Komentáře a recenze 55

7
Zo zaciatku trocha nudny ale potom se to rozbelo pekne
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Elysium mě velmi potěšilo už jen tím, že ve filmu je stále cítit v nozdrách doširoka rozevřených rukopis Neilla Blomkampa i jsem rád, že nezmizel pod tlakem parního válce. Jediné čeho se ve svých zrůdných myšlenkách děsím je to, že mi film strašně začíná připomínat dnešní svět a obávám se toho, že v blízké budoucnosti se máme na co těšit. Pokud se toho dožiji ve své nadcházející chcíplosti tak určitě nebudu ten co bude žít na oběžné dráze pln rozkošného blahobytu, ale skomírat na matičce Zemi s hubou vnořenou v prašná oblaka.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
8
Blomkampova schopnost zasadit takový děj do uvěřitelné audiovizuální reality je jistě obdivuhodná a vzešlo z ní to, co je na filmu nejlepší, ale udělat z dobře našlápnutého sci-fi. Film je dobrý až na roztřesenou kameru, která byla i v neakčních scénách.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
7.5
Na jedné straně kvalitní scifi žánrovka, která boduje všemi aspekty danými pro nabouchaný film. Ale na druhé straně, především pod pokličkou, chybí "Elysiu" pořádný booom, který by posadil člověka na zadek. Ve finále si každý musí dát jedna a jedna dohromady a přiklonit se buď k té pozitivní stránce nebo brečet nad nedotažeností. Jednoznačným plusem "Blomkampova" filmu je detailní propracovanost. Ty detaily jsou úchvatné a dechberoucí. Za to atmosféra pokulhává, je spíše průměrná až řadová, chybí pořádné napětí. I když záporák v podobě killera Krugera .. A přesně tak vidím i celý film .. "ono je to super, ALE ... ". Z celkového kontextu hodnotím věsměs pozitivně, především jako milovník science fiction.
gde
gde
648 bodů
7
Režisérův předešlý District 9 byl docela dobrý.Ale zásadní vadou Elysium je tupý scénář, psaný bez rafinovanosti, momentu překvapení, v podstatě čehokoliv, co by stálo za vidění. Tuctový, primitivně přímý, byť efektně natočený blockbuster. Forma, která absolutně vytěsňuje obsah.
dancemusic2012
466 bodů
9
Hodně zajímavý sci-fi snímek. Mám rád herectví Matta Damona, a opět mně nezklamal.
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
6.5
Doufám, že v budoucnu od Blomkampa uvidíme i trochu něco jiného, protože Elysium a District 9 jsou si hodně podobné filmy, ale District je přeci jen o fous lepší. Ono je hlavně vidět, že Blomkamp natáčet umí a vzhledem k jeho věku bych řekl, že to snad ještě předvede. Skvěle vybudovaná atmosféra, první 2 třetiny filmu se mi fakt moc líbily, dobře obsazení herci, rozumné tempo, pěkná hudba, zajímavý, postupně gradující příběh. ALE ten konec, tam to šlo do kopru. Nemyslím konkrétně to, jak skončila hlavní postava, ale celkově jak bylo natočených posledních 20 minut, zbytečně složité, natažené, vyumělkované.
jarousek1981
314 bodů
8
Dobrý sci-fi snímek, který stojí za shlédnutí. Rozhodně doporučuji. Jsem zvědavý na pokračování.
Boldrick
310 bodů
6
No, bylo to pěkně natočený, triky super, ale na District 9 to buhužel nemá. Opravdu hodně mě sklamal konec, ten ze zajímavého sci-fi udělal neuvěřielnou pohádku, kde se nakonec mají všichni skvěle. Prý se to često sovnává s Vyměřeným časem, ale i ten má o dost lepší konec než je zde.Pro mě dost klamání, které zachraňují jen přestřelky, a těch je tam zatraceně málo.