Asterix a Obelix ve službách jejího veličenstva ve 3D

48%

Komentáře a recenze 29

3.5
Tady se dá určitě bavit o nejhorším dílu,který kdy byl o Asterixovi natočený. Navíc nechápu jak je možné,že pro roli Asterixe zvolili právě Eduarda Baera,když pominu jeho výšku - ano nechápu,jak Asterix může být stejně vysoký jako Obelix a celkově patřit mezi největší postavy filmu,ale největším problém bylo jeho toporné přehrávání. Celkově se tato anglická mise vůbec nepovedla. Výsledkem snažení Laurenta Tirarda je toporná podívaná bez špetky nápadu a vtipu. Film jsem viděl v CZ a dabing je v tomto případě kapitola sama osobě.
29 851 bodů
3
Asterix v tričku zřejmě od vyhledávaného módního návrháře 21. století, naštěstí jsem neviděl ve 3D, to bych asi utekl z kina. Nulový příběh, slabý Caesar.. slabý Asterix... Skoro všechno špatně. Toto je pro mě rozhodně ten nejhorší Asterix, kterého jsem zatím viděl.. pád téměř na samotné dno - 30%.
4
Unylé a bez nápadu, geniálního Asterixe v Británii pouze slepě a nestydatě recyklující. Vedle tradičně zdařilé atmosféry a půvabných kulis tak nakonec stojí za zmínku jen svérázný český dabing, který ale mně osobně padl do noty a nikterak mi sledování nerušil. Jestlipak to ale nebylo tím, že moc nebylo co rušit...
6.5
Není to už tak zajímavé jako starší díly. Sice je zde humoru, vtipných situací, ale připadá mi to tak trochu suché, bez chuti.
9 025 bodů
5
Zas tak černě bych to neviděl. Že to je jedna velká vykrádačka, je v podstatě jasné (přičemž originálu Asterix v Británii nesahá ani po kotníky). Jářku je to ale pořád ucházející, i když kamera je na prostředí moc chudá, nepochopitelné 3D je taky otázka za milion (doslova) a opětovné přeobsazení Asterixe už je jen přehlédnutelná formalita. Jenže sem tam vtipná scéna funguje (gobelín) a některé nápady taky potěší ("Já jsem tvůj otec", nebo Caesar na terapii). Ke konci navíc přijde pravdivá životní hláška, o kterou se nemohu nepodělit. "Já ženským nerozumím. Když je nehledáš, nenajdeš je a když je hledáš, taky je nenajdeš. Musíš je tedy hledat, aniž bys je hledal a tvářit se, že je nehledáš." PS: Hodně diskutovaný dabing mi paradoxně přišel oupravdu zaujímavý, proutože ouhýbá kráusně prrravidla.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
3
Prvních 30 minut jsem doslova s otevřenou pusou koukal, co to provedli s mým oblíbeným komiksem. Dál už jsem si jen zoufal, že jsem veděl o přepálené stopáži dvou hodin (!) a chápal, že lepší už to nebude. Toporné, bez energie i nápadů, nudné a korunu tomu dává příšerný český dabing, jehož pojetí britů skoro nabádá k myšlence, že chce český distributor snímek sabotovat, aby na něj nikdo nechodil. Bolestivá zkušenost, u které jsem se hodně přemáhal, abych z kina neutekl.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
4.5
N, co o tomhle filmu říct? Nemohu říct, že se mi nelíbil, ale s prvotními díly hraného Asterixe a Obelixe se to rozhodně nedá srovnat. I přes zjevnou podobu s pointou kresleného dílu této serie, mě tento film moc nepotěšil, ba naopak. Relativně nudné vtipy, kdy se pouze párkrát zasmějete během celého filmu. Jinak jsem koukala nad trapností některých vtipů.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
4
Tak upřímně řečeno, píši to s určitou nelibostí, ale evidentně nejslabší díl vedle Asterix a Obelix (první díl hrané série) Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (druhý díl hrané série) Asterix a Olympijské hry (třetí díl hrané série). Prostě sestupná tendence a to výrazně. Novodobé prvky už nefungují, kostýmy slabonké, scénář prostoduchý a Vikingové jsou tam jak česnek v polárkovém dortu. Přemýšlím, co bych pochválil. Bylo to barevné, mělo to určitě vysoký rozpočet a malým dětem se to pořád bude líbit. JInak Edouard Baer vypadá 1:1 jako Jakub Žáček:).
Žralok
Žralok
4 087 bodů
2
Tak takhle opravdu ne. Dost mě naštvala absence Idefixe. Panoramix se taky mohl alespoň mihnout. Kreslený film Asterix v Británii je můj nejoblíbenější díl. Když jsem viděl co s tim provedli tak jsem tomu nemohl uvěřit. Nechtěl jsem rozhodně to samý jen v hranej podobě. Ale takhle to zprasit nemuseli. A pokus o zamíchání Asterix a Normané byl taky trochu mimo. To si mohli odpustit protože to bylo skutečně úplně zbytečný. Představitelé Caesara i Asterixe byly nejhorší z celé série. Alespoň že se našlo pár momentů kdy jsem se zasmál. Bohužel to nestačí. Celkově byl příběh absolutně bez nápadu a Brity jsem měl chuť postřílet sotva promluvili. Hodnotim slabý 3* a to předevšim za ústřední dvojici kterou mam rád od dětství.
saboter
saboter
3 564 bodů
6.5
Film se značně změnil a vetšinou k horšímu nic moc se nebere vážně i tak vás ale skvěle pobavý.Co filmu nelze odpustit je tolik hloupých příběhových debilit tolik jsem jich eště neviděl,děti to pobavý ale dospělý se radši nechte zajít chuť a nebo se vraťe do svých dětských let a neberte nic vážně.