61%

Komentáře a recenze 33

blazma
blazma
4 928 bodů
6
Film který překvapil spoustu lidí, výborná myšlenka a dobře to fungovalo. Sice jsme zavření v domě, nic méně herecké obsazení v čele s Ethanem Hawkem vás drží pořád při smyslech a nemůžete se dočkat jak to dopadne a vážně se bojíte o celou rodinu, která vám prostě přiroste k srdci. Fakt nářez.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Osobné Hodnotenie: 6,2/10 / ČSFD Hodnotenie: 58% / IMDb Hodnotenie: 5,7/10
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Dlouho jsem neviděl z mého pohledu tak dobrý film s tak nízkým hodnocení. Především zajímavý nápad s jednou nocí v roce, kdy je možné vše. Doufám, že se toho nedožiji, už jen proto, co jsem viděl v tomto filmu. Krásně přímočarý a jednoduchý děj, který jsem trávil bez problémů. Nebyl to děsivý horor ani klasická akční střílečka, ale něco mezi tím a to se mi zamlouvalo. Žádné přehnané scény, ale vcelku logické záležitosti. Další plus filmu je relativně kratší délka filmu, což si myslím dokonale sedí. Spokojenost je na místě. 80% je myslím že více než zasloužené. Lena Headey still sexy!
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
4
Není to kdoví jak originální či inteligentní film,ale tvůrci si to poměrně dost uvědomují a tak patrně dost stříhali.Takže to uteče jako voda.Nijak moc brutální to taky neni.A podobných variací na téma rodina v ohrožení partou psychopatů sem viděl bezpočet. Jediné co by mě zajímalo,jak by to vypadalo v reálu kdyby opravdu k takové noci každoročně docházelo.Patně by se populace cikánů,pardon nepřizpůsobivych,radikálně snížila.
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Film s překvapením ujde ale jen třičtvrte filmu a to ze vás psichicky depta s tím jaky by to bylo kdyby byla očista a jak je to hrozný ale pořád čekáte na epicke bytvy ale celkem jsou bitvy halvne ty s maskouny na nic celou domu s epředtavujou jako drsnaci a pak umřou hned co do domu vlezou ale jinak je film celkem slušnej ale měl na víc.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
5.5
Film s dobrou zápletkou, kterému tak nějak něco chybí.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Možná kdyby to bylo víc francouzské než americké, tak by se ten potenciál námětu mohl proměnit v nějakou trvalejší hodnotu... Ubrat Mechanický pomeranč, přidat Funny Games, napětí a trochu překvapivosti.
harry456
harry456
2 437 bodů
8
Řekněme si to rovnou. Myslím, že každému se líbil nápad na děj ,,Očisty", který nás měl zavést do pravého smyslu tohoto vraždícího večera. Bohatí jsou v pohodě, zavřený ve svých domech a chudí na ulicích bojují o holý život. Lidé vycházejí do ulic nejčastěji s machetou např. pozdravit šéfa a poděkovat mu za milé chování. Ze začátku film působí spíše jako alfa thriller, ale až se divák pořádně rozkouká vyjdou na scénu zabijáci, kteří chtějí zabít jen jednoho člověka (bezdomovce). Což moc nedává smysl, za celou tu dobu by mohli zabít alespoň 60 takových a oni čekají jen na toho jednoho. Problémem filmu je nevyužitý potenciál, chybí tu bližší rozvedení a stopáž hodina a dvacet minut opravdu nestačí. Musím však uznat, že tento nedostatek nahrazují místy opravdu povedené scény, u kterých se opravdu leknete a možná zavadíte pohledem k nejbližšímu východu, kdo ví. Postavy v maskách mě opravdu nadchly, hlavně jejich velitel s úsměvem Jokera a elánem zabijáka z Vrány, kterého si zahrál Rhys Wakefield.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
6.5
Velmi originální příběh,to se musí nechat,aby někoho napadlo,že by se mohl v Americe,každý Očistit a to tim,z se bude moct jeden den v roce,legálně vraždit,znásilňovat,krást a všechno možný.Tohle lidi může napadnout asi jen v Americe..ale jako v pohodě,originální,koukatelny
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Velmi zajímavý kousek. V Americe vznikne jisté právo, kdy mají občané jeden den v roce možnost páchat zločin bez následků. Takže lidi vraždí. To se nevyhne ani rodině, která přijme jednu z obětí masakru. Jistý maskovaný gang chce onu osobu "očistit," a tím vzniká dilema, zda-li muže vydat či nikoliv. Následuje akce a napětí, které bylo využité na maximum. Dost dobré, ale na další díly se vrhnout nehodlám. (A že jich je.)