73%

Komentáře a recenze 45

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7
Paráda! Fantastická žánrovka, která sype jedno klišé za druhým v takové kadenci, až jsem dvě hodiny chrochtal blahem. Ten film funguje ve všech myslitelných polohách, od (ne)předvídatelného příběhu, padnoucí hudby, hláškujícího hrdiny, až po několik scén, které chtějí být za čas citovány (úvod, koupelna, honička, i ten deštivý závěr). Tady nezůstane u jedné kino projekce.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Jack Reacher: Poslední výstřel je velmi profesionálně natočený akční film, po jehož zhlédnutí jsem byl nadmíru spokojen. Zajímavý prvek v tomto akčňáku představuje taktéž detektivní prvek. Příběh dává smysl, antagonistovy záměry jsou poměrně jasné a provedení jeho zločinů chytré. Obecně bych řekl, že smysluplnost děje je u filmů velice důležitá a Jack Reacher ji naštěstí splňuje dokonale. Protagonista je charakteristický, a divák mu celou dobu fandí. Stejně tak jeho sympatická přítelkyně. Se snímkem jsem tak opravdu spokojen a vřele ho každému doporučuji.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
8.5
Dobrá, není to ztělesnění Reachera, které jsem chtěla (Kde je Nikolaj Coster-Waldau, když ho fanoušek potřebuje?) Ale jinak to má znaky slušného krimithrileru - nikoli vyložené akce, jak ji možná mylně prezentují upoutávky. Stejně jako v knihách velkou část zabere vyšetřování zločinu. Umně sestříhané roviny jednotlivých osob a jejich činů jsou sympatickým základem, mezi které je roztroušeno několik akčních scén a byť Cruise určitě není typem bouráka, jak je prezentován knižní i filmový Reacher, mně jako fanouškovi otrávenému anonymními jatkami posledních akčňáků to takhle vyhovuje.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7.5
Tom cruise sa vyžíva vo filmoch kde je neohroženým hrdinou ktorý pobije každého ktorý mu prijdě do cesty. Tady mu to ide velmi dobre a je to z jeho strany velmi uveritené. Chcela by som byt v roli hlavnej hrdinky a byt mu na blizku a treba aj i bližšej :-)
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
6.5
Akční role a Tom Cruise jdou zcela jednoznačně dohromady. Po ostatních akčních jízdách typu Mission Impossible však v tomto případě ubereme trochu plyn a vydáme se po stopách netypického armádního vyšetřovatele, který kousek po kousku odhaluje skutečné pozadí příběhu. Přes poměrně pomalejší tempo však můžeme Jacka Reachera doporučit všem příznivcům Toma Cruise i vyznavačům skvělých bojových scén :o)
Waters
Waters
629 bodů
7
Film zaujal a docela bych si přečet knihu, ale podle ostatních komentářů bych to asi neměl dělat :), po celej film mi každopádně přišlo, že je Reacher megaboss a tak nějak sem díky Cruiseově postavě nechápal, proč. A on má chlapeček v knize dva metry a přes sto kilo, tak to jo :), ale i tak se mi Reacher líbil. Zajímavá postava, dvojku bych si docela dal.
  • příběh
  • zajímavá postava
  • akce
  • hlavní role šla obsadit líp
  • občas divnej humor
  • nepochopil sem záporáka
hrona
615 bodů
Jack Reacher Nás vrací do kraje devadesátých let, kdy se řešila hlavně akce, a nikdo si nedělal hlavu s tím, co hlavní hrdinové hlásí. A že zde tedy skutečně plácají nesmysly, dialogy jsou opravdu divoké, ale na druhou stranu zrovna tomuto snímku to vůbec neubližuje, jelikož akce je dosti, a o to tu jde. Boje jsou velmi kontaktní, což je dobře, přes to žádné potoky krve se nekonají, jedná se o vyložené pouliční rvačky. Tomáš je stále ve formě, to se musí říct. Já byl spokojen, agent Bourne má dobrého kolegu.
les62
593 bodů
8
Jack Reacher spisovatele Lee Childa patří mezi mé oblíbené literární postavy stejně jako jeho filmový představitel. Spojení těchto dvou sice pro mne bylo ze začátku šokem, ale nakonec jsem musel uznat, že tomu, kdo tuto literární předlohu nezná, se film bude líbit. Pro mne lehké zklamání, ale netrpělivě čekám na Jack Reacher: Nevracej se.
hofmi
hofmi
532 bodů
7.5
pěkná detektivka ... ale celkem očekávaný konec
HardMovie
HardMovie
475 bodů
7.5
Solidní krimi-komedie s výbornym Cruisem. Chci být jako Jack Reacher! A chci, aby po mě házela očkama Rosamund Pike. Jinak Herzog si zřejmě hodlá pojstit pověst maniaka (záporák je hodně WTF) a Duwall v roli staršího mazáka neskutečně pobavil.