Nejhorší je, když úplně průměrnému sci-fi snímku udělá společnost takovou reklamu, že od návštěvy kina pak čekáte hrozně moc a ono to pak nepříjde. Necítili byste se pak podvědeni jako jsem se cítila já?
úžasné sci-fi , naprosto nový námět , vše na 100% , obsazení , scénář , režije , děj , myšlenka , i to co vás vezme za srdce :-) má to vše !!!!!!! určitě skoukněte ':-)
Film s námětem umělé inteligence je v tuto dobu výstižný. Jako film celkově není špatný, ale ani ničím nenadchne. Jako vyložený protiklad beru postavu Willa, kterou stvární Johnny Depp. Tato postava nevyužívá ani polovinu svého potenciálu jakou by mohla.
Dal jsem tomuto filmu druhou šanci. Doufal jsem, že po druhé projekci třeba uvidím poselství celého filmu jasněji a uvidím, jak to vlastně režisér zamýšlel. Ale bohužel, nestalo se tak. Transcendence je i po druhé projekci nudnou slátaninou, která se může pochlubit leda tak prkenným Johnym Deppem, otravnou Rebeccou Hall, podivným scénářem, a tím, že celý snímek, zřejmě z dobré známosti, zaštítil svým jménem Christopher Nolan. Wally, zůstaň raději u té kamery, kde Ti to vážně jde.
Když se poprvé řeklo "film od kameramana Christophera Nolana", napadlo mě něco přesně takového. Snad jen je výsledek ještě o kus hloupější. Kdybych já byl na Pfisterově místě, spíš bych se snažil vyhnou srovnávání, ne jim jít naopak co nejvíc vstříc. Transcendence je každopádně do sebe zahleděná blbůstka s šíleně anticharismatickým Deppem, přesvědčená o svojí chytrosti a důležitosti. Podobně jako v Kapitánovi Americe jsou však všechny konspirační čachry tak naivně povrchní a nepřesvědčivé, že výsledek nejde brát vážně, dá se mu jen vysmát. Komiks si to však na rozdíl od tohohle... nevím čeho... může aspoň trochu dovolit. Transcendence je takový Prometheus pro tuto sezónu.
Jak to dopadne,když někdo kopíruje to,co celá léta za kamerou viděl,když sledoval Mistra? Nijak slavně. Ale chybami se člověk učí a věřím,že další dílo by mohlo být povedenější. Proč to u tohoto filmu dobře nedopadlo? Protože W.Pfister dovedně aplikuje vizuálně dějovou složku (tomu jako kameraman rozumí),ale už si méně rozumí s dějovou stavbou ve vazbě na charaktery postav. Proto se před námi odvíjí příběh bez patřičné hloubky,kterou nenavodí ani "hlas",byť základní teze filmu je naopak velmi hluboká a možná to je důvod.proč se v ní W.Pfister topí. Dějové střípky,které mají navodit tu správnou atmosféru jakž takž fungují,ale jakoby nejsou již poskládány ve správném sledu. Vzniklá kybernetická romance to už nestačí zachránit,byť je asi tím nejzajímavějším,co ve filmu je.