85%

Komentáře a recenze 117

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9.5
Nádherně zpracované tříhodinové nic. Leo DiCaprio si jeho one man show patřičně užívá a docela bych mu oscárka přál. Film je samozřejmě brutálně cool a s přibývající stopáží více a více. Vůbec se nedivím, že přitáhl do kin tolik lidí a je zde na csfd tak vysoko. Zde není vhodné smekat před prodejním umem Lea DiCapria v roli frajera, jehož jméno jsem asi 15 minut po skončení filmu dokonale zapomněl. Tady je třeba smeknout zejména před prodejním umem Martina Scorseseho. Natočil tři hodiny trvající snímek, kde se neustále opakuje to stejné, tedy neustále smilnící nahé kurvy, spousty drog, nejpoužívanější slovo v americe a hlavní cool postava, přičemž nějakých zvratů, či napínavých situací je tam absolutní minimum. Natočil to ovšem tak, že jsem tři hodinky nehybně čuměl a jistě bych si od něj koupil i to vypsané pero. Mohl bych tu samozřejmě napsat pár řádku moralistických keců, protože film celkem zřetelně glorifikuje veškeré zločince, podvodníky, a dokonce i braní drog a rozhodně to nezachrání pár závěrečných minut natočených ve stylu ,,Kdo seje vítr, sklízí bouři".
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
9.5
Délky filmu se vůbec nelekejte, protože se rozhodně nudit nebudete. Herecké výkony DiCapria a Hilla byly na oskara. Oba si natáčení určitě užili a jejich výkony pak diváky baví. Tenhle film si zaslouží 5 hvězdiček a určitě si zaslouží i stálé místo v kinematografii. Inu pan Scorsese umí a zná svoje řemeslo.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
9
Boží, boží a ještě jednou boží. Když jsem slyšel prvně o Scorsesovi, DiCapriovi a Vlkovi z Wallstreet, tak jsem se těšil snad víc jak na návrat do Středozemě. A jako takový očekávaný film je to jeden z mála, kde jsem se těšil právem. Některý scény jsou legendární a osobně si myslím, že Leo měl dostat sošku raději za plazení ve Vlkovi, než ve sněhu...
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
8
Je to něco jako jízda na saních. Koukáte kolem sebe, jak se to všechno míhá, ale že by to zanechalo něco většího než jen pocit neustálého plynutí, to teda moc ne. S hlavním hrdinou je těžké se ztotožnit, protože je bezcharakterní, a proto s ním nejde moc soucítit při jeho cestě dolů. Humoru je tam sice dost, ale je tak trochu laciný, lehce okoukaný. Celé se to zdá jako návrat do zlatých časů Casina, ale bohužel to nemá tu sílu. Je to zábava, ale nic moc navíc. Ovšem je úctyhodné, že ty tři hodiny utečou docela rychle. Chce se mi dát tři hvězdičky, protože jsem čekal Scorseseho v plné síle, ale dám čtyři protože těžko říct, jestli by to někdo jiný zvládnul lépe.
Edward
Edward
2 487 bodů
8
8/10
65David21
65David21
1 909 bodů
10
Upřímně nejsledovanější Scorseseoův film. Proč? Je mnohem vtipnější a mnohem lépe plyne než ostatní jeho snímky. A to je nijak nechci schazovat, ale prostě jeho filmy mají dost často extrémní stopáž a pod dvě a půl hodiny nemá snad jediný jeho snímek kromě Huga. Ale teď namítnete, že Vlk z Wall street má taky tři hodiny. To sice má, ale je to nejlepší černá komedie, jakou jsem, kdy viděl. Nejvíce k neuvěření je, ale to, že to je podle skutečné události a to si poté můžete říct, že na světě, a obzvlášť v USA, je možné všechno. DiCaprio opět geniální. Možná jeden z jeho nejlepších výkonů, jenže ono se to těžce hodnotí, když takových skvělých rolí má tolik.
waeslly
1 768 bodů
10
Kašlu na morální hlediska. Prostě se to stalo. to bychom mohli odsuzovat všechny nechutnosti válečných filmů a pod. Tenhle film má koule. Pro mě plná palba.
Bordoshut
1 647 bodů
8
Recenze na film Vlk z Wall Street: Za mě tento film nepadl na úrodnou půdu. Oceňuji samozřejmě famózní herecký výkon Leonarda DiCapria, vystihnutí atmosféry, které se za mě režisérovi fakt povedlo a gigantický rozpočet, který je na filmu znát, ale pro mě byl film (ač mě to samotného udivuje) jen nesourodá směsice drog, sexu, sexu, drog, sexu a prachů, ještě s takovým nanicovatým koncem (poslední 2 minuty filmu jsou jedno velké WTF a i když chápu pokus o ironii, mně to zkazilo divácký zážitek). Za další nevím, jak je to v češtině, ale v angličtině se tam v některých momentech tak mockrát zopakuje f-word, že to jednak hraje na nervy a druhak nevěřím, že by takhle ten hovor probíhal. Při sledování jsem se v některých momentech nudil a bodejť by ne – film má totiž tři hodiny. Upřímně mi příběh nepřijde dost silný ani ucelený na to, aby zabíral takhle dlouho. Nicméně nepochybuju, že se najdou lidi (a bude jich hodně), kteří na film budou pět ódy. Verdikt: Proti gustu žádný dišputát.
Meky
Meky
1 419 bodů
8.5
Hecnul jsem se a po delší době opět napsal komentář. Proč? Protože když se chválí, tak se píše samo. A Vlk z Wall Street si to rozhodně zaslouží. Opět se musím sklonit před spolupráci Scorseseho a DiCapria. Oba jsou výjimeční a oba mají nezměrný talent. To není samozřejmě nic nového, ale zde se ukazují naplno, v celé své kráse a divák si toho užívá asi tak, jako Leo ve filmu sex, drogy a žvanění. Přepálena stopáž 180 min. ač hrozivá, tak u Scorseseho vůbec nemusíte mít obavy z nudy. Každá minutka má co nabídnout a nic není zbytečné. Co však oceňuji na Vlkovi z WS nejvíce je dravost, až skutečně nic nenechává dlužen svému názvu. Scénář je sice hodně bohatý, ale mluví se opravdu až moc (ostatně co bychom chtěli po burzovních makléřích, že?), což trošku vadilo, ale rozhodně ne v podání Lea Di Capria. Neskrývám, že je to můj oblíbenec, ale prostě jestli si za tu v podstatně "one man show" neodnese zlatého plešounka, tak ať táhne celá akademie do pr.... Jordan Belfort není bez Lea nic, stejně jako Leo bez Jordana. Závěr? Precizně natočené, nečekaně až neuvěřitelně zábavné, "oscarovsky" zahrané (+Matthew McConaughey = famózní úvod). Vlk z Wall Street má prostě štýýýl. Bravo pánové, tohle se vám opravdu povedlo!
Pajmen
1 204 bodů
9.5
Skvěle zvládnuté dílo. Že filmy Martina Scorseseho nejsou pro širokou masu lidí, tento kousek jenom potvrzuje. Vlk z Wall Street patří mezi biografickou tvorbu tohoto nestárnoucího režiséra, jehož um zraje jako víno a dle mého názoru je to vůbec jeho nejpovedenější biografický snímek podpořený excelentními hereckými výkony v čele s Leonardem Dicapriem a Jonahem Hillem. Poprvé jsem se chtěl podívat jen na první scénu, abych zjistil, jestli se mi film bude líbit, ale pak jsem se nedokázal odtrhnout. A že má film skoro tři hodiny? Kdo se dobře baví, čas ho netrápí.
  • Málo sošek od Akademie (nebyla žádná!!!)