Komentáře a recenze 63

6
Rozhovor mezi Vinem a Rockem na konci se zapisuje do dějin jako nejhůř natočený rozhovor vůbec. Aneb jak natočit dva lidi vedle sebe, kteří vedle sebe vůbec nestojí.
harry456
harry456
2 437 bodů
9
Stará parta se vrátila, teď však čelí jinému soustu, žádní dealeři apod., ale profesionálové s vychytanými auty. Ano, Owenu Shawovi, bývalému vojákovi a mozku party, který si z vyšetřovatelů dělá legraci a hraje si s nimi. Rychlá parta se znovu schází, ve filmu se objeví i naše Letty (Michelle Rodriguez), jenž Lin ve čtvrtém díle údajně pohřbil. Letty se vrátila, protože fanoušci si to strašlivě přáli a bylo jim líto, že by je mohla tato postava opustit. Kdo by si to přál? Dobrá postava, kterou jsem si oblíbil i já. Díky Letty je Toretto takový, jaký je a tak se Justin Lin rozhodl dát jí šanci a porvat se o místo zuby nehty. Letty přišla o paměť a tak neví, kdo je Dominik Toretto, a kde se tu vzal, což se ve filmu ukáže jako skvělý nápad na ,,oživení." Pokud jste si mysleli, že vás Rychle a zběsile nemůže překvapit, pak jste se mýlili. Justin Lin, režisér, ví jak na diváka a tady mu naservíruje rovnou dvojitou porci zábavy. Lin je zkušený, dobře koordinující režisér, který si se všemi dobře rozumí a umí je popostrčit, když je nejhůře. Z amatéra se stal profesionál. Poprvé režíroval nepříliš výrazný film Shopping for Fangs, jenž nestál za nic. V roce 2006 se ujal postu režiséra Rychle a zběsile Tokijská jízda, úplná bomba to nebyla, ale byl to výrazný pokrok. Ve filmu to vypadá, že Lin už v době, kdy natáčel Tokijskou jízdu, věděl co bude v šestém díle. Spoustě lidí nedávala trojka smysl, ale nezoufejte, zde se vám všechny vaše otázky zodpoví a příjemně vás překvapí. Začal se zlepšovat a nakonec to vytáhl na špičku. Škoda, že je to jeho poslední díl série. Film hraje na perfektní jistotu, ta se vyplácí v mnoha případech. I když někde je akce malinko přehnaná, napočítal jsem dva případy, ale ty vám tady nebudu popisovat, jelikož chci abyste si film užili jak se patří. Chris Morgan, scénárista, připravil skvělý pokrm a skvělý herci ho ještě zpestřili. Rychle a zběsile patří k mým nejoblíbenějším filmům, protože každý film dokáže přijít s něčím jiným a pokaždé se mi dílo líbilo. Je pravda, že Rychle a zběsile 5 byla trochu okoukaná a trochu kazila název, jenž by tady zněl spíše ,,Rychle a akčně." Pátý díl nezpochybňuji, jen mi to moc nesedlo, čekal jsem lepší auta, lepší zápletku. Všechno se mi dostalo právě v šestém díle. Děj se odehrává v Evropě, kde Owen Shaw vyvádí jednu lumpárnu za druhou a ,,Rychlá parta," ho musí dopadnou. Film vás bude od prvního okamžiku bavit, kdo neviděl ani jeden díl této bandy, tak nezoufejte, promítne se pár záběrů z předchozích dílů, takže si můžete udělat obrázek, jak šel čas. Většina scén působí opravdu věrohodně, díky kaskadérům, kteří absolvovali skákání z auta na auto, jízdu v autě, když na ně padá most atd. ,,Jeď nebo zemři," hlavní věta filmu, a také hlavní heslo. Pestrou akčnost doplňují vtipné momenty, jenž drží Roman (Tyrese Gibson). Gibson je vtipný a přátelský chlap s prořízlými ústy, jenž se dokáže vykecat z čehokoliv. Brian O´Conner (Paul Walker) je jedna z nejlepších postav v sérii vedle Toretta. Dwayne Johnsonovi alias agentu Hobbsovi, dává scénář ve filmu více prostoru a ukazuje se tu ve světlé i tmavé stránce. Hobbs pro tvrdou ránu nechodí daleko, je to vidět, ve filmu hází s pachatelem i o strop a kašle na to, co smí a co nesmí, protože on smí všechno. Klíčová bitka byla v pátém díle s Torretem (Vin Diesel), ale zde je uvidíte rvát se pořádně s protivníky. Nikoho nenechají dokud nemá alespoň otřes mozku. Ve filmu uvidíte i Bragu, který se objevil ve čtvrtém díle jako záporák. Owena Shawa zahrál perfektní herec Luke Evans (Válka bohů, Hobit: Šmakova dračí poušť), role je pro něj ušitá na míru. Je skvělé sledovat, jak zatočí s policejními auty, ani se nenamáhá. Překračuje všechny povolené meze, jen aby dostal kódy za miliardy dolarů, tomu se říká kuráž. Skvělá je scéna v letadle nebo na dálnici s tankem. Skvělou atmosféru dodává i hudba http://youtu.be/e-8EQHaMKfA . Imax je podle mě zbytečný, ale na co stojí jít je nová technologie 4DX, která nabízí nevšední zážitek a zpestření zážitku.
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
10
:D
Kuca25
2 132 bodů
10
Tohle je přesně ten díl, kdy měla série skončit. Nejlepší by to bylo už minulý díl, ale po skvělém finále se dá vždy ještě pochopit poslední návrat oblíbených hrdinů, kteří to celé ještě jednou zakončí. Něco jako když se herci v divadle uklání, ale vždy přijdou ještě jednou. Jak již víme tak se nestalo, ale to odbočuji. V šestce se vrací oblíbená parta, která je prostě skvělá. Všechny postavy jsou opět přesně takový jací mají být. I když od tohoto dílu se objevovali věci, které mi začali vadit, ještě to tu tak nějak funguje jak má. Lokalitě se opět nedá co vytknout a souboj týmu proti týmu je neskutečně zábavný. Akce už sice začíná být, ne lehce, přitažená za vlasy, ale když vypnete dá se to přehlédnout. Je jasné že Domův tým je po Riu braný jako superteam, ale teď proti němu stojí skutečný tým, který není gang. Naštěstí tohle zvládli filmaři dobře. Naše parta nepůsobí jako vyškolená speciální jednotka nebo nějací specialisté, působí tu stále jako bývalý závodníci co se akorát posunuli zase o krok dál. O autech to už moc není, ale i zde se dají najít světlé chvilky. I když úroveň o něco klesla zábava možná ještě vzrostla a tak zůstávám jako původní fanoušek na největším hodnocení. Takhle nějak může vypadat druhé uklonění.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Tak přesně takovyhle filmy miluju rychlost, naprosto skvělý obsazení,efekty a na další film se opět těším.
krakenvalo
krakenvalo
1 455 bodů
10
Fakt bomba film nato že jsem videl umna prvu čast tak sa mi to velmi páčilo
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
9.5
Moc jsem se na to těšil. Kombinace rychlých aut a akčního trochu scifi-dramatu je, myslím si, dosti přitažlivá. Musím říct, že zklamání se nedostavilo. Taky jsem si při pátém díle říkal, jak to napojí na dějovou linii předchozích dílů a myslím si, že se to nakonec povedlo v rámci možností. Původně se zřejmě nepředpokládalo tolik pokračování.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
9.5
Jsem rád že se vrátila stará parta, prostě byly suprový (jsou suprový) je škoda co se stalo Paul Walkerovi, ale jsem rád že jeho bratři souhlasily s dotočením dalšího dílu... bude to film věnován jeho památce... jako ostatně, všechny předchozí díly... další díly už asi nebudou bez Paula taková jako tyto… je to škoda…
michaela159
michaela159
1 045 bodů
10
Stále to má všechno, co má film mít. Auta, zbraně, svaly, kung fu, ženský, výbuchy a charismatické postavy. Opravdu skvěle natočené a Lin na sebe může být pyšný, jelikož se se sérií rozloučil ve velkém duchu a upřímně se mi bude stýskat a už nyní napjatě očekávám sedmý díl. Doufám, že to Wan nezkazí.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8
"Do stejného potoka dvakrát nevkročíš" .. i takhle by se dal charakterizovat šestý díl téhle kdysi tuningové party. Pětka byla vážně našlápnutá a proto se J. Lin snažil drtit diváky podobným stylem. Taky proč ne, když to fungovalo. Jenomže natočit něco stejného, navíc aby to opět svým způsobem šokovalo a zaujalo - to už holt není ono. Na druhou stranu musím pochválit výborně zvládnutou režii, opravdu kvalitní řemeslná práce. Nádherné obrázky, našlápnuté káry, kvantum akce a občas i nějaký ten povedený vtípek. I když ta akce občas hodně bije do očí - např. ten Dieslův supermanský let přes dálnici. Obecně ale stále platí .. Rychle a zběsile vzniklo na jádru tuningu, upravených aut .. postupně přešla série v akční filmy s tuningovými auty. Což je škoda.