Komentáře a recenze 32

7.5
Moc se mi tento film,po dlouhé době jsem si tento snímek vychutnala.
Sydney25
Sydney25
26 bodů
8.5
Úžasný film zvlášť pro ženy. Knihu jsem četla, ta mě nadchla zpracováním do emailů a smsek. U filmu jsem v jednu chvíli plakala, na to jsem se hned svíjela smíchem v křečích. Trochu mě zaskočilo ve filmu, že si tvůrci s tím více neporadili, ohledně let. Lily Collins se své role zhostila s úctou, ale jelikož se protínali léta, byla studentem a pak matkou nakonec měla i pubertální dceru, tak Lily pořád vypadala stejně staře, změnili jí účes, ale v obličeji jí nenarostly žádné vrásky, vůbec nic. To je trochu nerealistické, když se ohlídnu, co vše prožila. Sam Claflin mě každopádně okouzlil. Ne moc známý herec, který hrál tedy v trháku Hunger Games. Tady mu ale role naprosto seděla a dá se říci, že jsem si ho jako herce romantických komedií oblíbila více, než v akčnějších rolích.
Brudla
6 bodů
6
Díky za tuhle zkušenost- na doporučení místních recenzentů už v životě nedám. Už dlouho jsem neviděl tak neuvěřitelně povrchní a klišodní film. Nedáme si pusu? Nevadí, dáme si ji za dvanáct let. Tak si radči oba najdeme někoho jinýho. Otec mého dítěte je debil, ale nevadí, sice jsem ho pět let neviděla, ale skočím mu do náruče. Mineme se jednou, dvakrát, popátý, po dvacátý pátý, až to bude hepáč jako prase a všichni promočej kapesníky. Pokud se chcete královsky pobavit nebo si snad prohnat kulku hlavou, pusťe si to s českým dabingem. Jestli existuje něco jako Zlatá palma pro dabingy, tohle je žhavej aspirant na nejhorší dabing století, obzvláště ten pán, co daboval asi dvacetiletou Bethanny, to fakt stálo za to, přítelkyně z toho lezla po stěně.
Smazaný uživatel
0 bodů
8