79%

Komentáře a recenze 45

kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
Velice věrná adaptace předlohy s krásnými comixovými prototypy, úžasně zahraná a trikově zvládnutá. Singer rozložil značně svědomitě 104 minut mezi akci a povídací pasáže přesně podle správného kompresního poměru a nadělil svým hrdinům jasně definovaný rejstřík schopností, díky němuž přesně víte, co můžete od postav čekat. Na množství charakterů a relativně krátkou délku mají navíc všichni ostře vykreslené povahové kontury a nadžánrové divácké přiblížení. Pro mě určitě dosud nejlepší comixový přepis. Uvidíme jak dopadne dvojka...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Komix jsem sice nečetl, ale zrovna tady mi to vůbec nevadí, protože si myslím, že X-Meni jsou jeden z nejlepších filmů na motivy komixu. Je zde výhoda v tom, že je zde hned mutantů několik a každý se s nějakým snaží ztotožnit. Režie je výborná Singer se mi jeví jako schopnej režisér. A obsazení ? Myslím, že přesně sedí. V čele s Hugh Jackman a Patrick Stewart vzniíkl jeden z nejlepších komixů na filmovém plátně.
mimon
4 334 bodů
10
povedený film se super efekty...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Kdo neměl tu čest s komiksem, tak si nejspíš řekne, co je na tomhle filmu tak super - děj je vcelku prvoplánový, podobné efekty už rovněž byly k vidění a taky jsem se dost bavila, když Hugh Jackman kdysi vyprávěl v Top Gearu, jak se s manželkou poprvé začetli do scénáře ("a pak mu vyjednou z ruky nože - jako vážně v tomhle chceš hrát?"). Mě tedy kromě Wolverina minimálně hodně baví obsazení Patricka Stewarta a Iana McKellena do rolí dvou protipólů a jejich názorové střety.
8
Asi nejlepší komiksová adaptace, kterou jsem zatím viděl. Ikdyž mi film, přišel poměrně chudý na efekt na to, o jaké téma se tu jedná což asi není až tak na škodu. Že by Jackmanova životní role?
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Tak se mi zdá, že USA jako země bez bohaté minulosti a tudíž i historických legend, jakými se může chlubit Evropa, cítí jakési vzduchoprázdno, které se snaží vyplnit fiktivními hrdiny, kteří vždy mohou přispěchat na pomoc v případě nějakého nebezpečí. Proto si vybájila všechny ty supermany, spider-many, ironmany a x-meny. Nic proti nim, pokud se na ně dobře kouká. V případě X-men to dobrá podívaná určitě je, i když zdravému rozumu se přeci jen trochu vzpírá.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Dlouho jsem váhal, zda vstoupím do světa této komiksové adaptace, jelikož jsem si nebyl jistý tím, zda se podaří. Ale Hugh Jackman mě hodně rychle vyvedl z omylu a já už jen hltat záběr za záběrem, teď můžu jen smeknout skvěle odvedené práci. Bryan Singer ukázal své kvality a spolu s výbornou kamerou jsem si to opravdu užil!!! 95%.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Skvělé provedení komiksové adaptace jak však trochu divný konec hapruje ale jinak velkolepé dílo narosto excelujcí herci vše skvěle doplnuje pro fandy komiksu povinost to učitě tak vám nic jiného nezbývá než film shlédnout.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Po x letech existence komiksu se stejnomeným titulem přišel čas mutantů na stříbrné plátno.Superhrdinové s komiksu,který vytvořili roku 1963 Stan Lee a Jack Kirby se ujal režie Bryan Singer a zvládl úlohu na jedničku!Akční Sci-fi s výbornými triky,hudbou a hereckými výkony s retro-stylem říznutou akcí si rozhodně nenechám ujít pokračování...
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
První seznámení s X-Meny. Slyšel jsem o nich nesčíslně krát, ale viděl až nyní. Věděl jsem, že to bude kvalitní, ale trochu jsem se bál zklamání ve stylu Fantastický čtyřka a nebo Hulk. Obavy byli klamné. Úžasný Singer měl pod sebou dobré scenáristy a i herce, takže to vypadalo nadějně a skončilo to chvalitebně. X-Meni ve mně probudili touhu vidět jich víc, takže výzva přijata. První X-Men film - pěkný zážitek.