Komentáře a recenze 47

7
7/10
harry456
harry456
2 437 bodů
9
Dokonalý animovaný snímek. Originální, pečlivý a přístupný všem, tím správným způsobem. Tuna naprosto geniálních hlášek narvaná do sta minut a okořeněná dokonalou hudbou. Film, na kterém se jen těžko hledají chyby. A mimochodem jedna z mála perfektních ukázek kvalitního českého dabingu po roce 2000. Po shlédnutí originální verze si troufám tvrdit, že Ivan Trojan, Bára Munzarová, Karel Heřmánek ale i Jiří Macháček, předčí svou prací originál. A co 3D, opravdu pěkné.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
Opravdu hezký animovaný film, který potěší nejedno dítě. Dá se na něj koukat i několikrát a vůbec se neokouká. Hezký děj, který má ten správný dějový spád. Je to dobrý film pro celou rodinu, protože i dospělý se u něho budou bavit a bude napínavě sledovat Marlina, jak hledá svého syna Nema a zažívá při tom mnoho dobrodružství.
  • animace
  • dabing
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
9
Mam strašně rád animaky z tohoto období.z období kdy byly animaky určeny pro všechny členy rodiny (dnešní animaky mi přijdou už jen pro dětské publikum) Každopádně tento fi se mi velmi líbil,animace je úžasná,příběh je skvělý,a humor je opravdu zábavný
Evah
Evah
2 138 bodů
10
Opravdu povedená pohádka, která v době svého vzniku obletěla celý svět, dvojka mě rozhodně nezasáhla tolik jako Nemo. Originální příběh, na kterém jsou dobré i konspirační teorie okolo. Film už se stal takovou klasikou, kterou si užiju i po několika shlédnutích
Jonák
Jonák
1 665 bodů
10
Skvělý a vlastně na dnešní dobu už legendární animák. Kvalita animace na tehdejší dobu velmi nadprůměrná, vlastně až bezkonkurenční. Děj má spád, děti se rozhodně nudit nebudou a dospělý si film užijí též. Tak, jak je u pixaru zvykem tak film samozřejmě obsahuje mnoho vtipných situací, gagů, odkazů. Zkrátka radost sledovat!
  • Kvalitní český dabing
  • Děj má spád
petrpotucek
1 521 bodů
10
Dobrodružství vás zavede do překrásného podmořského světa korálového útesu u břehů Austrálie.Nebojácnou malou rybku Nemo uloví potápěč a odveze od domova do svého akvária. Jeho velmi starostlivý otec Marlin se ihned vydá za svým synkem na dalekou pouť. K němu se připojí Dory, milá rybka, která ovšem trpí poruchou krátkodobé paměti. Na cestě spolu potkají vegetariánské žraloky, frajerské želví surfaře, fascinující medúzy a stále hladové racky! (nejlepší animovaná pohádka samozřejmě doporučuji)
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Dokonalý animovaný film s terorem které si děti oblíbí tak i dospělí, teda aspoň jsem si to já oblíbil, u filmu Příšerky s.r.o. byly sotva děsivé momenty ale Pixar se jednoho rozhodl že udělá asi ten nejděsivější film který kdy Pixar udělal a to hlavně kvůli začátku, žraloka jménem Bruce, svítící Ďas a mnoho dalšího a tenhle děsivý animovaní film s tímhle nápadem kdy otec chrání syna před světem je tady k tomuhle prostředí naprosto dokonalé, protože ten svět kde žijí ryby vypadá tak nádherně ale když v tu chvíli musí přijít nějaká děsivá ryba tak už je to jak z hororu, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
michaela159
michaela159
1 045 bodů
9
Další Pixar film který mám strašně ráda a který mě nemálo ovlivnil. Nemo mě učaroval. Umím zase celý film zpaměti... Takhle dětský a zároveň moudrý příběh se opravdu málokdy vidí. Příběh je strašně krásný, strašně dojemný, moudrý a opravdový. Mužů říct že film svojí myšlenkou převyšuje mnohé "dospělácké" filmy. Můžu ho vidět stále dokola, ale vždycky mě překvapí, pobaví a příjemně rozesmutní.