Hledá se Nemo

84%

Komentáře a recenze 47

9 335 bodů
9
Vůbec první film, na kterém jsem v kině byl... Jen teda z kina si děj moc nepamatuji, jelikož mi byli 3 roky. Ale nikdy nezapomenu na to modré plátno! A taky na ten začátek, kdy na sasanku zaútočí barakuda, což pro mě bylo mimořádně nepříjemné. Na ten pohled po oceánu, kdy jsem si připadal jako nějaký nezaujatý potápěč, který má možnost všemu tomu přímo přihlížet. Tolik opravdu silných momentů, které teda všechny vztahují Marlinovi. Ta Nemova linka je méně strhující a poměrně prvoplánová. Dneska už to sleduji trošku jinak, ale pořád si to užívám! Žraloci, želvy, medúzy no prostě úžasné! Zcela jedinečný snímek, který se navždy propsal do mého života. /viděno v kině/ 90%
9 035 bodů
9.5
Málokterý animák si získá srdce mladých diváků po celém světě a přesto dokáže i po tolika letech zaujmout i pobavit.
avenis
avenis
8 151 bodů
10
Vždycky se bavím. Nejen díky překrásné animaci, ale především díky dokonalému dabingu. Ivan Trojan, Bára Munzarová, Marek Páleníček a všichni ostatní. Těžko říct, která část je nejlepší, protože všechny jsou skvělé, ale nejvíc mě asi pobavila žraločí odvykačka. :) A taky ti přístavní racci a pelikáni jsou boží. A osazenstvo v akváriu, a východní pacifický proud... no prostě :) (1.1.2022)
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
Nemůžu si pomoct, ale tenhle animák mě svou DOKONALOSTÍ úplně citově rozložil. Brečel jsem radostí, brečel jsem dojetím, brečel jsem smíchy. Pokud bych měl někomu doporučit jediný animovaný snímek, po kterém stojí za to zemřít, jistě bych v současné konkurenci lovil dlouho. Určitě bych si ale neodpustil vyzdvihnout, jak skvěle fungující svět má Finding Nemo, jak úžasně dospělý a trhlý humor používá, jak monstrózně vypadají všechny jeho scenérie a jak krásný a dojemný příběh vypráví. Pixar přišlápl pedál až na zem a ujíždí směle k dálavám dětských i dospělých srdcí. Sejdeme se ve snech u západu slunce, jež se zrcadlí v krystalicky čisté barvě usínajícího moře a olizuje jednu malou veselou rybku...
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
9
"Hledá se Nemo" je animovaný film, vyrobený ve studiích Walta Disneye. Už to není Sněhurka, Mickey Mouse, je to moderní, i ta animace už je jiná - počítačová!, no, však vznikl už v jednadvacátém století! Já jsem většinu života prožila v tom dvacátém. Mám pocit, že tomu jednadvacátému už tolik nerozumím, protože to není "moje" století. Ale ten film je pěkný. A dojemný! Bezchybná animace, dobrý scénář, hudba, ... 90% si myslím tento animák zaslouží!
jirka26
6 288 bodů
8
Další rodinný film pro celou rodinu.
Cettlovka
5 032 bodů
10
Moc pěkný film pro celou rodinu. Oranžové rybičky jsou strašně roztomilé a ta modrá zase hrozně vtipná. Je to smutný, dojemný, ale především hodně zábavný příběh. Ivan Trojan mluvící tatínka Nema je dokonalý, přesto mě mnohem více dostal dabing modré rybky Bárou Munzarovou.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
"Měl bys plavat, měl bys plavat, měl bys plaavat,plaavat, plaavat." Skvělý film, která je nádherně zanimovaný, má zajímavou myšlenku a celkově člověka vážně pobaví....
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Krásnej animák, jehož postavičky si průměrné školkou povinné dítě zamiluje ještě dávno předtím, než je vůbec zralé shlédnout film. Protože ten není pro slabé povahy - na rovinu, začít příběh tím, jak hlavní hrdina bruťácky přijde o mamku ještě předtím, než ji vůbec pozná, a pokračovat tím, jak se pak ztratí taťkovi a všichni jsou z toho hotoví a při pátrání se jim dějou ne vždycky zrovna pohodový věci, to rozslzelo i našeho malého předškoláka a moc se pak nemohl soustředit na obstojné fórky, kterých je ve filmu dost plus pár navíc pro dospěláky. Na druhou stranu dospěl po shlédnutí k závěru, že zvířátka by obecně měla žít v přírodě a ne v zajetí, takže vlastně dobrý, poselství předáno.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.