Želvy Ninja

61%

Komentáře a recenze 49

47 088 bodů
7.5
Želváci jsou moje srdcovka a je jedno jestli mi je 7,17,nebo 27 let. Tohle prostě můžu furt a i proto jsem u toho snímku výborně bavil. Dnešní digitální doba konečně dovolila převést želváky na kameru v takové podobě jaké si to zaslouží. Nechybí velmi dobrá akce proložená vtipem a také sexy reportérka April ztvárněná Megan Fox.
4
Hele, tenhle film mi je tak moc jedno, že fakt nevim. A přitom by stačilo tak málo - trochu přepálit nadsázku, která je minimální, vykašlat se na 3D, který stejně nemá efekt, a naopak nevykašlat se na příběh až na takový úrovni, že některé hlavní postavy prostě zmizí z děje a už se neobjeví. Fakt toho chci až tolik? 2 a 1/2
2
Digitální nepřehledná slátanina s mega nesympatickými želvami. Bay v tom jde prostě až moc cítit. 2/10
6
Jako malej jsem na Želvácích ujížděl, ale tohle je prostě Michael Bay ve své nejsatanističtější podobě. Nesmyslný vizuál, zbytečné efekty a absolutní absence scénáře. Táhne to kočka Megan Fox a upřímně bez ní by to šlo do kopru snad ještě víc. Absolutně nevím o čem to bylo, prostě hlučnej bordel.
9
Vzhled želv opravdu připomínal mutanty. Některé akce až moc přitažené za vlasy, tak jako tyč,která se nezlomí po zapření o auto a kámen. Nebo trhač co nápadně připomíná Transformera. No jo Bay. Detail. Jinak zábavná podívaná.
  • Humor
  • Masky
  • Akce
9 025 bodů
5
Další zbytečný film, který nepotěší ani diváky, kteří o Želvách neslyšeli ani n, či slyšeli a neviděli, ale dost naštve fanoušky, kteří vyrostli na původních filmech či seriálech. Nenabízí nic nového, akce někdy prázdná, někdy zase přes čáru a vtipy většinou zní do prázdna.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Želvy jsou udělaný hodně dobře, i pár vtípků tam bylo, ale jinak docela bez šťávy (krom poslední a jediné akce). Spíš mi to přišlo jako pilot k seriálu. 61%
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
4.5
Komiks o ninja želvách vznikl jako taková parodie na Batmana, Wolverina a podobné. Želva+ninjitsu, to přece není možné brát vážně. Bohužel z tohohle Bay smrdí na 100 honů. Jo, snaží se zachovat želví zábavnost a potrhlost, ale zároveň se to snaží vypadat hrozně drsně. Jednak už to zpracování želv a jednak ninjovský klan Foot, který snad vůbec nepoužívá karate v čele s Trhačem, který vypadá spíš jako Ironman. Potom ten mistr Tříska, tak hnusně snad nikdy nevypadal. Proč je téměř holý a tak oslizlý? Potom ten "humor" je fakt otravný. P.S. jsem přesvědčený, že Michaelu Bayovi doma exploduje i záchodový prkýnko pokud ho pustí z výšky. Pozor spoiler: Oni chtějí získat mutagen z želví krve, ale Třísku, který ho má v krvi taky, jaksi přehlížejí. Další věc je, že Tříska je jenom zmutovaná krysa, ne člověk. Dobře, ale jak potom může vědět všechno to co ví. Třeba jak to, že zná Trhače. A nakonec věc, která mě do shlédnutí ani nenapadla. Ono totiž když někomu vysajete všechnu krev tak ho to nemusí zabít. A já blbec si myslel, že je to jistota.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
5
Bylo to nutné točit remake? Tvůrci cítili nostalgii po klasickém seriálu z konce osmdesátých let? Starý želváci byli lepší. I ty hlášky. No ale tak zas je to hrané. Někdo dává přednost hraným filmům. Já jsem spíš na animáky.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Typický letní blockbuster, od kterého jsem očekával akční výplach s tím, že nebudu nějak extra přemýšlet nad tím.....vlastně nad ničím, nad čím taky, není o čem. Avšak vytýkat takovémuto filmu věci typu debilní příběh, prznění původního seriálu či komixu (sice bych měl také pár výtek, např. vzhled trhače, popřípadě třísky, zrození želv atd.), nelogičnosti či reálnost (uznávám, že některé scény byly hodně přes čáru) je směšné, a to především s přihlédnutím k tomu, když název filmu je složen ze slov teenage, mutant, ninja a ke všemu turtles, proboha, vždyť film je určen především pro děti, popřípadě (spíše) puberťákům, tak co tam kdo pořád hledá, řeší, nepochopím. Co se týče příběhu, je sice infantilní, ovšem ne debilní, více méně, ale hlavně neuráží, funguje, zodpovídá hodně vyřčených otázek a hlavně, a to především, šlape. Navíc krom toho těm želvám je pravděpodobně kolem 18 roků (proto asi teenage), tak co bychom od nich čekaly, takže i jejich vtípky a vyjadřování je na úrovni puberťáků, což je odpovídající, takže to také neuráží, občas nějaký ten vtípek i pobaví. Herecké obsazení téměř žádné, želvy a ostatní „nelidské postavy“ jsou CGI, Megan Fox opět plní funkci ozdoby, jako vždy v jejím případě. Ohledně režie, nevím, co bych vytýkal, akce je natočená úchvatně, je to téměř nonstop akce, opravdu se na to dobře dívá, střih neruší, ať už má kdokoliv na režii Liebesmana jakýkoliv názor, dle mého netočí špatně, akorát má smůlu na scénáře (viz světová invaze a hněv titánů), ale nabízí se zde otázka, do jaké míry mu do toho kecal Bay, ale tady ta popcornová záležitost se mu podařila, na rozdíl od Bayových Transformers 4, i když je to ohledně akce téměř totožné. Já se bavil, dostalo se mi to, co jsem od toho čekal, jsem spokojen.