58%

Komentáře a recenze 59

Linhi
Linhi
1 324 bodů
8
Ale jo, film je super, co mě tam ale neskutečně iritovalo, byl ten závodnickej blbeček, kterej jako by tam spadnul z uplně jinýho filmu a nevěděl co má dělat. Jestli má bejt drsňák, milovník, hrdina nebo posera... vsecny tyhle role tam vystřídal a ja si celou dobu přál ať už ho proboha zabijou. Bouhužel jsem se nedočkal.
Pajmen
1 204 bodů
4
Už dvojka a trojka byly jen ždímáním peněz z diváků. Trojku pozvedla akorát modelka Victoria´s Secret ve vedlejší roli a tím se našel recept na další a další pokračování série --> nové a oblíbené tváře. Ve čtyřce se jich objeví hned několik a zdá se, že ani Zánik nebude z řady posledním filmem...
Yancl
Yancl
1 020 bodů
6
Ač s lítostí, tak musím jako filmový fanoušek předchozích Transformerů hodnotit "negativněji" ... Třetí díl to ještě tak-tak ustál s vizí brutálních efektů a i když to nebylo ono, stále tam bylo něco původního. Nad-stavovaný čtvrtý díl je a bude z velké míry jen dojnička na peníze, které prostě ten divák za ty roboty DÁ. S touhle vizí jsem také šel na premiéru a vlastně jsem se ani nespletl. "Zánik" je mix mnohdy nelogických, nesmyslných, nevysvětlených, zdlouhavých záběrů ... které (na druhou stranu) JSOU velice dobře ztvárněné a po vizuální stránce není opět co dodat. Jsou to orgie, je to nářez a parádně se to sleduje. Herecky absolutní výměna .. Marky Wahlberg je v mnoha ohledech můj oblíbenec, ale do role ?? vědce ?? mi vůbec nesedí a už vůbec né, jak poskakuje s mimozemskou zbraní a hraje si na Ramba. Jeho filmová dcera (ta by spíš seděla do role přítelkyně) zase nějaká playmate, jak je u Baye známo (zas podotýkám, Megan Fox byla první a vždy tam bude). A ta stopáž, omg, skoro 170 min .. to je příliš i na Baye a určitě by se to dalo osekat alespoň o 50min. Nevím kolik má Michael v plánu natočit Transformerů, ale chtělo by to změnu. Já, jako fanoušek, odcházel z kina zmatený, ač spokojen s digitální řežbou, tak nespokojen příběhem Optima Prima..... II. PROJEKCE : Potvrzuje nevyhnutelné - taková nedoladěná transformující se slátanina všeho dohromady. Ale, pokud by z toho byl samostatný film nějak nenavazující na trilogii Transformerů, dalo by se to nějak ustát. Jenomže není a pan Bay přešlápl ... a opět zdůrazňuji, co ta stopáž 165 minut ?
Pavliss
Pavliss
894 bodů
6
4 díl Transformers za mě to není tak špatný. Mark Wahlberg mi tu sedl. Jo Český dabing u jedné scény mě to fakt naštvalo
majk123
majk123
884 bodů
8
jo deto ne jeto hodně dobrý ale mně se nejvíc líby transfourmers 3
CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
8
Řek bych, že je tenhle díl na stejné úrovni jako ten předchozí, i když ten je řek bych stále lepší. A tohohle scénáristu začínám mít rád, i když možná nadělal bordel v tom lore, ale ten bych u takového béčka zrovna neřešil. Hudba je tady celkem slabá, co jste dělal pane Jablonsky?
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
6
Již se začíná tento námět ohrávat a chtělo by to změnu. Ano, opět tu máme skvělé vizuální i zvukové provedení. Dlouhé dobře provedené akční scény a spoustu robotů. Ale už je vidět, že nejsou moc nápady a pár dinosaurů to moc nezachrání. Nehledě na neskutečnou skoro tříhodinovou stopáž. V půli filmu po jedné velké akční scéně jsem si myslel, že je už konec, ale ono nic.... Přesto film zabaví a svého diváka si určitě najde
  • vizuální efekty
  • spousta robotů
  • již obehrané
  • dlouhá stopáž
EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
5.5
Nevím, jestli jsem někdy měl takový zmatek v tom, co se právě odehrává, u filmu, který je tak moc debilní, jako čtvrtí Transformeři. Lenost došla dokonce tak daleko, že se nikdo ani neobtěžoval, aby na sebe všechny scény trochu navazovaly, a postavy se tu běžně zjevují, a pak zase mizí, úplně jen tak. Zřejmě toho u předešlých dílů nebylo dost, takže tentokrát opět dostáváme úplně novou mytologii, které je nečekaně ještě horší a pro jistotu v ní zahlédnete dokonce i Promethea. Humor je jenom pro děti (Stanley Tucci obstarává pár čestných výjimek). Délka skoro tři hodiny, aby se tento velkolepý, spletitý opus stihl odvyprávět. Já toho měl dost, asi tak od poloviny. Jako by nestačilo, že je to špatný film, tak je to ještě politicky, svým lezením do zadku Číně, velmi na pěst. Samozřejmě Peking zobrazen, jako sci-fi město, protože proč ne, že jo. 3D výborné, v Imaxu to vynikne, ale bohužel je zde dost rušivé střídání poměru stran mezi záběry (ne scénami). Vizuálně mě Bay pořád baví, ale nakonec víc v neakčních scénách, než v těch nekonečných, ubíjejících, nudných, fádních akčních. Úvod (než vpadnou agenti k Wahlbergovi) je docela fajn. Rozhodně ale poslední Transformers, na kterých jsem byl v kině.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
8
Na to že to byly dvě hodiny výbuchů a palba kulometů to bylo docela dobrý.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
4
Transformeři jdou s každým dílem dolů a dolů. Příběh je neustále pořád dokola používány. A tentokrát je to už přehnané i v těch akčních sekvencích. Baye nemá co už podržet a myslím si, že to jako trilogie mělo skončit. Čtvrtý díl už je dost natáhnutý a bude Vás chvilkami nudit i jako shlédnutí bez přemýšlení.