Wonder Woman

73%

Komentáře a recenze 70

6.5
To co nezvládla mužská část DC musí zachraňovat Wonder Woman. Měl jsem z tohoto snímku upřímně velké obavy. Přece jen těch origin story jsme už za ta léta viděli tolik,že je těžké natočit něco nového a neviděného. Navíc,když je ten příběh zaměřen na ženskou hrdinku,tak není divu,že se dostavila nejistota. Dokonce i Marvel jen mluví o samostatném filmu pro Black Widow,ale strach z neúspěchu tomuto filmu podraží nohy. Tak snad se teď po úspěchu WW dočkáme i dalších ženských hrdinek na plátnech kin. Zpět k tomuto filmu,který se mi vcelku líbil a i když to stále není dokonalé,tak je podstatně lepší než to co nám zatím DC naservírovalo. Příběhově komplexnější a celistvější než jsem čekal a hlavní hrdinka v podaní Gadot je velmi sympatická a moc dobře se na ní dívá. Akce je docela přehledná,tedy až na finále se kterým mají v DC problémy a řeší je přemrštěným množstvím CGI efektů. Zasadit příběh do období války byl velmi dobrý nápad,který musím pochválit. Vidět Gadot jak na frontě ničí mečem protivníky opravdu stojí za to. Wonder Woman je po Muži z oceli nejlepším snímkem ze stáje DC a ukázala nám,že do budoucna je třeba počítat i něžným pohlavím v rolích hrdinek.
29 851 bodů
7
Na DC slušná komiksovka. Ze začátku krasné scenérie a úvod do příbehu, celkem průměrný střed filmu a velmi slušný závěr. Klidná kamera, dobrý střih, standardní scénář pro tento typ filmu. Z Wonder Women sice nejsem unešený, ale jako na akční superhrdinský film se mi na to dívalo dobře.
8
Asi nemá cenu podotýkat, že jde o nejlepší DCU film, důležité je říct, že ten film je opravdu dobrý. A to se mi origin Captaina moc nezamlouval - Wonder Woman nabízí totéž, jen lépe. Dokonce to chvílemi vypadá, jako by měl ten film srdce! A to dělá fakt hodně. Škoda, že některé motivy nedotáhne do konce, ale ok, musím být rozumný. Jediné, co mě opravdu iritovalo, ale bylo velmi špatné CGI.
6
Marvelovky jsou sice imho pořád o nějaký ten stupeň výš, ale co na WW oceňuju, že to není jen kupa nepřehledného digibordelu. I to finále (až na tu délku) bylo docela fain. Dějově je to ale jen takový derivát Kapitána Ameriky pomíchaný s trochou té božské mytologie. Jenže WW na CA ztrácí jednak v zábavnosti a taky i v té akci.
6.5
Drží to pohromadě určitě mnohem lépe než mechanicky zmontovaný BvS a dokáže to vyloudit spokojenost tím, že se scénář tentokrát zarytě nesnaží stvořit osudový spektákl, kde na sebe hrdinové naštvaně mručí a jsou příliš svázáni seriózností a pravidly reálného světa, ale přesto mě to znovu utvrdilo v tom, že tyhle DC příběhy se těm marveláckým prostě nevyrovnají. Zpočátku lákavé a vtipné fantasy se metamorfuje do zápletky ohrané i v divadelním kroužku hladových dětí v Zambii a do toho jinak sympatické postavy občas divně filozofují a potenciálně kvalitní akci kazí urputné zpomalovačky. Hodně mě bavila chemie mezi Pinem a Gadot (a z ní plynoucí nejlepší scéna rozhovoru o manželství a sexu), seděla mi ta celkově uvolněnější atmosféra a kvituji nečekaný nástup i identitu titulního záporáka, hraného mým britským oblíbencem, ale ten dramatický oblouk kolem duševního vývoje hlavní hrdinky, který měl být v očích scénáře i režisérky zřejmě klíčový, prostě v celkovém kontextu plném klišé a čitelné supermanovské hatmatilky nefungoval. Peněz za kino však nelituji už jen kvůli Gadotce, kterou bych láskou snědl a být Chrisem Pinem, tak klidně hraju i bez honoráře - možná bych si ještě sám zaplatil.
10
DC Comics je komiksový konkurent Marvelu který se nyní ve svém novém filmovém univerzu snaží napodobit Marvel. DC Extended Universe má nyní za sebou Muže z oceli, Batman v Superman, Sebevražedný oddíl a nyní.......... Wonder Woman. Osobně jsem člověk který má filmy z DC Extended Universe rád. Muž z oceli je pro mně Batman začíná 2, Batman v Superman byl pro mně neuvěřitelným potěšením které se bralo vážně a všechno to bylo patříčně osudové s několika úžasnými scénami a pak Sebevražedný oddíl ve kterém se mi hrozně líbili míchání stylu Davida Ayera. Wonder Woman je jiná. A to hodně. Nejenom, že je to první superhrdinský film ve kterém je hlavní hrdina žena (Catwoman nepočítám!) a za režií stojí žena Patty Jenkins ale především se téměř celá odehrává za 1. světové války a to pozadí k filmu neuvěřitelně sedí. Uprostřed filmu je scéna ve které se Wonder Woman rozhodne zachránit vesnici která je neuvěřitelně nabitá a neobával bych se říct, že Wonder Woman využívá potenciál 1. světové války více než Captain America: První Avenger využíval potenciál 2 světové války. V hlavní roli je Gal Gadot která se vrací z Batman v Superman kde její Wonder Woman patřila k tomu nejlepšímu z filmu a nyní se vrací ve svém vlastním filmu. Přijde mi, že Gadot ta role neuvěřitelně baví a hrozně si to celé užívá. Sekunduje jí Steve Trevor v podání Chrise Pinea a ta dvojice je spolu naprosto úžasná.Dianina chemie se Stevem je neuvěřitelná a každá scéna jenom s nimi je zajímavá. Scéna jejich tance je vrchol filmu. Celý film má taky úžasný vizuál. Celý ostrov Amazonek je neuvěřitelně nádherné místo a úvod který se věnuje počátkům Diany je proto krásná pastva pro oči. Patty Jenkins prostě odvedla solidní práci s úžasnou hlavní dvojicí a úžasnou práci komiksového válečného filmu. DC Extended Universe podle mně šlape. Kéž bych na tom nebyl sám.
7.5
Digitální patlanina. Doufal jsem že v ženské režii bude mít cit, ale vizuál se nepovedl. Působí jako nepodařená videohra. Příběh samotný je skvělý, jednoduchý, ale plný kýčovitých klišé o zlobě, nenávisti a krutosti lidí. Některé komiksové předlohy by měli zůstat v kresleném sešitu.
  • Děj
  • Hlavní hrdinka
  • Některé akční scénky
  • Kýčovitost
  • Vizuál
M3lios
M3lios
9 141 bodů
6
Jedným slovom NUDA. DC ešte furt nepochopilo ,že tento štýl filmu nikoho nezaujíma! 50%
8 590 bodů
0
Je to dlouhý a neni tam jediná pasáž, kterou bych chtěl vidět znovu. Na konci se zase bojuje s nějakym CGI čůrákem. Je to je pocitově ucelenější než dějově nesoudržný BvS, ale tam si najdu alespoň 5 minut, které bych si pustil znovu.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Co jsem očekával, to jsem dostal. Gal Gadot je prostě kus krásný ženský a umí se prodat, ikdyž svým hereckým umem nějak extra nesrší. Takže jsem hltal a užíval si každou vteřinu, v které se objevila. Celkově vzato to prolnutí krásné přírody s první světovou je dobře natočené, příběh taky nezaostává a originál hudební úseky (použito v Batman vs. Superman) od Zimmera tu nechybí a to jsou pro mě jen bodíky k dobru. Jen taková malá nejasnost mi vadí a to ta, že bohové ze starých řeckých bájí jsou ve stejném reálném čase jako superman a batman, to mi hlava nebere. 88%