Komentáře a recenze 47

616 bodů
6.5
První díl mě nenadchnul, tak jsem na dvojku už nesla...i když Shia La Beouf se mi líbil...
mil78
384 bodů
8
Trierův dvojdílný opus se jeví jako jeden z jeho nejstravitelnějších filmů. Kromě tradičně výtečné práce s herci nabízí spoustu ironie i humoru. Nejde sice o strhující látku jako například Prolomit vlny, ale svého cílového diváka pravděpodobně nezklame.
dagous
dagous
382 bodů
3.5
Nic pro mně, příště si snad vyberu něco lepšího.
Leonardo
Leonardo
368 bodů
8
Čekal sem něco hodně jinýho a místo porna z toho je nakonec vlastně klasická okecávačka, sem tam s nějakym
  • příběh
  • herci
  • vtip
  • nechápu, k čemu je dobrý rozdělení
  • to porno je tam vlastně zbytečný
kocka-kockova
338 bodů
8
Těžko hodnotit něco, co skončilo jako uprostřed roztrhnutý cár papíru. Začátek mi přišel trošku rozpačitý a zbytečně dlouhý, asi jsem se namlsala na Antikristovi a Melancholii, kde byly počáteční obrazy naprosto excelentní. Nicméně další děj mě zcela pohltil. Jediné, co bych vytkla, bylo místy zbytečně doslovné vysvětlování, které film připravilo o větší mnohovrstevnatost. Těm, co přišli na porno, to bylo stejně jedno, protože dřív nebo později sál opustili a ostatní to v takové míře asi nepotřebovali. Na konci jsme se shodli, že nás rozdělení filmu na dvě poloviny pěkně naštvalo a že bychom se 4 hodinami neměli problém. Navíc si myslím, že by pár střihů ve filmu navíc možná nebylo od věci. Ale to ukáže až druhá půlka filmu.
filip-stich
312 bodů
0.5
Popravdě nechápu, z čeho získal tento film takovou popularitu, počkat, asi vím, možná, tady zcela určitě jeho erotickým nádechem, i když ne tak úplně nádechem, ale spíše tím, že je to prakticky dvouhodinové porno s velmi chabým dějem. Opravdu nechápu, co přimělo pana režiséra natočit tento “film“. Řekl bych, že se pan režisér snažil natočit extrémně chytlavý a inspirativní film s dechberoucím dějem, skvělou zápletkou, nečekaným koncem a do toho všeho chtěl přimíchat špetku svého uměleckého umu. No, nevyšlo to, a to vůbec. Film zkrátka vypráví o ženě, která leží celý film v posteli, vypadá jako zombie a člověk při pohledu na ni chce raději odvrátit oči, ale neudělá to, protože co kdyby se náhodou stalo něco důležitého, a on to propásne. Ne, v průběhu celého filmu se vůbec nic nestane a tak ty oči klidně odvraťte a jděte se klidně projít mezitím ven. Až se vrátíte na konci a shlédnete závěrečné titulky, film vymažte a dělejte něco smysluplnějšího. Jediným pozitivem pro film je Shia LaBeouf, který v tomto filmu opravdu hraje, proč, to už nikdo neví, ale díky němu jsem dal filmu alespoň 5%. Postavy jsou naprosto bezcharakterní a nesmírně nesympatické. Jejich výkony nejsou nijak oslnivé a vám se bude chtít film vypnout po deseti minutách. Pokud to neuděláte, tak hodně štěstí s vaším utrpením v průběhu celého filmu. A ještě jedno pozitivum na závěr, člověk po zhlédnutí tohoto snímku přijde na chuť rybaření a muškaření, protože tento film vás skvěle naučí základy těchto koníčků, i když je to pro film víceméně zbytečné a je to nejspíše pouze záblesk rádoby uměleckého záblesku pana režiséra.
Bigrambo
Bigrambo
238 bodů
9
Jen info úvodem: viděl jsem obě části hned po sobě, proto hodnotím a komentuji Nymfomanku jako jeden film. Nymfomanka je jeden velký producentský podvod na diváka! Jednak je film uměle rozdělen do dvou částí jenom z toho důvodu, aby z nás kina vytáhla více peněz, přitom ani jedna část jako samostatný film podle mě nemůže nefungovat. Další producentskou fackou do tváře je hned úvodní titulek, kdy nám sdělují, že se jedná o zkrácenou verzi, na jejímž prostříhání se nepodílel Lars von Trier, což člověka taky dost naštve (ve filmu jsou navíc dva nebo tři opravdu nepovedené střihy, které vypovídají o kvalitách „cenzora“). No a pak ještě ta mediální masáž… Ale tu už nebudu rozvádět. To by bylo ovšem co se negativ týče asi vše. Holt když někdo natočí tolik kvalitního materiálu, jako Lars, tak mu to nedokáží pokazit ani šibalští producenti. Lars von Trier prostě stvořil Nymfomanku, film plný sexu, přičemž o sex v něm vlastně vůbec nejde. Film, který se rozhodně všem líbit nebude a ani nemůže, dokonce bych tipnul že těch, kterým se líbit bude, bude menšina. Já jsem si ovšem vyprávění Joe užil a Seligmanovy paralely byly skvělé! Také mě bavily Larsovy „odkazy“ na jeho starší filmy. Našel jsem zatím tři, třeba při dalším zhlédnutí objevím další (Antikrist – lezoucí dítě, Dogville – parkování auta, Království – vstup do nemocnice). Moc se těším na directors cut a tajně doufám, že půjde také do kin! Film bych doporučil hlavně těm, kteří ví, co od Larse von Triera můžou čekat a nejdou na film jen kvůli názvu. Závěrem bych ještě podotkl, že takto plný Světozor jsem ještě neviděl…
sak007
232 bodů
6
Čekali jste
  • herci
  • nápad
  • porno
  • místy dlouhé
katush
katush
160 bodů
8.5
Libilo se mi to. Ne že by to byl film, u kterého byste si odpočali, ale zase mě nešokoval natolik, abych odcházela z kina pohoršená. Naopak. Chvílema jsem tu slečnu litovala, chvílema jsem ji záviděla.
  • zajímavé provedení kapitol
  • žádné zbytečnosti
  • syrovost sexu