76%

Komentáře a recenze 51

marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8.5
Alice Nellis přesvědčivě dokazuje, že není zapotřebí rezignovat na klasickou pohádku. Z původní předlohy přebírá všechny podstatné momenty. Namísto současného trendu, nemám co říct, přidám další postavy a odbočky, překvapivě zjednodušuje. A funguje to i bez třeštění a pitvoření. Příběh, který se nerozplizne, ale naopak je perfektně dramatický vystavěný. Jednoduchá linie, pár vysvětlení do minulosti, a celá pravda se poskládá až pěkně v závěru. Sedmero krkavců nenadchne ty, kteří mají pocit, že ve správné pohádce se musí pořád něco hýbat, všude se hemžit hafo postaviček a jedna přes druhou stále něco brebentit.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Prostě klasika zfilmovaná do modernější verze. Za mě určitě palec nahoru. Martha Issová je jedna z mých nejoblíbenějších českých hereček. Líbilo se mi jak dokázala komunikovat, i když vlastně neotevřela pusu. Její výrazy a gestikulace mluvily prostě za vše. :)
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Kvalitně provedená pohádka, to se musí nechat. Je to zábavné, je to dobře zahrané, prostě závan starých časů, kdy kvalitní pohádka nebyla v naší krajině ohroženým druhem. Neřekl bych, že mě to nějak extrémně zasáhlo, abych tomu musel fandit na Českých lvech, ale při těch hrůzách, co je někdy možné shlédnout na štědrý večer, to je pořád nadprůměrná zábava a dobrá práce. Smutné ale je, že k tomu, aby to byla jedna z největších pohádkových událostí posledních let, by Sedmeru krkavců ve výsledku stačil i pouhý fakt, že to není trapné.
Sarpele
Sarpele
2 434 bodů
8
Bezkonkurenčně nejlepší česká porevoluční filmová pohádka.
miza
miza
2 336 bodů
8
Dobře natočená pohádka která se povedla.Díky.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
Opravdu moc hezká pohádka. O víc jak 150 procent lepší, než ta stará z roku 1993. Ta nebyla vůbec hezká, na tu bych se už znova nikdy nekoukala. :( Byla taková temná a vůbec se nehodila pro žádné děti. Zato tato je spíše taková pohádková. Ukazují tam i moc hezké záběry krajiny a to velmi oceňuji. Děj plynulý, přidána špetka kouzel a to tomu opravdu dodalo ten správný šmrnc,
  • kostýmy
  • krajina
  • pohádkovost
Evah
Evah
2 138 bodů
10
Velmi krásně přepracované původní zpracování. Více udělané tak, aby se děti nebály a zároveň, aby se nejednalo o přesnou kopii, takto se to má dělat. Bohdanka je velmi ukecaná dívka, která zjistí, že měla bratry, kteří se změnili v krkavce a aby je osvobodila, musí jim ušít košile, aniž by promluvila jediné slovo.
lukas
lukas
1 523 bodů
7.5
Velmi povedená pohádka. Hned po konci to děti chtějí vidět znovu.
czech-movie
1 476 bodů
3.5
Nejlepší je na pohádce to, že Marta Issová víc jak půlku pohádky nesmí mluvit. Její hlas je životu nebezpečný. Moc nerozumím tomu, že třiceti letá herečka hraje osmnáctiletou. To už nám herečky v tomto věku došli? Dalším problémem je ten fakt, že původní zpracování pohádky B. Němcové od režiséra Ludvíka Ráže je prostě kvalita sama. A snažit se pak pod stejným názvem toto překonat, je sebevražda.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
7.5
Příjemné překvapení. A přeci to jde. Většina novodobých pohádek jsou podprůměrné nebo přímo hrozné filmové počiny. Sedmero krkavců je ale povedenou pohádkou. Dobře zahrála jak Martha Issová tak Sabina Remundová. Vyloženě slabý článek se zde nevyskytuje a režisérka Alice Nellis ukazuje, že režii dobře zvládá.