88%

Komentáře a recenze 79

sammikk_
sammikk_
330 bodů
9
Jak já jsem si to užil, ten zvuk ten vizuál ty postavy. Celý průběh filmu jsem se usmíval a říkal si jak moc to Tomovi přeju ten boom co tenhle film měl je neskutečnej! Postavy fungujou dramata dávají smysl a chápete obě dvě strany každého konfliktu. Samotné scény ze stíhaček jsou přehledný a pěkný. Jediné mínus tohohle filmu je samotná mise která by mohla být lépe zpracována z druhé strany vidět jejich emoce, konečna mise mi spíš přišla jako simulace protože protivníci vypadali bez emocí a bez ničeho. Ale ve výsledku to ničemu neubralo kvalitu a i tak si to moc užijete.
jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
10
Furt nechápu jak to může být tak dobrý. Charactery jsou úžasný a ta chemie mezi něma taktéž. Tom Cruise samozřejmě nezklamal a postava Mavericka je mu vážně šitá na míru. Ta kamera je čistej orgáč a jsem si jistej že tohle bude v imax fakt něco! Za celej film není ani jeden slepej bod a celou dobu jsem si to neuvěřitelně užíval. Kurde i ty emoce jsem cítil tak, jako už dlouho ne a i ta hudba a scénář nejsou nejhorší! Nemám tomu moc co vyčíst a půl bod dávat nechci tak že zasloužených 10/10. miluju to.
mirakom
mirakom
282 bodů
10
Výborně natočený, úžasná kamera, feeling, herci, neskutečná akce, podařené vtipné, smutné i nostalgické momenty, o poznání lepší než kultovní první díl. Zatím pro mě film roku, uvidíme ještě co Avatar 2. || 10/10 || Praha Flora IMAX | Theatrical Cut: 130 min | 2Dtit || ČSFD: mirakom
  • Kamera
  • Atmosféra
  • Obsazení
  • Akce
Petron
Petron
264 bodů
10
Naprosto geniální kamera, společně se scénářem. Celý film je prostě Masterpiece a meli by ho vidět všichni, aby ho ocenili. 10/10
HugoBoss
237 bodů
10
Dokázal to Tom Cruis a zbytek týmu - ano trochu """scifi""", ale ještě rozumně zakomponováno do děje a naštěstí to neskouzlo """alá - Rychle a Zběsile 7 a novější""""
KajlQ
KajlQ
221 bodů
8
Jestli jste viděli upocený a nudný smrdutek Top Gun je tohle povinnost. Jelikož jsou letadla asbolutně mimo mě a poslední film z letadly, který jsem viděl byly Letadla ( kde ironicky dabuje jednu z postav Val Kilmer), tak je tenhle film poněkud pro mě nový obzor. Nestárnoucí Tom Cruise, ne já si fakt nedělám prdel, ten člověk neví co stáří znamená, podává skvělý výkon a ostatní herci jsou též velmi obstojní. Hudba lahodila mým uším a vizuál a celkově způsob, kterým byl film natočený je velice pěkný a nemusíte se bát že se v leteckých scénách nevyznáte. Jediné negativum je, že abyste se ve filmu trochu více vyznali, tak doporučuji (ikdyž nerad) absolvovat kurz přežití v podobě prvního dílu (ve skutečnosti ten film nebyl taká sračka). Zatím jeden z nejlepších filmových zážitků roku. 86%
  • Zábava
  • Pěkně uděláne boje
  • Vizuál celkově
  • Hudba
  • Je lepší kouknout na první díl
Ištván
144 bodů
9
Co se dá k tomuhle filmu ještě říct. Určitě už to řekli jiní přede mnou. Pokračování, a to i těch s delším časovým odstupem od originálu, se nám v posledních letech dostávà měrou vrchovatou. A právě ty, které navazují na starší klasiku, se často snaží nahradit třeba slabší příběh co největším množstvím nostalgických detailů a propriet. Nejdál to v tomhle asi dotáhli třetí Krotitelé duchů, kteří nebyli špatní, ale s tou nostalgií to chvilkami trochu přeháněli. A pak zu máme Top Gun, který prakticky nabízí stejný zážitek, jaký nabízel před lety originál, ale všechno to umocňuje a nostalgii dávkuje tím správným způsobem. Jelikož nejsem největší fanda originálu, tak opravdu nechápu jak je možné, že s tímhle filmem to byla láska na první pohled. Herci jsou skvělí hudba je skvělá, příběh je povědomý aniž by člověka štval, letecké scény jsou úžasné, tady prostě všechno naprosto šlape. Tenhle film snad ani nejde nemilovat. Pokud se na filmových školách vyucuje nebo někdy bude vyučovat jak správně dávkovat nostalgii, tak bude tenhle film pravděpodobně hlavním studijním materiálem.
domimargha
domimargha
144 bodů
10
TOP GUN MAVERICK aneb Podívaná na kterou dlouho nezapomenu. Premiéra v kině je přeci jenom o něco lepší než doma na TV a proto můžu hodnotit dokonce i dechberoucí zvuk. Příběh intenzivní až na klasickej americkej doják na úplným konci. Toma Cruise mám jakožto herce rád a dlouholetou roli Mavea zahrál na výbornou. Film voněl po mission impossible což jako zápletka byla skvělá kobinace společně s dechberoucími záběry ze stíhaček. Celkově mě film překvapil a je tam více akce než v jedničce. Zasloužených 5 hvězdiček.
abduh
110 bodů
9
Nikdy nebude dvojka jedničkou :-) Každopádně kdo miluje Top Gun, musí mít rád i Top Gun 2. Film vygeneroval další kultovní song I Ain’t Worried od OneRepublic :-)
Kebabkony
Kebabkony
106 bodů
10
Nový Top Gun je jednoduše fenomenální a utkví mi v paměti na hodně dlouhou dobu. Už od první minuty, kdy startují F-18 na letadlové lodi, Tom Cruise jezdí na motorce nebo vzlet hypersonického letounu, tak se mi srolovaly ponožky a málem jsem se udusil popcornem. První díl mě nikdy moc nebavil i když jsem věděl, že to je klasika, která na svojí dobu je poměrně slušná jízda. Vždycky mi stačil film Žhavé výstřely s Charliem kokeš Sheenem. Věc, která se mi už dlouho u filmu nestala byla předpovídání scén. Já jsem prostě netušil co se jako má stát a to v roce 2022 je to docela vzácnost. Top Gun: Maverick je poctivý blockbuster, který se drží ve stylu 80-90 let a nemusí se zde používat zbytečné CGI nebo zelené plátno. Taky aby jo, když herci museli letět ve skutečných F-18 a zdolat přetížení až 10g. Nebál bych se říct, že po novém Batmanovi to je zatím nejlepší film roku a doufejme, že ho jistý film s modrými šmouly nepřekoná.