Komentáře a recenze 63

M3lios
9 141 bodů
8
Lepšie pokračovanie som si ani nepredstavoval
9 035 bodů
7
Nebýt trochu přepálené akce, která kazí dojem (ano, i v pětce to bylo přepálené, ale tady s větší mírou), tak jde o skvělé pokračování, které naservírovalo tu správnou zábavu, kterou má film mít, jen kdyby se tam tolik času nemluvilo, ale spíše jezdilo, bylo by to také fajn.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
akcny vyplach s tak premrstenymi akcnymi scenami ktore su nieco ako z nejakej epizody road runnera ale urcite nie zo skutocneho sveta, nastastie su si svojej extremnej tuposti vedome ale na druhej strane ich nie je dost aby dali urcitu balanciu v porovnani so stopazou. coho ma vsak ff6 nadbytok je nudna vata typu kecov o rodine a humoru ktory je ale totalne nevtipny a hlasok ktore vacsinou nefunguju. auta ma nikdy nebavili tak som sa pri masturbacnych zaberoch na rozne kary dost nudil, ale este stastie ze v tom hra opat ROCK lebo zvysok hlavnej partie mi pride dost nesympaticky (a to i vecne mumlajuci vin diesel)...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
7
Dynamické, akcí nahuštěné, ale možná až moc o hodnotách a akce občas zbytečně přepálená (je jedna věc, pokud táhnete městem trezor a druhá, když Vin Diesel zaskakuje v letu za Supermana). Vyjma toho je ale zbytek špičkovou ukázkou zábavné hollywoodské atrakce, která dokáže v rámci žánru prodat obě pohlaví. Heist akce každopádně slušela Domově týmu víc a wow efekt je nenávrazně pryč. Na sedmičku se nicméně nejde netěšit (modří vědí proč) a pořád je mi tahle za vlasy přitažená reklama na automobilový průmysl (už pro obsazení) zatraceně sympatická.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
Pátý "nejlepší" díl slavné série. Hlášky: Tej: "Sakra, to snad ne. To jste opravdu vyškrábali zbytky ze dna?" Roman Pearce: "Asi jo, když jsi tady ty. Kdy vrátíš Martinu Lutheru Kingovi jeho auto?" Tej: "Hned jak ty vrátíš Rickovi Jamesovi jeho bundu." / Roman Pearce: "Sexy nohy, baby. Kdy bude den otevřených dveří?" Gisele: (Přiloží pistoli k jeho hlavě.) "Ve stejnou dobu, kdy zmáčknu tuhle spoušť. Chceš být první návštěvník?" / Roman Pearce: "Vidíš, jsem lepší zvláštní agent než si kdy byl ty." Brian O'Conner: "No, to záleží na tom, co myslíš tím "zvláštní." / Hobbs: "Proklepneš mi toho reyese, detailně, chci vědět kolikrát si ho na hajzlu oklepe." - 90%.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Doufal jsem, že to bude lepší jak pětka, což nakonec bylo, ale né o moc. Vlastně jediný, co se mi tam líbilo byli ty rvačky a pár honiček. Prostě už to není, co to bývalo. Závodů bylo málo a spíš tam šlo o epický WTF momenty. Ten skok přes most? Děláte si prdel? Tohle může napadnout jenom naprostýho magora. Pak to letadlo, to byla taky dobrá sračka a nakonec Terminátor, kterej vyšel z hořícího letadla. Proč to takhle kurvěj? Já to vážně nechápu, to jsou úplně zbytečný záběry, který film akorát snižujou. Chápu, že nějaký epický moment tam chtěli dát, ale tohle je vážně ještě horší jak ten trezor v pětce. 3* jsem dal jen kvůli rvačkám, vtipům na černouškovo čelo a za ten konec! Tím koncem myslím úplný konec po titulkách, kdy se tam objeví Statham. To je snad poprvý, co se těším na pokračování průměrnýho filmu. Se Stathamem jako hlavním padouchem to bude hned o něčem jinym.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7.5
na tenhle film jsem se hodně těšila, trailer napovídá, že to bude pecka, a relativně se trefil... Je to prostě plný akce, honiček a někdy dost nereálných scén viz třeba let Vina Diesela. I přesto musím vytknout stále větší odklon od původní linie a trochu už moc přehánění v některých textech. Většinou je to ale docela vtipné a auta i soundtrack jsou vážně skvělý.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
No to už si děláte prdel..?
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Za prvé, když točím film, měl bych znát zákony fyziky. To, že Vin Diesel s The Rockem si skáčou 10-ti metrové skoky a pak dopadnou jakoby si jen radostí poskočili, to si teda klepu na hlavu. Chápu, že pro drsňáky jako jsou oni dva neplatí žádné zákony, ani fyziky. To už je potom na panu režisérovi. Celkově tam bylo nespočet věcí typu, Vin Diesel si v pohodě vytáhne kulku z těla a né, že to dokonce i přežil, ale po postřelení z 10 metrů ani nezaremcal. Co to je tohleto? Celkově ten film měl spád, bavilo to. Ale strašný amatérismus tomu podkopává cestu k úspěchu. Dost podobně pětce v mnoha ohledech, ačkoliv pětka byla lepší, a to o dost. 40%!
Fanik
Fanik
3 069 bodů
7
Tupa podívaná při které zůstává rozum hodně ale opravdu hodně stát. Protože se tam odehrávají takové nelogické hovadiny jako když Vin diesel "supluje supermana" při skoku přes most. Ovšem na druhou stranu oceňuji neuvěřitelné akční tempo a obstojné herecké výkony. Celkově mi to připadá jako kdybyste vzaly všechny hlášky a akční scény z akčních filmů 80. let a poslepovali to dohromady.