Recenze seriálu Terra Nova

65%

Komentáře a recenze 12

36 234 bodů
6
Solidní výpravný sci-fi seriál dokázal na sebe upoutat pozornost. Z počátku se překvapeně velmi slibně vyvíjel. Bohužel, ani tentokrát se nevyhnul jistým patosem. Mě osobně hlavně vadili ti dinosauři. Proboha, to si už nikdo bez nich nic neumí představit? Jinak byla každá epizoda vcelku povedená, ale každým dalším dílem nic nového nepřinášel. Začal jsem se pomalu obávat, že to nakonec dopadne jako se seriálem 'Lost', kde se vše zbytečně moc natahovalo. Tvůrci to asi pochopili také a tak další natáčení ukončili. A udělali dobře. Kde je napsané, že vše musí mít několik stovek dílů. Takhle zůstalo aspoň to nejlepší co mohlo vzniknout.
22 397 bodů
4
Někdy v polovině devadesátých let by měl tenhle kýč opodstatnění. Dnes vážně ne.
4
Po dvoudílném pilotu (který dle zdejšího hodnocení patři k nejlepším dílům) mě nejdražší seriál všech dob na další sledování v nejmenším nenalákal. Takže fakt, že seriál dostal stopku, mě vůbec netrápí.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
6.5
Stephen Lang je prostě geniální a vůbec bych se nebál mluvit o životní roli. Vše ostatní je na hraně tvůrčí krize, kdy je poměrně dobrý napád rozváděn za pomoci tradičních berliček, které jsme již v x-variantách viděli jinde. Není to nuda, ale podobné téma by si určitě zasloužilo zajímavější rozvedení. I přes tunu klišé má Terra Nova nepopiratelné kouzlo a ohromný potenciál, který, doufám, tvůrci postupem času využijí. Snad se tenhle polotovar dočká druhé, méně "tradiční" sezóny.
RedRose
5 159 bodů
8
po deseti dilech jsem vice-mene spokojen! komornejsi pojeti mi vubec nevadi a vypada to ze zatim tvurci vedi co chteji... prijemne se na to kouka a ma to i nejaky dej a myslenku... snad jen by to opravdu chtelo zapojit mnohem vice postav protoze se to az priliz toci kolem hlavni rodiny a vudcu obou taboru a mohlo by se to casem omrzet ale jak jsem napsal tak jsem spokojen a budu doufat ze to vydrzi cim jak nejdele...
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Tohle se mi mega líbilo, seriály kde se lidstvo střetne s dinosaury, je téma na kterou se rád koukám a je mi jedno jak špatně CGI vypadá. Nápad to byl super, přežívání, každodenní potíže a strasti. Trochu divné, že jen co se objeví detektiv co tam ani neměl dělat, začnou se hrnout potíže které jen on dokáže vyřešit. To opravdu vojáci nemají detektivní vnímání? Naštěstí to neřešíte a jdete se seriálem ve kterém se ukazuje další zápletka, ze zápletky se stanou dvě zápletky a potom to skončí hned první řadou a vy jste nasranej, protože nic nevíte.
petra-satkova
4 740 bodů
4
Hodně slibný začátek, hodnotit samozřejmě ještě nebudu, ale podobný seriál mi teď hodně chyběl. Herci slušní, největší pozornost na sebe strhává podle očekávaní Stephen Lang. Pilot mě velmi zaujal, triky solidní na to, že jde o televizní seriál, akce taky dobrá. Nenudila jsem se a rozhodně to má velký potenciál, tak snad to scénáristé nezazdí, což bude obtížné, vzhledem k tomu, že se v seriálu objevuje cestování časem a to může vždy dopadnout naprosto jakkoliv.// No tak po čtyřech dílech začínám mít obavy, že mě čeká největší seriálové zklamání roku. Z Terra Novy se pomalu začíná stávat další laciný seriál s obyčejným scénářem a postavami, které mě díl od dílu začínají víc štvát. Ještě uvidím, naději stále mám a šanci seriálu rozhodně ještě dám, doufám, že se to ještě otočí k lepšímu.// Po pátém a šestém díle to vzdávám, tohle opravdu nevyšlo.
4
Po pěti odkoukaných dílech to pro Terra Novu nevypadá vůbec dobře je to absolutní pro americký rodinky stvořený kýč, který má s pořádným sci-fi společný jen to že se to odehrává ve druhohorách což zrovna nestačí aby se tenhle seriál udržel v mé pozornosti. Spatlanina všeho co vás jen napadne. Dám tomu ještě jednu šanci šestí díl rozhodne.
Dopamine
Dopamine
1 984 bodů