Komentáře a recenze 45

8
Solidní kritika společnosti zabalená do hezkého třpitivého obalu, bohužel bez jakéhokoliv náznaku originality nebo geniality prostě průměr se slušnou vizáží.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Velmi zajímavý nápad na zpracování. Bradley Cooper spolu s Robertem De Nirem, tato sestava se mi zamlouvá. Atmosféra, dialogy byly na vysokém levelu a nevím jak , ale nějak se mi to dostalo pod kůži. Je to film, který nemůže nudit. One of the best!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Všechno mě vtáhlo do děje hned od začátku s výborným startem Burgerova mysteriózním dílem.Kamera byla velmi zaostřeně dobrá,originální myšlenka,střihem v prolínání rozlišení barev se mi líbila,kde vynikli Cooperovy oči jako třpyt v nebi v nezapomenutelným pocitem co mám vlastně v sobě(tabletka)jsem všemocný!Když se dostávám k hlavním postavám musím zdůraznit,že tohle Cooper zvládl velmi dobře a otvírají se dveřa na lepší časy,než slabá minulost.De Niro nezklamal,ikdyž toho moc nenahrál,ale zdaleka nepatří do starého železa a samopal by mu ještě do budoucna slušel tak jako sako.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
I když je to můj oblíbený film, tak při každém shlédnutí pláču nad scénářem. To, jak byl do filmu dosazen ruský mafián, aby se tam aspoň něco dělo, je tak umělé a nelogické, že to kazí jinak sqělý dojem. A pokaždé, když se tam znovu objevil, poklesl filmu sexappeal o 10 bodů. Jinak supr nápad a hrdina, se kterým se chce ztotožnit asi každý. Škoda, že to nešlo udělat ještě chytřeji.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8.5
Milé překvapení a těším se na seriál.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8.5
Taková zjednodušená verze Lucy, která možná funguje daleko lépe. Člověk bere drogy, které mu umožňují využívat celý mozek, ale nezachází to příliš do hraní s časem, prostorem a dalšími sci-fi blbinami. Bradley Cooper si roli vyloženě užívá a Niro mu skvěle sekunduje. Film doplňuje parádní hudba, která skvěle doplňuje pocit "Všemocného". Teď ještě zkouknout seriál, snad bude aspoň z poloviny dobrý jako tenhle film. 85%
Edward
Edward
2 487 bodů