Duchařské téma je srdcovou záležitostí hlavně japonských tvůrců a ti ji umí nejlépe. Nicholas McCarthy je zřejmě velký fanoušek takovýchto snímků a tak si jeden příběh napsal a sám i natočil. A ta inspirace je velmi zřetelná. Veškeré budování atmosféry, nikam nespěchající děj a absence lekaček. Vlastně je jediný rozdíl v hercích. Hrát v tom Japonci, nebylo by poznat, že za tím stojí Američani. Překvapením je pro mě účast herce převážně céčkových filmů a to Caspera Van Diena. Kde se tu vzal? Svoji roli vyšetřovatele ale zvládl dobře. Snímek tedy nikterak nevybočuje od standardních japonských filmů a dá se říct, že pokračuje v jejich tradicích.
Průměrná duchařská detektívka, kde režisér nevěděl zda li natočit kriminálku, nebo tradiční duchařinu a tak vznikla taková směska, na kterou se dá docela koukat, ale nic převratnýho nečekejte. Pár lekaček a všechno bohužel dosti předvídatelné. 40 % jednou a dost.
Duchařiny moc v oblibě nemám, ale tahle špatná nebyla. Co se týče atmosféry, tak si myslím, že o půlnoci udělá svoje. Každopádně i tak, to není žádná bomba. Takovej lepší průměr a Caity je božská !!
Další strastiplná duchařina plná vrzajících dveří,skřípajících podlah a jiných klišé a stupidit kdy americká servírka zachází se zbraní jako jeptiška s pánským přirozením a způsobí víc ujmy sobě než padouchovi navíc natočená s neherci a Kasparem Van Dienem ..i když zde mají tvůrci malé bezvýznamné plus poněvadž mu svěřili roli v níž se cítil vlastní. Role užitečného idiota.Scénář pro několik málo aktérů se dá odehrát klidně v každé venkovské sokolovně kde mají dvojitou podlahu Rozverná rodinná taškařice která se vůbec nemusela dávat na tv obrazovku či snad i filmové plátno.. pokud by se toho ujal Jára Cimrman , tak u odpolední kávy by to předělal a proškrtal jako představení pro dva herce které by odehrál sám.Nějaká pozitíva se však najdou.Ze snímku se dozvíme , že duchové se živí světlem ale jen tím vzniklým z elektrického proudu.Což je samo o sobě na další film páč před Edisonem, Křižíkem vlastně žádní duchové nebyli poněvadž se neměli čím živit..No.dále zde máme jistou inovaci kdy médium s duchy nekomunikuje i když to prý umí ale dává hlavní hrdince dobré rady jak na to..dobrá rada jak natáhnout o pár minut stopáž.Závěrem i v podstatě úvodem se dá napsat , že modroočko je zelenoočka a i strýc může býti otcem aneb krev není voda.Tak se duchařisté těště na další pamlsky...Já se tomu vyhnu oklikou.Howgh
V rámci žánrů se nejedná o nijak vyčnívající kousek. Je zde vše, co se dá najít všude jinde. Za největší plus považuji ve filmu atmosféru, která je temná, zlomyslná a pěkné roztahaná do celé stopáže. Jednou jsem se sebou i cuknul. Vše ostatní zapadá do klasického standartu, jako příběh či pointa. Škoda finále, které mohlo být malinko lepší, ale jinak se jedna o průměrný kousek, který Vám určitě neuškodí.
Naprostá spokojenost. Nejsem stoprocentním fanouškem duchařin, což napovídá tomu, že tady tak stoprocentně nejde o duchy… i když pár jich tu je…. Ten příběh sice známe všichni, ale zpracování v tomto případě bylo moc příjemné. Užil jsem si to a párkrát jsem se i šeredně leknul. Super….
Poměrně dravé uchopení klasického haunted house konceptu, které nahlíží na ty stokrát omleté subžánrové vzorce zase trochu jinak - víc zpříma, bez zbytečné jalové omáčky na okolo. Díky tomu stopáž zbytečně nebobtná a film netrápí diváka čekáním na to, co stejně všichni ví, že přijde. Škoda jen, že film jede v zájmu atmosféry na úkor zábavnosti a viditelný nedostatek chechtáků. Zábava to je pro fanoušky žánru, kteří ocení relativně originální perspektivu, ale není to zábava dějově ani herecky ani vizuálně. 6/10
Škoda konce, film měl už v prvních minutách krásně naběhnuto na to, aby se stal parádní duchařinou. Na konci ovšem pro nadšeného diváka přijde rána pěstí..