X-Men: Apokalypsa

70%

Komentáře a recenze 79

pery34
299 bodů
10
Skvělá komiksová popcornovka,které nechybí svižný děj, perfektní herci, vizuální efekty a zábavná akce. Jediným minusem je scénář, který nabízí skvělé hlášky, ale počítá s tím, že postavy znáte hlavně z komiksů a záporák nenabízí nic nového. Jinak skvělý zážitek v IMAXu!
sak007
232 bodů
5
Ačkoliv nevynechám žádnou marvelovku (ač tohle Marvel neprodukoval) tak tenhle díl mě trochu zklamal. Jistě efekty jsou dobré, ale krom scény s Quicksilverem (která je vlastně stejná jak v předchozím dílu) nejsou až tak skvělé. Děj je taky oproti budoucí minulosti slabší a na tržbách to bude asi za chvilku vidět. Celkově film je průměr a nevyplatí se moc připlácet za 3D nebo Dolby Atmos.
shalmirane
223 bodů
7
Apokalyptický příběh byl hanebně málo vytěžen - málo času věnováno úvodu, kde se mnohem lépe dalo pohrát a připravit si další vtípky na "čtyři jezdce z apokalypsy - co když to má Bible od něj". A stejně rychle zakončený závěr během pěti minut jinou "deus ex machina".
  • gagy
  • scénář
zoouška
zoouška
202 bodů
8
Velmi ráda jsem se zúčastnila premiery filmu X Men-Apokalypsa, film mne nezklamal, jako vždy dobré obsazení a zajímavé efekty, v některých sekvencích bych film o trouchu zkrátila, ale co se obsahu a zpracování týče, filmu z mé strany není co vytknout.
Marhul28
Marhul28
176 bodů
9
X-meny jsem sice začal sledovat až od První třídy, ale už od toho mě to uchytilo. James McAvoy a Michael Fassbender jsou perfektní herci, kteří podali ze všechny díly super výkony. Stejně jako McAvoy bych neváhal a ostříhal bych si vlasy kvůli roli Xaviera. Film se hodně líbil. Nejlepšími a nejvíce důležitými postavami jsou určitě Charles, Erik, Raven a podle mě jsou zásadní také postavy Kurt a Peter. Příběh byl dosti napínavý, scéna ve škole byla epická. Jean jako nejsilnější mutant - WOW. Za mě povedený film se silným příběhem a perfektním obsazením (En Sabah Nur - Oscar Issac, kterého bych nebýt úvodní scény býval nepoznal :D (Poe Dameron)).
ruzovka
ruzovka
117 bodů
8
Nového x-mena jsem si užila. U některých scén jsem tedy zůstala sedět s otevřenou pusou ( je to ta, kdy z ničeho nic začne hrát píseň sweet dreams), ale zbytek se mi líbil. Nejvíce mě zaujal začátek, kde bylo vidět propojení se s historií a nejdůležitějšími momenty. Určitě se na film podívám ještě jednou.
galactus
97 bodů
4
po fantastické první třídě a trošku slabšímu pokračování přichází nejslabší kus této party. arcipadouch je vlastně jenom prostý verbíř, který se navíc obklopí naprosto necharismatickými a snadno zapomenutelnými figurkami, které nedokážu už ani jmenovat. krom magneta, pochopitelně...asi už nám ty licence nějak dochází :) jean grey na to, že je nejsilnější mutant je k smrti nudná. tenhle film je pouze přešlapování na místě a jediná scéna která mi utkvěla v hlavě není přepálené finále nýbrž quicksilverova scéna, která je ovšem prostá kopírka minulého filmu jen megalomanštější
ovladach
81 bodů
3
Příšerný film! Asi nejhorší xmenovský film vůbec. Když celou sérii resetovali, aby se nemuseli vracet k příšernostem typu X-men 3, nechápu proč dělají ještě horší věci. Film nedáva smysl. Je to jen obnovený původní x-men, který se snaží být víc cool, což se mu vůbec nedaří.
zitka
75 bodů
7.5
Ja jsem si tento film užila. Možná to bylo tím, že jsem již dlouho nebyla v kině, ale to je fuk. Oproti minulým dílům je tento bohužel občas trošku dost "připitomělí", obzvlášť úvodní cast, kde Magneto jako "normální" polský občan pracuje v nějaké továrně, kde světe div se pracuje především s kovem,a kde americká polština neni příliš lahodící českým uším, velmi nepovedené, ale když opomenu tuto čáat, tak zbytek jsem si užila.
martin-svab
74 bodů
7
Je to prostě další pokračování populárních mutantí série, které ani neurazí ani nenadchne. X-meni byly vždy hlavně o postavách a ne zas tolik o akci. Ano, i tady dostávají postavy perfektní momenty (Magneto), ale do popředí se žene přehnaná destrukce světa. Scéna s Quicksilverem opět úžasná, ale už jsme to viděli.