Kapitán Phillips

81%

Komentáře a recenze 60

kocka-kockova
338 bodů
7
Nebyl to špatný film, ale po tom obecném vychvalování pro mě znamenal spíš zklamání. Čekala jsem víc. Po technické stránce dokonalý film, ale příběh mě nějak nestrhl, celou dobu jsem jakoby plavala po povrchu. Chyběla mi tam rozvinutá motivace druhé strany (Somálců). Nechápala jsem, jak je možné, že když US má tolik peněz na to, aby předvedla takové manévry kvůli jednomu kapitánovi, tak lodní společnost posílá lodi do této oblasti bez ochranky jako tele na porážku, notabene když podle info z filmu je pirátská skupina co 600 mil. Prostě mi to přišlo takové jednoduché, ačkoli šel scénář napsat jistě s daleko větším přesahem než je oslava americké armády, která svoje občany nikdy nenechá ve štychu. Ovšem scéna na ošetřovně, ta byla skvělá. Na to aby byl film výjimečný, je ale jedna scéna málo.
byland
309 bodů
8.5
Film mě neskutečně vtáhnul do děje a konec s Tomem Hanksem? WOW, tak tomu říkám herecký výkon, který mě rozložil.
lukas-korunak
284 bodů
8.5
Film se mi opravdu líbil. Byl akční, věrohodný a krásně popisoval realitu. Tom Hanks ztvárnil kapitána lodi dle mého názoru na jedničku. Prostě opravdu povedený film. Jediné, co mě zklamalo, byl menší počet akčních scén na obchodní lodi. Tato pasáž mi připadala docela krátká a právě to bylo, proč jsem se vůbec na tento film původně chtěl podívat. Každopádně i přes tento nedostatek jsem si film velmi užil.
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
9
Zajímavé téma a nálepka BOTS(based on true story) dala vzniknout situaci, že jsme vyrazili na rodinný výlet do bijáku. Dali jsme přednost Kapitánovi před Thorem a dobře jsme udělali. Film nabídl pěkně svižný příběh nákladní lodi, které velí charismatický Hanks. Počínající stáří dělá z Hankse zajímavý a nadále slibný obličej Hollywoodu. Oproti stojí obyčejný-neobyčejný rybář. Rybář, který díky západním nenažrancům nemá kde lovit ryby a tak se dává na dráhu zločinu. Ale jako by ani to nestačilo tak kdesi musíme tušit ošklivého bosse, který nebohého rybáře ždíme až na dřeň. Asi to tak, bohužel, bylo... Za sebe chci vyzvednout hlavně výkon T.Hankse v závěru filmu a to scénu z ošetřovny. Zahraný šok byl naprosto dechberoucí. Díky své profesi už jsem tyto situace zažil a Hanks to zahrál na pět hvězd. celkový dojem 90%.
Petka88
Petka88
223 bodů
9.5
Tak tyhle somálce byste vážně potkat nechtěli :D Parádní film!
zdena-tomanova
zdena-tomanova
132 bodů
8
Tom Hanks exceluje v titulní roli tohoto filmu. Atmosféra je vypjatá, drsná a ukazuje značně realisticky nebezpečí, které hrozí našemu světu z Afriky a dalších částí světa, kde se boj o přežití přelévá do kriminality podporované místními mocenskými kruhy.
genduna
genduna
83 bodů
9
Je to ryzí drama, plné napětí a skvělých hereckých výkonů. Obavy z přehnaného amerického patriotismu se naštěstí nenaplnily. Nejlepší na tom bylo to, ze jsem se ani vteřinu nenudila a film nemá snad ani jedno hluché místečko. Zdařilý kousek !
Kiti
18 bodů
9.5