62%

Komentáře a recenze 46

Hdbsk
Hdbsk
732 bodů
6
Uncharted hry som hral a musím povedať, že aj keď sú tam prvky, ktoré sa zhodovali s hrou a spravilo mi to veľkú radosť no stále keby sa film nevolal Uncharted ani by som si to nevšimol. Prvá polovica filmu bola fajn, mala dobre tempo a aj cez par chýb som si ju dokázal užiť. Druhá zlyhala scenárom, pokiaľ sa nebudete moc zamýšľať nad tým asi to vadiť až tak nebude, ale tých nelogických veci je tu až až. Akcia je väčšinou dosť neprehľadná a veľmi zbesilo strihaná. Celkovo sa však jedná o fajn popcornovku pri ktorej keď vypnete mozog si ju dokážete užiť.
Petretzz
Petretzz
558 bodů
8
Pamatuju když jsem na to byl v kinech úplná radost bez sebe a nelitoval jsem, že jsem šel na to do kina. 8/10
  • Tom Holland
  • Mark Wahlberg
  • příběh
Kocka_11
Kocka_11
512 bodů
6
Príjemný klasický dobrodružný film. Herecké obsadenie filmu bolo tiež dobre zvládnuté a film utiekol rýchlo vzhľadom na necelú 2-hodinovú stopáž. Medzi väčšie problémy patrí väčšinou nie veľmi dobre zvládnuté CGI, časté porušovanie fyzikálnych zákonov predvídateľnosť deja a prakticky neexistujúci záporák. Ináč príjemný dobrodružný film, pri ktorom môžete vypnúť a iba sa pozerať.
Moneyas
Moneyas
438 bodů
8
Ačkoliv jsem fanoušek herní série, tak si nemyslím, že film je špatný. Sice má s hrou společná tak maximálně jména, pár lokací a základ děje, ale i přesto mi Uncharted přijde jako snímek, u kterého se prostě vypne hlava a dobře se na něj kouká.
Blueknight
376 bodů
9
Mám hrozně rád dobrodružné filmy, a tohle je jeden z nich. Film má velmi dobrý scénář, a duo Wahlberg s Hollandem funguje skvěle. A akční scény tam nechybí a jsou skvělé. Filmu se dá vytknout jenom to že u těch málo CGI co tam je, tak na nich mohli více zapracovat.
TadeášzČeska
TadeášzČeska
93 bodů
6
Já jsem hrál hry unchanted tak jsem musel jít do kina, po odchodu z kina jsem byl lehce zklamán.Příběh byl zajímavý ale zároveň dost inspirován hrám není to špatné dokud už to nebude kopírování Momentů z her. Postavy byli ok až podprůměr, Sully se choval jak idiot, Nathan byl takový frajer, zaporák byl nevyužitý, Chloe byla jednu dobu fajn a jednu dobu divná a mě to nesedlo. Některé pasáže a hádanky byli identické. Film bych si užil kdybych hry Uncharted neznal, ale pro silného fanouška jako já jsem si to moc neužil. Proto 6/10
adam-opalecky
54 bodů
8.5
Zábavený film. Tom Holland je skutečný talent a jen se to čím dál více ukazuje. Solidní zápletka, hrdinvé hrají triky jeden na druhého a to tak efektivně, že to oklame i diváky. Občasné nepřesnosti (fyzikální nemožnosti) se dají přehlédnout, protože zápletka se musí odehrát a nebylo by moc zábavné, kdyby film skončil ještě před začátkem. Za mne velice hezký film a doporučuji ke shlédnutí.
adora-belle
44 bodů
6.5
Předesílám, neznám hru, nikdy jsem ji neviděla. Víceméně jsem šla jen očumovat břišáky a roztomilý kukuč Hollanda. A musím říct, že celý film stojí víceméně na něm, Wahlberga přerostl herecky asi tak o hlavu. Nečetla jsem předem obsazení ani žádné jiné info, takže když se objevil Banderas, tak to bylo "jé, hele, Banderas". A tu roli mohl hrát kdokoli jiný a vyzněla by úplně stejně, zřejmě to teda nebyla ani tak jeho chyba, kde není scénář, ani Antonio nezabere. Ali byla nesympaticky sympatická, Braddock byla o chlup šťavnatější než Banderas. S akcí jsem byla spokojená, u závěrečné scény jsem přemýšlela, jestli je tohle byť jen na pár vteřin technicky možné, ale budiž, musím připsat body k dobru, že takovou honičku jsem opravdu neviděla. Celkově, Tom Holland spokojenost, akce průměr, záporáci podprůměr a Wahlberg mi přišel od celého filmu takový odpojený.
dajmond200
26 bodů
7
nebylo to nic světo borného. hry jsem nehrál. film ale sám osobě zabaví. jsem strašný fanda filmů ve stylu indiana jones nebo lovci pokládů a proto jsem věděl že tenhle film nebude jiný ale byl dle mého celkem i povedený. samozřejmě pokud jste náročný sledující filmů tak asi to bude nic moc ale mě osobně to zaujmulo a byl bych rád kdyby udělali i pokračování.
Neo1tex
Neo1tex
22 bodů