61%

Komentáře a recenze 40

Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Horor, který mě zaujal především provedením. Séíše než horor bych Lesního ducha zařadil jako komedii. Scény jsou až parodicky bizarní svou krvavostí a nechutnastí. Filmaři si pravděpodobně řekli, že chtějí využít to nejnechutnější, co je dokáže napadnout a přišli na toto. A právě v tom je síla filmu. Je svůj a nebojí se ničeho. Celou dobu jede v jedné brutální linii, jež si nastavil hned na počátku a neschází z ní.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
4
Alespoň trošku slibný začátek, co ale následovalo pak, to se dá těžko popsat, totální překombinovanost všeho a ten nekonečně trapnej konec. Jediný smysl byla vyvražďovačka a normální děj, žádný. Zdálo se mi, že to filmaři nemyslí vážně a bohužel myslí. A tak jsem se na to těšila. Pro mě obrovské zklamání.
Aya.chan
Aya.chan
557 bodů
1
Vítejte na odvykacím táboře, letos na téma rozličných tělesných modifikací. V nabídce toho máme požehnaně – od hřebíčkového piercingu přes scarifikaci dutiny ústní, split jazyka až po náročnější úpravy vašich končetin. Všechno hlavně bezbolestně a sterilně. Nezapomeňte si do svého batůžku přibalit elektrické nožíky. Ve volných chvílích se můžete potěšit pohledem na naši roztomilou kočičkovou výzdobu a nebo si přečíst neškodnou knihu v lidské kožené vazbě(navíc je ohnivzdorná!). Ale dost blbin, dneska se zařadím mezi ty z*****ý hatery, který filmu kazí hodnocení. Ale já si nemůžu pomoct, protože tenhle film je prostě blbej a soustředit se na to, že to má být remake Raimiho Evil dead,tak dám hodnocení ještě nižší. Logika – 0, napětí – 0, atmosféra – 0, hektolitry umělý krve vám z filmu dobrej horor taky neudělaj a jedna uříznutá ruka a jazyk mi na opravdovou gore lahůdku taky nestačí(i když to uklouznutí po jazyku bylo vážně k popukání). A po skouknutí mi taky vrtá hlavou několik nejasností. Jedna za všechny – pokud si dobře pamatuju, tak ve filmu je řečeno, že tělo mužeš očistit jen tím že ho za a, spálíš b, rozčtvrtíš c, pohřbíš za živa. Tak jakto, že tu sestřičku, co schytala krvavý dávící reflex přímo do ksichtu, odrovnalo „pouhý“ pohlazení záchodovou mísou po hlavě??? -_- Dost silná závislost tý holky spolu s traumatem z máminy smrti si zasloužila spíš pořádnej cvokhaus místo smradlavý chatrče, nás by to pak ušetřilo 91 minut nudnejch rodinejch dramat mezi sjetou ségrou a nepovedenym bráchou. Sečteno, podrtrženo, tenhle film pro mě byla naprosto zbytečná menstruační bramboračka, která se snaží působit jako silnej, pravej hovězí vývar, zatím co je uvařenej jen ze dvou kostek masoxu.
Kamil3
Kamil3
527 bodů
6.5
Zručně natočený horror kterému chybí něco aby se oddělil od podobných hororů ,ale je pěkné že se režisér Fede Alvarez snažil dát poctu originálu a trošku předělal scénky a zdokonalit triky..Původní film je lepší .Osobně z technického hlediska nemám co vytknout ,film má tempo ,casting se vydařil .Co víc si přát za mě 65 procent..
mil0
mil0
439 bodů
3
Evil Dead je film, který se snaží být hororem, ale je spíš komedií. Nebo možná parodií. Nebo možná tragédií. Je to tak špatné, že je to až smutné. Film je remake klasického hororu The Evil Dead z roku 1981, který byl natočen s nízkým rozpočtem a vysokou invencí. Tento film má vysoký rozpočet a nulovou invenci. Příběh je stejný: pětice přátel se vydá do odlehlé chaty v lese, kde najdou knihu mrtvých a nechtěně probudí démony. Pak se jeden po druhém proměňují v krvavé zombie a zabíjejí se navzájem. Jenže tentokrát není nic zábavného, napínavého ani strašidelného. Jen je to hnusné. Film se pokouší být realistický a brutální, což v nějakých scénkách je až moc přehnaný. Scény jsou plné klišé a nelogičností. Postavy jsou nezajímavé a hloupé. Dialogy jsou mdlé a banální. Herci jsou dřevění a nevěrohodní. Režisér Fede Alvarez nemá žádný talent ani styl. Hudba Roque Bañose je nudná a otravná. A kniha mrtvých je jen obyčejná kniha s obrázky. Film se také pokouší být věrný originálu, ale jen ho zneuctívá. Nerespektuje jeho atmosféru ani humor. Nepřináší nic nového ani originálního. Jen kopíruje jeho ikonické scény a zhoršuje je. Například scéna s dívčinou znásilněnou stromem je zde jen vulgární a nechutná. Nebo scéna s řetězovou pilou je zde jen trapná. Evil Dead je film, který by neměl existovat. Je to zbytečný remake, který ničemu neslouží. Je to urážka pro fanoušky originálu i pro milovníky hororu obecně. Je to plýtvání časem i penězi. Je to prostě špatný film. Evil Dead je film, který mě připravil o víru v horor. Je to film, který mě připravil o chuť k životu (jk). Je to film, který mě připravil o naději na lepší svět. Je to film, který mě připravil o respekt k lidstvu. Je to film, který mě připravil o rozum. Je to film, který si nezaslouží být nazván remakem. Je to film, který si nezaslouží být nazván uměním. Je to film, který si nezaslouží být nazván zábavou. Je to film, který si nezaslouží být nazván ničím. Evil Dead (2013) je film, který bych nikomu nedoporučil. Je to film, který bych nikomu nepřál. Je to film, který bych nikomu nedal. Je to film, který bych nikomu neukázal. Je to film, který bych nikomu nezmínil. Je to film, který bych nikomu neodpustil. Evil Dead je film, který si nezaslouží být nazván filmem. Je to film, který si nezaslouží být nazván hororem. Jednoduše se tomu filmu vyhněte jako čert kříži.
  • Film má pár slušných efektů a triků.
  • Film má pár odkazů na originál a jeho fanoušky.
  • Film má pár scén, které jsou tak špatné, až jsou dobré.
  • Film je nudný, předvídatelný a neoriginální.
  • Film je nechutný a nevkusný.
  • Film je nelogický, nesmyslný a neuvěřitelný.
  • Film je nezábavný, nepříjemný a nepodmanivý.
  • Film je nevěrný, neuctivý a nevděčný k originálu.
  • Film je nezajímavý, nehodnotný a nezapamatovatelný.
Verush
248 bodů
1.5
Bože.. Takovýhle dementní filmy budou jednou můj konec.. :D Zas jeden z těch, kdy jsem záporáka prosila, aby je už všechny oddělal a byl konec.. Originál (ano, musím to prostě srovnávat) měl svoje kouzlo, bylo mi tehdy asi 6, takže to na mě celkem dolehlo, ale tohle teda ne.. Slizounský obsazení, dementní chování a překlišéovaný až na půdu.. Pardón, do sklepa.. Krve tam ale bylo opravdu hodně, na tom se vyřádili a u poslední scény jsem se slušně nasmála, takže za to jednu dát musím, ale víc ze mě tahleta zbytečnost nevyrazí!!..
Verrum
51 bodů
9.5
Musím povedať že najlepší horor aký som videla. Síce to bolo skôr nechutnejšie ako strašidelnejšie ale proste dobrý dej. Ak je to takéto pokračovanie z 50 rokov dozadu ... tie prvé nikdynepozerám, už kvôli tomu že to je staršie..:) Ale jedine čo môžem vytknút je toto, a nakonci by som to nenatočila tak že sa pozre o lesa a ide Mia preč, ale že by sa to "Miino dvojča" postavilo pred tú kameru zo zadu s tou rozpolenou hlavou a až potom koniec... :O :D :) Najlepší zážitok z tochto horuru som mala pri 23:23 kedy Mia sa zasekla v tom kroví,ten jazyk no proste to bolo úžasné ;'D ten krik, a tie jej ústa. Rozprávam tu ako maniačka ale keď sa do toho oprem mesiac nemám pokoja :D
Zekij
Zekij
50 bodů
6
Film brutálny to je dosť, je to napínavé má to horrovú atmosféru znie to jak perfektný horror nie ? No vzťahy medzi postavami boli zvláštne dalšia čierna diera filmu sú dementné rozhodnutia postáv a nefunkčné citové vydieranie. Oproti ostatný horrorovým remakom/rebootom to považujem za jeden z lepších. 65% BTW je tam aj post credit scéna menší fan servis
Smazaný uživatel
0 bodů
6