S láskou, Rosie

74%

Komentáře a recenze 32

29 697 bodů
6
Slušná červená knihovna, která by neměla nikoho urazit. City a přeslazenost že snímku doslova kape, ale nedočkal jsem se naštěstí zbytečných trapností a vyloženého kýče. Hlavní dvojice sympatická a sourodá, jinak za mě je to jen lepší průměr, takže 60%.
28 387 bodů
10
Mohou se do sebe zamiloval lidé, kteří se znají již od svých pěti let? Tak s takovou otázkou pracuje romantický příběh o Rosie a Alexovi, kteří jsou právě z takového důvodu k něčemu takovému, jako je vzájemná láska, společný život a vůbec k správně volbě, nepřátelé. Jenomže jak už to v životě bývá, nic není jednoduché, jak se zdá být. A s takovým přesvědčením bojuje právě Rosie. Snímek představuje dotek srdce a dává realistický pohled na lásku, život, sen a naději. Doslova srdcervoucí vyznání Rosie na konci příběhu asi divačky stejně tak zaskočí, jako všechny v oné scéně. Ne nadarmo se snímek jmenuje ´S láskou, Rosie´. Určeno je to především pro toho, kdo trpěl nekompromisní láskou, a kterému láska proklouzla mezi prsty. Vyznání pocitů nebylo dlouho tak silné, jako právě v tomto filmu. Není smutnějšího okamžiku, než uvědomění, že nelze být s někým, koho nejvíce milujete. Trochu to vzbuzuje u diváků lítost nad nevyužitím své šance a zároveň povzbuzuje ty, kdo v takové podobné situaci právě jsou. Snímek dojemný, povznášející, relativní a to i se zábavnými situacemi.
8
Takovéhle celoživotní lásky docela můžu, je to správně nostalgické, Lily Collins je fakt cute a navíc to má neuvěřitelně nabušený soundtrack. Ta Velká Británie tam je navíc fakt moc cítit, chvilkama to klepe na bránu těm nejlepším romcom posledních 10 let.
7.5
Příjemné překvapení. Tohle je film, na který bych se asi normálně ani nepodíval, ale rozhodl jsem se, že dám na divácká hodnocení a tentokrát se můj vkus sešel i s tím většinovým. Herecká dvojice je úžasná a příběh tak akorát, aby sice obsáhl všechna klišé, ale přitom má řadu nečekaných zvratů. Obvykle v těchto romancích hlavní hrdiny přejede náklaďák nebo tak něco, ale tady to skončí celkem fajn.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Hlavní hrdinka si mě zpočátku naprosto získala svým přístupem, kdy neváhala převzít se vším všudy odpovědnost za chybu, kterou udělala, když otěhotněla za dost neskutečných okolností a nakonec pro mě zcela logicky dospěla i k tomu ponechat si své právě narozené dítě. Čímž se naplno rozvinula zápletka filmu, která začala jedním opileckým a pro jednu stranu i zapomenutým polibkem, a bylo by to fajn, kdyby jeho hlavními protagonisty nebyli dva lidé, kteří se znali od dětství, byli nejlepšími přáteli a neměli před sebou žádná tajemství. No jo, jenže právě tomu jsem po všech těch jejich setkáních a nových rozchodech už nedokázala moc uvěřit - kde bylo to jejich kamarádství až za hrob a sdílení myšlenek a snů, když to nejdůležitější si nedokázali sdělit, kolik? 12 let? Jako fakt? A místo toho všechno to předstírání, zlehčování vzájemných citů, skrytá žárlivost, neupřímnost - ono to bylo uvěřitelné zpočátku, ale s každou další příhodou už pak velmi dobře rozjetý film u mě body spíš jen ztrácel a nepomohl tomu ani Sam Claflin, kterého jsem pořád nedokázala zařadit, dokud se mi nevybavil v dalším filmu, který mi nesedl už vůbec (Než jsem tě poznala). Naopak Lily Collins působila od začátku do konce maximálně sympaticky (tedy věkový rozdíl s herečkou hrající její dceru už ke konci asi nebyl zrovna odpovídající:-)). On ten film není špatný a dobře se na něj kouká, to se spíš člověk oklepe až dodatečně, když si uvědomí, co všechno se tam stalo, než to konečně dospělo tam, kam by to mezi skutečně spřízněnými dušemi mělo dospět už mnohem dřív.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
6.5
Určitě nadprůměrná romantická "limonáda", přesto jsem čekal na základě místního hodnocení ještě trochu více.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů
10
Uznávám že knížka byla lepší, ale i tak to byl krásný kouzelný film.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
10
Láská nebeská tohoto desetiletí, nejpříjemnější filmové překvapení posledních pár let a nejžhavější kandidát na mou osobní filmovou TOP 10.
mattesak
1 205 bodů
6
Němec natočil britský film po americku. A mnohdy to vypadá i pěkně, chvílemi originálně, ale bohužel film svůj potenciál zabíjí všemi neduhy překombinovaných, romantických komedií. Stokrát omýlané rozchody, návraty a skoro-návraty působí spíš trapně než srdceryvně. Skoro jakoby se autor nadprůměrného romanťáku snažil zapadnout mezi ty (pod)průměrné. Škoda.
evana
evana
685 bodů
7.5
Po dlouhé době zase jedna milá romantika, která potěší. Výběr hlavních herců je velké plus, protože oba dva jsou sympatičtí, reální, člověk se s nimi může celkem ztotožnit,žádná Barbie a Ken. Příběh je vyplněn spoustou vtipných scén a podařených vtipů. Na jednu stranu je to pohádka a na druhou stranu celkem reálný příběh. Možná se zdá na první, že oběma hrdinům je do cesty kladeno až moc překážek a náhod, ale podle mě život takový je a většinou nic nevyjde tak, jak člověk chce. V životě možná jen chybí ten happy end :)