61%

Komentáře a recenze 49

Standa.
Standa.
6 180 bodů
5
Nuda mě vyhnala na tenhle film do kina v domnění, že se aspoň trošku pobavím a možná i pokochám při pohledu na Megan Fox. Ale to jsem si nevybral zrovna moc dobře. Film byl tak hrozně nudnej, že to ani ty malý haranty nebavilo a lítaly po celým kině. A Megan Fox už taky není co bývala, ne, že by byla stará nebo tak, ale už prostě ztratila celkem hodně ze svýho sex appealu.
  • Hrozný zpracování Želv.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Velký zklamání, sice jsem na to šel jen z nostalgie a kvůli tomu, že to bylo zadarmo, ale čekal jsem akční jízdu plnou vtipu, prostě jako byl seriál, bohužel jsem dostal Megan, která už není ani tak hezká a pořád neumí moc hrát a pár zmutovanejch obřích želv, který byli méně vtipný než jsem čekal, je to škoda, ale abych jen neremcal, tak to uteklo vážně rychle a moc jsem se nenudil, začáteční proslov je zajímaví a skvělý, ale pak to začalo nudit a já začal zívat, pak se konečně objevili želvy a začala alespoň na chvíli akční jízda, která mě hrozně bavila, jenže pak je tu konec a retardovanej proslov, málem jsem se z toho přeslazenýho konce poblil, plus všechno dopadlo přesně tak, jak jsem čekal, a celej konec je hrozně nepovedenej... Mám chuť dát jen 2* a asi to i udělám, protože tohle mě vážně zklamalo, čekal jsem o hodně víc, ještě že před kinem u Billy byl tancující bezďák, ten mě zabavil víc.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
6.5
Upřímně jsi ani moc dobře nedovedu představit, že by Želvy Ninja šlo převést na plátna nějak lépe. Trikům ani akci nelze nic moc vytknout, oboje baví a přičtěme k tomu dobře načasované hlášky, proč ne. Slušný letní výplach, který si v budoucnu rád zopakuji.
Ombak_Penari
2 764 bodů
3
Nehorázně otravný film s relativně dobrým vizuálem. Ovšem to, na co zde bylo potřeba vyplýtvat 125 mega, zvládne např. Arrow se stejnou pompou v jednom díle seriálu. Humor mi přišel otravný, příběh nezajímavý, herecké výkony prachbídné. Mistr východních umění a neporazitelný bojovník Trhač je místo demonstrace bojových stylů radši zakutý do plechovky s čepelemi na všechny strany jak jehelníček...škoda slov, prostě kravské. Být na základní škole, asi bych hodnotil jinak, ale takhle bylo utrpení to vůbec dokoukat.
Pendergastt
Pendergastt
2 371 bodů
0
Jedno z nehorší zpracování jinak skvělého komiksu, nudné, otupující a naprosto hloupé.
winetach
winetach
1 927 bodů
6
Politická korektnosť všade prítomná, dokonca aj Michalangello bol černoch. Klasický dej s pár vtipnými scénami...
Linhi
Linhi
1 324 bodů
6
Nechápu co je na originálním původu želv tak špatnýho, že si ve filmovejch verzích vymejšlej svoje originy. Chci zpátky Oroku Sakiho alias Trhače, místo tohohole chlápka v hi-tech brnění kterej pravdepodobne neumí nic jinýho než házet nože. Chci Hamato Yoshiho jako Třísku. Chci Rocksteadyho a Beebopa, Kranka, dimenzi X a technodrom.... kdyz uz chtej zfilmovat želvy proc je sakra takovej problem vycházet z původního animáku? Takže asi tolik... jiank je to celkem průměr.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7.5
Želví polévka s krysím ocáskem mě překvapivě zachutnala a to hlavně díky vtipným okrunýřovaným hláškám, které mi velmi jasně naznačily, že se mám smát ač jsem se snažil ze všech sil kabonit. Přeci jen jsem šel na film určený spíše upovídaným děckám jejichž fantazie není ještě narušena dospělostí. Uvítal jsem po dlouhé době na plátně Whoopi Goldberg, která mi přišla z celého hereckého ansámblu nejlepší a Megan Fox mě bohužel svým projevem minula jak lučištník sousedův terč. Pokud hlášky budou stále tak vtipné jako doposud, tak se na další setkání s Michelangelem, Donatellem, Leonardem a Raphaelem nesmírně těším.
Enon
Enon
1 096 bodů