73%

Komentáře a recenze 40

Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
najslabsi a najskaredsie vyzerajuci z prequelov. dialogy medzi vacsinou hlavnych hrdinov su prinajlepsom trapne (v tomto exceluje romanticka linka medzi anakinom a padme), akcne sceny az na vynimku na konci bezpohlavne a absolutne zabudnutelne. lucasove rozhodnutie nakrutit vsetko pred modrym platnom bolo tragicke vdaka ktoremu cely film posoby hrozne umelo...
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Prosvětlená a pohádková atmosféra jedničky je ta tam a začíná opravdový spletenec intrik a bojů a vše jakoby potemnělo až na zamilované scény Anakina a Padmé. V tomhle díle se konečně dočkáme vizuálních bojových orgií a tak si přijdou na své i milovníci akce a vizuálních efektů. Fantasticky udělaný je zvrat, jak svět k armádě přišel a proslovy mistra Yody k dění by se daly tesat do kamene. Přibyl další skvost do série hvězdných válek.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
Korupci v senátu, velká láska a chlapec stojící, mezi světlou a temnou stranou síly. "Já je zabil. Pozabíjel jsem je. Jsou mrtví. Úplně všichni jsou mrtví. A nejen muži, ale i ženy... A taky děti. Jsou jako zvířata. A já je pozabíjel jak zvířata." Velice propracovaný a emotivní příběh. Všechno na jedničku - od herců (Christensen, Portman, Lee, Jackson.), přes soundtrack po efekty. "Ještě hodně naučit se musíš." - "Je zřejmé, že tento konflikt nevyřešíme pouze pomocí Síly. Ale spíše pomocí světelných mečů." Konečný souboj wow, mistr Yoda válel a George Lucas také! Nemám mu co vytknout. - 100%.
kedl
kedl
6 380 bodů
3
Celá sága Star Wars jde úplně mimo mě!
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Anakin nám vyrostl, Padmé se asi zamrazila s věkem. Když pomineme tento detail, dostaneme o něco více akce. o něco více soubojů se světelnými meči. Obi-wan dostal výborný plnovous a je famózní. Příprava na završení trilogie je to povedené.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
Jeden z posledních dílů serie je dokonale zpracovaný a i přes mládí hlavního hrdiny, nás děj opravdu vtáhne.
Floridsky
4 376 bodů
4
Koukatelnější než Skrytá hrozba, ale pořád žádná sláva.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Epizoda II má tu nevýhodu, že přišla po Epizodě I, která nás uvedla do děje a představila staronové postavy, a před Epizodou III, kde vše postupně směřovalo do bodu, z něhož před desetiletími povstala celá sága Star wars. Takže jsou tam na jedné straně dobré bitvy, honičky a souboje, ale na druhé straně scénář vázne a nutí nás shlédnout spoustu vycpávek hodných důkladného prostřihu (Obi-Wan, který se musí zeptat malých děcek na zcela evidentní věc, je asi vrcholem natahování, které by nemělo být součástí ani těch nejprodlouženějších z prodloužených verzí). Nejvíc markantní to pak asi je ve střední části filmu, kdy se vcelku zajímavý děj kolem Obi-Wana letícího poprvé na planetu klonů s únavnou pravidelností střídá se sekvencemi, kdy mladý Anakin hučí do Padmé, povídají si o politice ve stylu zpráviček na Déčku a křepčí po rozkvetlých loukách. Akce se trochu rozjede až ve chvíli, kdy se tyhle dvě dějové linky opět spojí dohromady poté, co Anakin přejde duševním přerodem v souvislosti s vývojem kolem jeho matky. No, Star wars jsou sice Star wars, ale tohle zkrátka není díl, který bych musela vidět často.
8
No tohle už je jistý pokrok od naprosto infantilní jedničky k dokonalosti původní trilogie přesto má Lucas ještě v mnohém rezervy. Přesto je vidět, že si uvědomil jak moc se seknul s jedničkou. Mistr Yoda forever
Fanik
Fanik
3 069 bodů
7
Opět velmi slabé. Ale celkově lepší než Skrytá hrozba. Nebýt velmi dobrého finále tak bych nešel nad 3 hvězdičky. Finále už nepůsobí trapně jako v případě předcházejícího dílu. Už to není tak dětinské.