Don Jon

64%

Komentáře a recenze 31

7
Film skvěle atakuje problém dnešní doby. Tím problémem není nic menšího než Porno. Není žádný tajemství,že může způsobit závislost a v člověku evokuje pudu doposud nepoznané. Don Jon na tento problém nahlíží zábavnou formou a jen nepřímo na něj ukazuje prstem. Levitt ač je v tomto snímku lev salonu,tak si nedokáže odpustit večerní dlaňovku u monitoru a tím vzniká hlavní problém filmu. Ve filmu je i zajímavé a sexy ženské obsazení Johansson - Moore z nichž je právě druhá jmenovaná tím nejerotičtějším elementem filmu. Levitt tímto snímkem ukázal,že není jen výborný herec,ale i režisér. Film je totiž natočený bez větších dějových zkratů a v příjemném tempu.
22 289 bodů
8
Krásné nic. Po Levittových kraťasech jsem se hodně bál, co přijde, ale dopadlo to dobře. Sice se z toho vyklubala až moc velká moralitka, ale už jen za tu rozkošnou pipinu Scarlett si to zaslouží tu čtvrtou.
6
Taková "netradiční klubovka" na jedno podívání. Každopádně Gordon-Levitt je příslibem i za kamerou. 6/10
7.5
Jeden z těch filmů, které bych jen pro tu hromadu pikantních životních pravd mohl sledovat až do zblbnutí. Levittova osobnost je nyní zřejmě ve velmi specifické fázi, kdy sice stále zůstává volnomyšlenkářským a do úmoru masturbujícím mladíkem, avšak zároveň si již plně uvědomuje všechny negativa a trpkosti, které v sobě volnomyšlenkářství a dospělácký život plný "seriózních" vztahů a rozdílných potřeb obsahuje. Jeho Don Jon tudíž představuje nejen geniální generační výpověď, v níž mladí preferují nezávazný sex a rodina je prezentována jako skupina naprosto nesourodých a rozhádaných lidí, nýbrž i příjemnou satirickou komedii, výstižně se strefující do nesnesitelných manýrů ženské populace a odzbrojující svou roztomilou otevřeností v jejich zobrazování. Režii nelze vůbec nic vytknout, scénář je do puntíku promyšlený a v rámci žánru velmi originální a všichni herci si své role vyloženě užívají - hlavně tedy Levitt, který v mých očích opět neskutečně stoupnul. Obávám se dokonce, že vypadat stejně dobře jako on, žil bych snad úplně stejně jako Don Jon.. :P
8 627 bodů
6
Tenhle film si z TVboxu pustila moje máma. Nejspíš hledala nějakej romanťák a já si všiml, že tam hraje Gordon Levitt, kterého mam docela rád. Byl jsem teda zvědavej a zapl to. Program se mě zeptal, jestli to chci pustit od začátku nebo od místa posledního skončení, což bylo 8 minut. Zapl jsem si to od začátku a hned mi bylo jasný, proč to máma vypla po 8 minutách. Gordon Levitt nám tam vysvětluje, jak moc miluje porno. Rád totiž honí a má to rád pomalu. Začne s fotkama, nažhaví se, pak si vybere to správný péčko. Víte, on reálnej sex nestojí za nic. Holka vám skoro nic nedovolí. Moc dřiny za málo zábavy. Už v ten moment jsrm si říkal, co je to za sračku, ale pak se postava Gordona Levitta, což je totální chrapoun, zamiluje do žhavé desítky. Jde kvůli ní na školu, dělá pro ní co se dá a mě už od začátku bylo jasný, že ona neni víc než sexy. Typická debilka věčně žvýkající žvejkačku, tupá jako hovno, povrchní, nezajímavá kráva a počkejte si až se začne projevovat. Na tečku. Nějakym způsobem mě ten film ale baví. Je to bizár, ale vzbuzuje to emoce. Člověk se tomu zasměje a taky i se u toho nasere. Hlavní je, mít se na co nasrat.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Joseph si napsal roli ušitou na míru, jemu to vážně sedělo a hrál skvěle, ale problém je trošku někde jinde, a to v obsahu filmu a výběru dalších herců. Jako sorry, ale co všichni vidíte na Scarlett? Jako postava dobrá, ale v xichtě vypadá jak pidlookej mimozemšťan. Úplně se mi tam hnusila a vůbec mi tam jako ta nejvíc sexy ženská nepřišla. A Julianne vážně nesedí role ženský, která hulí a chodí do nějakýho kurzu. Strašně se těším až bude hrát nábožensky založenou matku v Carrie, ale tady mi vážně neseděla. No a pak je tu příběh... no vlastně není, ono to je celý o hovně. Takže sečteno podtrženo 2* za Josepha, ale nic víc.......... Snad poprvé jsem si sednul v kině vedle špatnejch lidí. Vedle mě nadrženej párek staříků a za mnou chichotající se kráva. Jedinej ten prcek vedle mě, co ztratil sponku do vlasů byl v pohodě :D
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Pořádná nálož sexu,honění(ne na babu) a všeho podobného co k tomuto "sportu" patří. Kdo si některé věci z filmu nedokázal připustit, lhal sám sobě a ještě k tomu si zprotivil sledování. Já osobně jsem se bavil, i když některé věci bych přeci jen ponechal své fantazii,avšak v celkovém kontextu jsem spokojen. Možná se to nezdá, ale viděl jsem v tom určitý vzkaz. Porno není lepší jak sex!!! Sice jsem si představoval režijní debut tohoto borce trochu jinak, ale proti gustu, žádný dišputát. 70%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Tenhle film mě překvapil a po dlouhé době je to film, o kterém nevím, co si myslet. Hlavní hrdina a jeho životní styl je mi vzdálený až to není hezké, takže si k němu nedokážu vytvořit žádný vztah. I přesto, že některá moudra, která zde padnou dokážou člověka překvapit svou nekompromisní pravdivostí. Mě asi nejvíc pobavil krátký film (Tatum-Hathaway). Joseph Gordon-Levitt je sympaťák (ne tak moc v téhle roli), Scarlett je nádherná (to však nepřebije fakt, že je tady její postava nepříjemná) a fakt, že nejlepší ženou je Julianne Moore mi hlava nebere. Jsem rozpolcen, takže hodnotím průměrně.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů