Komentáře a recenze 58

1
Ultra D E B I L I T A... 1 hvězda za Scarlett Johansson.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Od opice k opici Nemít rád Morgana Freemana tak jsem na tento film vůbec nesáhl.Jakési poselství tvůrců filmu od pramáti Lucy a nikoliv Evy se dá ještě pochopit ovšem , všemocní a všudepřítomní čínští gangsteři už stěží a co se vymyká zdravému rozumu je fakt, že pokud hlavní hrdinka umí manipulovat s lidmi i hmotou proč letí někam do tramtárie a šmejdy nesejme z pohodlí vlastního gauče. Tvůrci měli při psaní scénáře i natáčení asi taky pořádnou opici, z chlastu
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Tak nějak náhodou jsem narazil na tento film a jsem za to mega rád. Protože m to neskutečně bavilo. Vypadalo to dobře, jasně nebyl to nějaký mega blockbuster, ale bylo to fakt super. Scarlet byla výborná, Morgan Freeman taky hodně dobrej.. Ostatní obsazení trochu nevýrazné, přeci jen se to točí hlavně kolem hlavní postavy a na ostatní se tak trošku kašle, ale vůbec to nevadí. Já se prostě bavil.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Možná promarněná šance udělat zcela výjimečnou sci-fi založenou na spoustě zkušeností nejen z kvantové fyziky a teoretické vědy, ale i ze spirituálních zkušeností. Mohl to být krásný mix vědy a fikce, teoretických i praktických poznatků. Jenže kombinace sběru materiálu na hraně dokumentární popisnosti ( obrazový popis slov byl často doprovázen obrázky ze světových archivů) se střílecí brutální sci-fi prostě dohromady nefungovaly. Děj byl velmi plochý, nepromyšlený a klasicky akční. Proti tomu stojí velmi silná, hluboká, mystická, esoterická linka. Mohl to být další Počátek v úplně jiném balení, mohl to být kult, další Matrix. Peníze určitě nechyběly a místo prodloužených automobilových honiček v Paříži se mohlo více investovat do prohloubení scénáře. Jenže scénář, režie a prudukce Luc Besson, takže to bylo čistě jeho rozhodnutí. Tipnul bych si, že byl na výletě u indiánů v Jižní Americe, třeba v Peru, než to začal psát a to ještě nemusí zaručit výjimečný filmový zážitek. Jako bý napsal scénář na 20 minut, řekl to stačí, zbytek vyplníme akčností. Navíc, myšlenky, které naznačil v úvodu při operaci v Tchaj-wanu, nejdou v souladu s brutálností a přezíravostí. Trochu gulash. Přesto díky za zajímavé momenty.
  • primární námět, zdroj, myšlenka
  • Scarlett Johansson, malé plus
  • trikové scény - současný standard, malé plus
  • nelogičnosti, např. nepochopil jsem, kdo trefil Scarlett Johansson a kde se vzala kulka v těle, atd. ...
  • nedotažené, rychlé, krátké a uměle prodloužené o akci
  • téměř dokumentární mluvené slovo Morgana Freemana v kombinaci s nesmyslně brutálními akčními pasážemi
  • nulové, zkratkovité charaktery postav a jenom hrrr do cíle
6
Nic podobného jsem nikdy neviděl a scarlett je rozkošná jako vždy.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Je to tak trochu podivný film, ale z hlediska originality by v této kategorii bral vavříny. Počáteční zápletka byla vcelku čitelná záležitost, čínský prvek ale tomu dodal potřebnou šťávu. Náběh to mělo po prvním seznámením s drogou opravdu dobrý, Scarlett jak jinak, než bezchybná, a co potom když ještě měla upgrade mozku. Poté se to už ale zvrtlo do sfér, které už byly trochu přehnané. Luc Besson se nechal podle mého trochu unést, a propustil uzdu své fantazii, to není vetšinou od věci, ale tady bych trochu ubral z plynu. Tempo to mělo po celou stopáž dobré, i délkou to nabralo na atraktivitě. 60% je tak na úrovni, kam bych tento film poslal.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Na rozdíl od Všemocného se zde na využití celé kapacity mozku nahlíží poněkud mystickým až božským pohledem. Tím se ale v podstatě nemáte šanci příliš zabývat,protože pan Besson vás nenechá ani na chvíli vydechnout. Urputné tempo, příjemná stopáž a škola střihu. To jsou tři věci, které dělají film vynikajícím. A Scarlett už je jenom takovou třešničkou na dortu. Já se rozhodně bavil.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů