme u Roberta zvyklí po Návratech do budoucnosti a Forrestu Gumpovi. Škoda no, protože mi přijde, že to je fakt vzácnost mít takhle očekávaný film na velké plátno, které vyvolává vícero emocí a všechno krásně zaobaluje do skvělého nadhledu.
Bori02
404 bodů
8
U tohoto filmu nebudu moc objektivní, protože jsem příběh měl hodně rád už před tímto filmem. Ať už v krátkém animovaném filmu, nebo v dokumentu. Je to krásný příběh o neobyčejném člověku, který má svůj sen a jeho pokusu ho splnit. Vizuální stránka filmu je nádherná. Opravdu dovede ukázat atmosféru na vrcholu dvojčat. Děj hodnotit nebudu, protože jsem ho dobře znal už předtím. Ale z provedení jsem nadšen.
jarousek1981
314 bodů
8
U traileru na tento film jsem si říkal paní to bude film,který nechci vidět.ukázky mě nezaujali. Po nějaké době v práci o tomto díle mluvili, že neni tak špatný. Opravdu měli pravdu.Film je o přípravě přejít po laně word centrum v New Ourku. Film je dle skutečně události prospikovan francouzským humorem.mohu doporucit
taliz
taliz
257 bodů
7
pěkný film s napětím, pěkná kamera, výborné herecké výkony
Mr.T
246 bodů
8.5
Kvalitní oddychovka se skvěle hrajícími herci. Zemeckis je prostě kvalitní vypravěč a dodá šťávu i tomuto, na první pohled nijak uchvacujícímu, námětu. Mám takový dojem, že reálný předobraz hlavního hrdiny nebude až takový sympaťák a konec je taky nejspíš trochu přitažený za vlasy, ale čert to vem. Pořád je na co se dívat a triky stojí za to.
xverca
205 bodů
8.5
Doporučuji v 3D :)
Gvendolina
149 bodů
6
Film celkově postrádá autentičnost... Moc mi nesedl způsob vyprávění příběhu a celkově ten film vygradoval tak nějak do ničeho... nehledě na to, jakým způsobem si tvůrci poradili s tím, že hlavní hrdina - původem francouz mluví anglicky a to i v centru Paříže - zkrátka uvěřitelnost šla pá pá... a je to škoda, protože z toho mohl být hodně zajímý snímek...
tempest
80 bodů
9
Kvalitní film drží linku vypravěčství po celou dobu a mne jako diváka to doslova vcuclo. Filmů na téma pouliční umělci moc v archivech nenajdeme a když se spojí kvalitní režisér s dobrou kamerou, špatný kousek z toho nikdy nebude. Kdyby neexistovala předloha v podobě skutečné události, nevěřil bych, že je to vůbec možné. 10% ze 100 jsem ubral jen proto, že rukopis Zemeckise je jasný a Gumpova linka je i v tomto filmu patrná.