78%

Komentáře a recenze 98

Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
4.5
Nějak jsem si říkal, že už ve směru tohoto příběhu nejde vymyslet nic úchvatného a měl jsem pravdu. Myslím si, že s dinosaurem, který dokáže na povrch měnit svou tělesnou teplotu a dokáže na sebe vzít podobu přírody se dostáváme spíše k Predátorovi. Což je úplně jiný příběh. Celý film jsem čekal na nějaký děj a najednou byl konec a děj nikde. Musím přiznat, že ani efekty mě zvláště neuchvátili. Ještě je zajímavý odlet genetika před tím, než raptor vyplení laboratoř, kdyby náhodou byl potřeba další díl.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Dobré pokračování mého oblíbeného filmu. Na původní JP to nemá, ale lepší než 3.
Pajmen
1 204 bodů
1
Jestli někdo tvrdí, že tenhle film nepřinesl nic nového, tak ochočování Raptorů je pro něj asi rutinou. Stupidnější zápletku si ti pánové vymyslet nemohli. Abych to shrnul... Pěstování dinosaurů pro ZOO, hudba, vedlejší úmysly s parkem interního pracovníka (doktor Wu) a zvíře na útěku vykradli ze Spielbergovy klasiky. Všechno ostatní bylo přidáno necitlivě a snad ani sami herci tomu příběhu nemohli věřit. Celkově vymizelo napětí, takže to má daleko i do pohádky. Slabý film pro děti do 10 let.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
9.5
Povedené pokračování, u každého jiného filmu jsem zastáncem, že jednička je nejlepší, tento film je originální v době, v které se odehrává, několik let po ztroskotání Jurského parku, dokonce zde najdeme i několik vzpomínek na bývalý park. Nejvíce musím tvůrce pochválit za finální fight, který je skutečně velkolepí, možná jediná výhrada, jak to že Tyranosaurus rex jen tak odejde??
  • příběh
  • herecké výkony
  • výprava
  • nic co by stálo za to
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Pro mě technicky a vizuálně vylepšený Jurský park. Není tu skoro nic nového. Ale i přesto jsem se zejména v druhé půlce bavil velmi dobře. Sice to má slabý scénář a herecké výkony nejsou také valné což mě zklamalo když jsem slyšel zvěsti o tomto filmu.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
6
Předvídatelné, vcelku nudné... Je tam pár dobrých chvilek, ale čekala jsem od toho víc. Z kina sem si odnesla hlavně dvě věci. Prvně chci raptora místo domacího mazlíka, sou sladcí a jejich likvidace mě bolela víc než likvidace lidí. A za druhé, fakt chci vědět z jakého materiálu měla ta ženská udělané podpatky o.O ty boty chci taky. Ty boty by asi vydrželi i atomový výbuch.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
8.5
Další Jurák..., pěkný film. Rozhodně povedený. Moc pěkný park. Doporučuji.
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Pro mě určitě druhý nejlepší díl série, hned za jedničkou. Od začátku se tu něco děje a film vás prakticky nenechá vydechnout až do konce. Příběh sice není nijak inovativní, stejně ale zabaví čemuž určitě dopomáhají i sympatičtí hrdinové a kvalitní vizuální efekty. Také musím určitě pochválit provázanost příběhu s původním jurským parkem, což dodává filmu šťávu se slušnou dávkou nostalgie. Celkově je Jurský svět zase po dlouhé době akční dobrodružný snímek, který se může líbit prakticky celé rodině. Jediná moje výtka se týká konce, kdy se mi zdálo že filmu už dochází dech a přece jen už je to všechno přehnané a moc utahané. Nicméně celkový dojem z filmu se tím nijak moc nezkazil a ještě na slabších pět hvězd stačí. 85%
batal
893 bodů
8.5