73%

Komentáře a recenze 45

Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Hned od začátku na mě film nezapůsobil dobře. Tom Cruise se na tuhle roli příšerně nehodí, nic proti němu, ale tohle mají hrát bombeřitu typu Vin Diesel, Jason Statham a podobní. Celkově děj, byl celkem nudný, ikdyž nadruhou stranu nebyl zbrklý a scény byly dobře zpracovány. 50% víc dát nemůžu.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
6.5
Jack Reacher: Posledni vystrel - po delsi dobe tu mame opet film Toma Cruise. Kdyz se obvineny vrah, jehoz pripad je az neskutecne jednoduchy, misto priznani dozaduje pritomnosti Jacka Reachera, policie je bezradna. Jack Reacher, byvaly vojensky vysetrovatel, je totiz jako duch. A jako duch se objevi a diyk jeho snaze se ukaze, ze pripad neni az tak jednoznacny, jak si kazdy myslel. Clovek, ktery si rekl "Tohle je role jako delana pro Rocka! Takze obsadime Toma Cruise!" by zaslouzil poplacat. Po hlave. Zidli. Nechapejte me spatne, Cruise jako Reacher neni spatny, ale z toho jak je ta postava popisovana v knizce...jo, Rock by byl proste lepsi. Nikdy jsem necetl zadnou z knizek, kterou Lee Child o Reacherovi napsal. A je pravda ze ikdyz se mi film libil, rozhodne nemam nutkani hned zitra jit a nejakou si koupit. Na druhou stranu, pokud by se ke me nejak jinak dostala, precetl bych ji. Kazdopadne, jelikoz neznam predlohu, nemuzu porovnavat a film budu brat jako samotny. Pribeh samotny neni spatny a ikdyz misty ponekud predvidatelny, porad solidni. Akce je tak akorat, pribeh nema prilsi hluchych mist a vcelku solidne utika, aniz by se clovek nudil. Herecke obsazeni je...mno, Tom Cruise tahne cely film prakticky sam, protoze stejne jako u nedavno recenzovaneho Oblivionu, prakticky nesleze z obrazovky. Netvrdim ze je to spatna vec, Cruise je schopny film utahnout a odvadi dobrou praci a navzdory mym preferencim, mi absolutne nevadil. Jen nektere akce vypadali trochu...komicky. Nechtene. Okrasou pro tento tyden je Rosamund Pike, klasicka krasna inteligentni zena, ktera slouzi jako podpora pro hlavniho hrdinu. V tomto je velke plus, alespon za me, jelikzo se film vyhnul klasickemu klise a nedal je dohromady. A ted zaporaci. Dali se jim tak rikat. Werner Herzog a Jai "McClane junior" Courtney, nechci rict ze odvadeji spatnou praci (ok, Herzog mozna jo), ale jejich postavy jsou strasne jednodimenzionalni. Jsou to padousi! Proc? Protoze scenar rekl ze jsou! A jaka je jejich motivace? Koho to zajima, jsou to padousi co musi nakonci umrit! A predstavuji si ze tak nejak i vznikali ty postavy. Nevim jestli je to chyba uz v knizce, nebo je to chyba udelana az pri prepisu do scenare (coz je muj tip, v knizce je preci jen vic prostoru), ale tyhle postavy jsou proste neskutecne nudne. Ale je pravda ze Jai Courtney mi vadil podstatne mene nez v Pasti 5. Coz na druhou stanu nebylo tak tezke prekonat. Zbytek podpurneho obsazeni je vpodstate jen do poctu, neodvadi ani spatnou praci ani nijak uzasnou. Proste ve filmu jsou. Za zminku jen stoji Robert Duvall, ktery ma sice malou rolicku, ale nesmirne potesilo ho zase videt ve filmu. Verdikt - Uprimne jsem k tomuto filmu pristupoval s mensi skepci, ale o to vic jsem byl mile prekvapen. Jasne, neni to film roku, ale je to prijemny krimi thriller, ktery na 2 hodky vklidu zabavi.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Tom Cruise je jedno z posledních mála jmen, která zaručují kvalitu. A i když není Jack Reacher žádný Poirot, jedná se o slušnou detektivku, jež se může pochlubit i nějakou tou akcí. Zvlášť automobilové honičky jsou dosti působivé a nejednou jsem při nich vzpomněl na legendárního Harpera. Také se mi líbilo, že se příběh vyhnul vyloženým nelogičnostem, což je u dnešního thrilleru vzácné velmi. Prostě dospělý film pro dospělého diváka, který se dá rozhodně vidět víckrát. Ruku na srdce, o kterém ze současných blockbusterů se tohle dá s klidným srdcem říci....?
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8.5
Příběh jaký se vidí málokdy. Dokonale zpracovaný snímek, kde Tom opět září jako herecké zlaté rouno. Příběh založený na příběhu vysloužilce, který fikaně za každou cenu chce nalézt pravdu. Dokonalé zpracování, při kterém jsem se nenudil a naopak ještě víc se udivoval. Jeden z klenotů 2012, opravdu film, který se málokterým za posledních pár let na poli Krimi/Thrilleru nemůže rovnat.
Edward
Edward
2 487 bodů
8
8/10
harry456
harry456
2 437 bodů
9.5
Moje recenze k filmu Jack Reacher: Poslední výstřel Film Jack Reacher začína brutální vraždou 5 lidí. Všechny stopy ukazují na bývalého vojáka Jamese Barra. Policie z něj dostane jediné ,,Sežeňte Jacka Reachera."Nejdříve film moc nechápete, ale poté co se do toho pustí Jack Reacher(Tom Cruise), pochopíte vcelku vše. Tomuto filmu také vůbec nechybí docela trefné vtipy. Všem se určitě budou líbit rvačky, kterých tu není málo. Zapálenost tohoto herce značí, že on rozhodně ještě nepatří do starého železa. A teď zpátky k ději.Poté co Jack Reacher začne s vyšetřováním, půjdou mu po krku lidé, s kterými není radno si zahrávat, pronásledují ho na každém kroku. Když se Jack Reacher dostává tím správným směrem, svedou na něj vraždu mladé dívky. Následuje nabitá honička mezi vrahy, policií a Jackem. Poté jde na řadu vtipný únik( vyleze z rozjetého auta jako by nic směrem k autobusové zastávce). Mě osobně se líbila rvačka v domě Joa( když hledal stopy). Útočníky bylo velice vtipné pozorovat, podle mě byli útočníci bratři, co se neuměli dohodnout, kdo dá první a kdo druhou ránu ( k popukání). Navzdory všemu se i u policie najdou lidé, kteří dokáží zradit. Právnička pana Barra Keren spojí síly s Jackem. Poté co Jack zmizí policii kontaktuje Helen, že spojenec vrahů u policie je buď její otec nebo policista, který Reachera nemá vůbec rád. Poté co se to dozví, unesou ji. Mezi vrahy a ůnosci je také starší muž, který si prý na Sibiři ukousl několik prstů. Jmenu je se Zach(Vězeň). Naprostý šílenec, kterému se všichni bojí podívat do očí. Pak zavolají Jackovi(docela vtipný hovor).Mě se líbily tyto dvě věty,,Do you think I'm hero? I'm not hero.''(Myslíš si, že jsem hrdina? Já nejsem hrdina). Poté se Jack vydá Helen vysvobodit, v této části filmu to je pořádný mazec. Mě osobně se tento film velice líbil. Střílení, rvačky, vtipy, honičky aut zajisté nechyběly. Všem, co mají rádi dobré akčňáky, neváhejte a běžte na tento film do kina, zaručeňě nebudete zklamaní. MOJE HODNOCENÍ: 9/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6.5
Mohl to být docela dobrý film...jedna velká překážka , a tou je samotný Tom C. Jeho nepřirozené herectví tak tady vyznívá jako tragikomedie. Nevím proč pořád chudáka Toma cpu do takových rolí. Škoda...námět a scénář nebyl určitě špatný.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
6
Toma Cruise zbožňuji již od té doby, co jsem jej jako malé dítě viděla v pohádkové fantasy Legenda. A přestože bych více uvítala další M:I, na Jacka Reachera jsem se opravdu těšila. Ovšem více předvídatelný snímek mi snad již být předložen ani nemohl! První dvě minuty mi stačily na to, abych nejen předpověděla, jak film skončí, ale i jak se k tomu konci dospěje. Poslední výstřel mi způsobil jen jeden velký pověstný "facepalm" za druhým a ultrapatetický konec smazává i tu jednu hvězdičku navíc, kterou bych přidělila za první opravdu překvapivou scénu filmu, která se odehraje přesně deset minut před koncem... Velebnosti, pane Cruisi, omlouvám se, ale toto již nikdy...
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Ak je toto oldschool, tak newschool nemám rád.
wop
wop
1 716 bodů
6
Byl jsem docela obstojně zklamán. Tom Cruise si zřejmě přečetl předlohu a řekl si, že by bylo fajn zahrát si "badass" postavu. Bohužel se ta postava na něj vůbec nehodí (Jack Reacher má být obrovský chlap). Obzvlášť směšné je to v situaci, kdy ho policista identifikuje podle toho, že "je to typ chlapa, který by dokázal zabít jedinou ranou pěstí". Tom? Opravdu? Přidejte si k tomu nelogičnosti ve scénáři, nemastnou neslanou Rosamundu Pike a bondovsky plochého padoucha a pochopíte, proč se netěšit na druhý díl.
  • Robert Duvall - asi nejsympatičtější postava celého filmu
  • Tom Cruise se snaží hrát dvoumetrového svalovce
  • Rosamunda Pike se snaží hrát