Star Wars: Epizoda II - Klony útočí

73%

Komentáře a recenze 40

JamesConnorGeek
823 bodů
8
Druhý díl Star Wars a také hodně odsuzovaný a pro všechny nejméně oblíbený díl. Mě se ale docela líbil, teda až na klišé romantické scény s Anakinem a Padme. Postavy tu byli starší od prvního dílu a byli tu lepší, za zmíňku rozhodně stojí Obi-Wan Kenobi. Anakin je tu spíše ufňukaný puberťák, co si furt jen stěžuje a postava mi tu byla velmi otravná. Ostatní postavy tu byli okay. Děj tu byl plynulý a ušel, některé sekvenci byli fajn a skvělé natočený jako návštěva Kamina nebo Bitva o Geonosis. Hudba opět skvělá, Akce slušná, hlavně už zmíněná Bitva o Geonosis a kloni! KONEČNĚ F*CKING KLONI! Za mě o trochu lepší než první díl. 75%
TechCluster
TechCluster
667 bodů
4
Romance Padmé a Anikana to celé zkazila.
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
6
Pro mě o něco slabší jak jednička. Je tu dost problémů co měla jednička ,takže nic moc herecké výkony a další věci co mi vadily na jedničce. dále je tu špatná romance mezi Anakin a Padmé , která je extrémně nudná. Co musím pochválit je hudba která je jako vždy fenomenální. Taky jsem rád že je tu mnohem méně Jar Jara .
  • málo Jar jara, hudba
  • herecké výkona , romance mezi anakinem a padmé
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
5
Epizoda II. je o trošičku lepší než epizoda I. ale furt je to mimo.
Annie555
Annie555
354 bodů
7.5
Lepší díl než předešlý, scénář má méně děr, přesto mi zápletka připadá poněkud nezajímavá. Efekty jsou opět bez chyby, jak už to u Lucasových filmů bývá. To, že se Anakin a Padmé dají dohromady, bylo jasné už od jejich prvního setkání. Tento problém ale vidím u mnoha filmů.
Critin
Critin
316 bodů
7
Lepší než první díl, horší než třetí.
  • Hello there!
  • General Kenobi!
  • Kde Ahsoka?
Leefko
Leefko
292 bodů
2
Ukecané, komplikované, ale přitom tak hloupé. Příšerná rozhodnutí a dialogy jedničky nevymizely, jen nudu nahradilo mlácení hlavou o stůl pokaždé, když Anakin "svádí" Padmé. Ufffff.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
7
Hodně overhated film ze všech stran, za mě velmi solidní a bitva o Geonosis je jedna z nejvíc epických bitev. Samozřejmě stejně jako Epizoda 1, tak zaostává v dialozích a podobně, ale zbytek je nadčasový. Doporučuji
TrosfyOfficial
TrosfyOfficial
75 bodů
7
O trochu lepší jak první film
ELKOZENDU
66 bodů
4
Druhý díl nese chyby prvního dílu. Scénář je opět docela tragický, cgi také nezestárlo nejlépe a taky hlavně proto že je podle mě nadužívané a prakticky každá scéna je před zeleným plátnem. Ale i hromada efektů tu pořád vypadá skvěle. A stejně jako u prvního dílu je nejlepší část filmu hudba, díky které vypadá hodně scén skvěle. Ovšem nejhorší jsou na tomto filmu postavy a jejich charaktery. Což vlastně je skrz celou trilogii. Každá postava je tu zaměnitelná a žádná moc nemá žádné specifické vlastnosti. Např: Anakin je tu skrz obi-wana prezentován jako nerozvážný a zbrklý jedi ale je to obi-wan který při první příležitosti vyskočí z okna . A takových věcí je tu spousta. A i hromada nedořešených linek které začnou jen proto aby posunuly děj dopředu ale pak už se nikdy ve filmu neřeší. Třeba když na začátku filmu je spáchán nepodařený atentát na Padmé. ve filmu není řečený proč jí chtěl někdo zabít a ani dál ve filmu už jí zabít ani nechtějí. Celá tahle část filmu slouží jen proto aby mohl jet Anakin s Padme na Naboo. A záporácký plán je tu opět na palici a to ani nepočítám celý plán palpatina. Aspoň část finále v aréně je tu celkem povedená a i příchod jediu, ale zbytek finále je bez emoční cgi souboj který ke star wars sice patří ale tady je to jen velký cgi guláš. Souboj s hrabětem Dookuem je ten nejhorší souboj jediu ve star wars. Tedy až do příchodu Yody který už ujde hlavně atmosférou, ale myslím si že Yoda nikdy neměl bojovat se světelným mečem. Pochválit ale rozhodně musím závěrečnou scénu filmu když vidíme začátek války a svatbu Anakina s Padmé a celý konec se nese v depresivním stylu. pořád ale když neuvidíte tenhle film tak stejně pochopíte následující film. Tenhle film je podprůměr který vás bude chvílema nudit.