73%

Komentáře a recenze 39

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Ve srovnání se zahraničními sitcomy jako How I Met Your Mother, nebo i staršími, tak stále nesrovnatelné, ale na české poměry a v dnešní české seriálové tvorbě si dovoluji říct, že tento sitcom je klenot. Je sice pravda, že průměrně vtipné díly střídají podprůměrně vtipné, ale občas se nějaký ten gag, nebo hodně vtipná situace najdou, hlavně díky Ozzákovi v podání Dejdara, kterej je sice občas i docela trapnej a přehnanej, tak celej sitcom vede, ostatní také nejsou špatní, až na Lexu, kterej je až přehnaně trapnej, myslím, že seriál by se bez něj možná i obešel, stejně tak i u postavy Dany Batulkové. Ale troufám si dát 3* už jen za tu snahu o českej sitcom, a také, že se na to dá dívat a nezvracet jako u jiných nováckých seriálů české tvorbny a nejen nováckých.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Po všech těch stupidních českých rodinných seriálech a všech těch nevtipných sitcomech o ničem, je tohle jako dar z nebes. Tomáše Matonohu sice nemusím, protože to je pitomec, Ale Martin Dejdar je prostě bavič a tahle role mu prostě sedla.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Rozhodně nejlepší český sitcom. Ono to neni zrovna těžký, ale i tak se cení to, že je to konečně něco, u čeho se dá i zasmát a není to kvůli tomu, jak trapné to je. Škoda, že už comeback skončil a nahradila ho dementní Helena. Ozzák a Lexa byli nejlepší postavy. Skoro každý jejich slovo byla hláška, a ze seriálu si pamatuji nejvíc právě je. 62% pro český sitcom je tak akorát, ale za mě 75%. Vážně nic lepší v Česku na scéně sitcomů není.
limeta
limeta
5 179 bodů
10
Pro mě je Comeback absolutně nejlepší kousek mezi českými seriály, i když se mi na tuto pozici musel tak trochu pracně vyšplhat. V době premiéry mně upoutávky přišly tak strašný, a Dejdar tak stupidní, že mě odradily od i jen pokusu o shlídnutí celého dílu. Až později jsem se k tomu odhodlala spíš náhodou a teď je to už můj naprostý favorit a na díly se dívám křížem krážem pořád a dokola, je to prostě jistota, která nezklame a pobaví vždy. A i po tom opakování dokola se mi i teď podaří objevit nové vychytávky v hláškách. Takže za mě je to 110%.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
občas se zasmát, ale pokud vás nebaví typický český humor, není to ono. První díly byly vážně fajn, ale postupem času mi připadají vtipy více a více trapnější...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Debilní Lexa, sexy Iva, vždy nejchytřejší Marcelka alias Mamba, naivní Saša, opilec, vyvrhel a metalista tělem i duší Ozzák a na konec trapná barmanka Simona. Super oddychovka v polovině týdne. Kéž by se Nova v podobném světle ukázala častěji. První a doufám, že ne poslední povedený český sitcom...
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
6
Velice dobře pochopené základy sitcomového žánru, každý díl má vybroušenou strukturu a několik running jokes. Dobré skloubení amerických a českých prvků. Herci - kus od kusu. (Mám - nejen diváckou slabost - pro Kristýnu Leichtovou, která tady hraje takovou Danu z Kroku za krokem; Ozzák je námět na sociologický rozbor; Matonoha má velké výkyvy.) Lámu si hlavu nad výpravností produkce - nakolik má celý seriál působit lacině. Rozhodně to má celé stoupající úroveň a hodnocení většiny lidí, co nedali více než tři díly, je dost zavádějící. Comeback je první český sitcom, který má kultovní potenciál.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Kdo by dnes neznal Tomáš Pacovského as. Tomy Paci. Jeho dceru Ivu, manažerku Marcelku. Sousedku Simonu, která po vzoru Sáry Connor z Terminátora vychovává své děti. Sašu a Lexu. Ale především Tomášova bratra Františka "Ozzáka" Pacovského. Takový člověk by se dnes hledal těžko. Příběhy této skupiny jsou místy až překvapivě vtipné a člověka mají čím zaujmout.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Jeden z nejlepších komedialních serialů naší doby no suprový Mrtin Dejdar vše doplňuje.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7
Díly jsou celkem zábavné a chytnou za bránici. Dal jsem však tři, protože se mi to líbí, ale dal bych dva - už protože se to dva měsíce vysílá, potom zas ne, potom se rok čeká na nové díly, které budou jenom dva a poté další rok nic!