73%

Komentáře a recenze 70

Pacman
Pacman
586 bodů
6.5
Jasný záměr DC postavit se megalomanským Marvelům zatím vychází. Zase je to temnější (alespoň pocitově), komornější. Trochu jsem se zasazení bál, ale nakonec to má smysl a je fajn ukázat počátky komiksových hrdinů. Takže tady je to hlavně Woman.....ta Wonder se z ní stane až časem. Občas máte nutkání nadávat obrazovce, proč je sakra tak dementně naivní??!! Ale ona prostě musí být....Takže pokoukání fajn, Gal se mi líbila víc v BvS, ale to přijde. Scénář je bez wow efektů, takže nečekejte zázraky. Vlastně jeden super wow efekt tam je - a to odhalení hlavního záporáka, to se každý, kdo kouká na filmy, zasměje. Akční scény, až na drobnosti, jsou velice umně zpracované, možná by to vypadalo dobře i ve 3D. Pokud by každý hrdina Justice League dostal takový film a pak přišel vrchol, tak budu maximálně spokojen. Já jsem v komiksových filmech trochu fajnšmekr, takže bych snesl i delší stopáž.
Bad
Bad
464 bodů
5.5
Wonder woman vypadala vcelku lákavě, ale nedočkal jsem se ničeho. Postavy jsou stejné, nemají prostor, nudná zápletka a akce. Wonder woman zklame a je škoda, že to nevzala způsobem Captaina Ameriky. Gal Gadot je skvělá, to žádná, ale jinak celý film je pod její úroveň.
keddie
446 bodů
8
Film měl tu výhodu, že jeho hlavní hrdinka je neokoukaná a tajemná. A musím říct, film je to svižný, kvalitně natočený a jeho tvůrcové se rozhodně poučili z předchozích snímků od DC comics. Akční scény jsou dobře natočené až na závěrečný souboj, tam to trochu haprovalo. Gal Gadot se role zhostila s nadšením a právem filmu dominuje. Film taky hodně prospěly vtípky vyplívající z neznalosti WW našeho světa. Určitě doporučuju posunout děj v pokračování max. do 50. let minulého století.
Komar55
Komar55
414 bodů
8
Tento film je pro mě dozajista o něco lepší než předchozí DCEU snímky a to hned z několika důvodů. 1.) Lepší akce - Nechápejte mě špatně, ostatní DCEU filmy měly také velice zdařilou a líbivou akci, ale akce v tomto filmu je přece jen o něco čisčí, přehlednější a kynetičtější. 2.) Více a lépe užívaný humor - Humor ve filmech není naškodu a když se využije ve správných momentech může snímku i něco dát. Například většina MCU humoru v posledních letech je už značně přes čáru a filmům to vesměs škodí, než co jiného. Zde se však Patty Jenkins podařilo perfektně vyvážit dávkování akce, humoru a dialogů, které pomáhají filmu rychleji odsýpat. 3.) Přímočarost - Vlastně se docela divím, že tomu tak je, protože podle většiny mých předchozích zkušeností je přímočarost jedna z věcí, která snímek tak nějak zobyčejňuje a shazuje. Ovšem filmy Zacka Snydera jsou zase druhý extrém. Ve většině jeho filmů jsem se po hodině tak trochu přestal orientovat a začal jsem v nich mít chaós. Nejspíš je to záměr, ale z většiny jeho filmů mám takový pocit, jako by tam byl nějaký obrovský přesah, který nechápu, ale vesměs je to jen obal, pod kterým se skrývá úplně obyčejná zápletka. Zde se však přímočarost vyplatila. Z hlediska vývoje filmu to i dává větší smysl. Naivnost scénáře dokonale ladí s Dianiným naivním pohledem na svět. Film má samozřejmě spoustu dalších plusů i mínusů, ale tohle jsou ty tři hlavní věci, které jsem zde chtěl vypíchnout.
dadoool
dadoool
407 bodů
9
Úžasný, dokonalý, skvělý! Nevim jak to ještě vyjídřit. Byla jsem z toho nadšená a unešená. O příběhu wonder woman jsem nic nevěděla, a tak pro mě bylo všechno nové. Život amazonek na ostrově se mi moc líbil, bylo to akční, prostě super! Jen jsem úplně nepochopila výběr záporáka, ten mi tam moc nesedl. Jinak paráda! A Gal Gadot je naprosto nádherná :)
S7evin
S7evin
331 bodů
0.5
Tradičně strašidelné DCčko. První třetina je jako něco, co spadlo Schumacherovi pod stůl při stříhání Batmana a Robina. Jako by si ani nevšimli, že takhle už se dneska comicsovky točit nemůžou, aniž by se člověk nechytal za hlavu. Prostředek malinko zachraňuje prostředí z 1SV. A to je vlastně všechno. Konec opět klasický DC digibordel s příšerným záporákem. Celkově velký špatný, DC by se na to měli už fakt vybodnout.
Skeiron
Skeiron
324 bodů
10
Film si na nic nehraje a je prostě takový, jaký by fanda WW čekal. Naivnost WW je jakoby z komiksu vypadla a celé se to docela věrně drží právě předlohy. Za mě určitě spokojenost, i když se najde pár věcí, co mě lehce iritovalo (kdo je sakra Ludendorff? Jak nesla meč pod těmi modrými šaty? A trošku jsem čekal objevení Dia na scéně) jako celek jsem byl, ale opravdu nadšen. V porovnání s první Captainem Americou, rozhodně o level výš!
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
7
Nejlepší DC film od TDKR. Ale vyložené nadšení to z mé strany také není. Duo Gadot / Pine funguje skvěle, bojové svény jsou výborné, ta na frontě absolutně fantastická, a hudba k tomu padnoucí. Jen by mi měl někdo vysvětlit ten digibordel v závěru. :-)
carloss
carloss
246 bodů
8
Skvělé, akční, výborně obsazené. Určitě překvapilo. Velmi pěkně zpracované a wonder woman zahrála skvěle. Děj mě bavil, romantická zápletka s mužským hrdinou nebyla přehnaná, koukalo se na to celkově dobře, určitě stojí za zhlédnutí. Jeden z lepších filmů se superhrdinou.
Memento
175 bodů
8.5
Takže nejdříve jsem si koupila Wonder woman tričko, potom jsem začala číst tyto komiksy a nakonec... film. No já tušila, že mi tahlencta ženská přiroste k srdci. :)) Gal Gadot celému snímku kralovala s prstem v nose. Akorát mi neseděl záporák (moc se omlouvám, Lupine).