83%

Komentáře a recenze 46

Pas
Pas
6 225 bodů
4.5
Za první tři série absolutorim.Poté děj i akce začínají vadnout ale zřejmě si tam každý něco najde. To co nám však servírují v sedmé řadě ...Vem to hovno, rožvýkej to hovno , polkni to hovno.Žádná akce, žadné naháněčky o přestřelkách se ani nezmiňuji jen pseudo psychologické žvásty především týpka s bejzbolkou u kterého producent zřejmě podepsal dlouhodobou smlouvu a tak ho budeme vidět s jeho "Cecille" i dále. Občas ji bude mít sám , jindy mu ji podrží někdo jiný..Malou naději jsem vkládal do mladé generace ale i Kárl zklamal a tak místo kulky do palice zase psychožvatlanice.Po zkušenostech se zombíky asi nikdo nepochopil , že když padne hlava padne celé tělo...včetně toho psychotlachala. Uffff , lidé kteří si prošli takovým martýriem se nemohou chovat jako dobytek z chlíva který jde na porážku. Tady AMC přestřelila , respektive usnadnila si velice práci a do boje šel scénář žvanění,nudy a nelogického chování postav . V příštím díle zase určitě napřeskáčku navštívíme krále ze ZOO a ujistíme se , že černý chlapík s holí cvičí svého svěřence zdatně. Prasata žerou zombíky a ty pak Neganovi boys.Jistě, odplata Ricka a jeho ekipy je možná v plánu,někde na konci posledního dílu jen nevím jestli to až tam dokoukám...
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Stylový zombie seriál, za kterým stojí dost známá jména.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Konečně postapokalyptický seriál. Nádherné masky zombíku. Skveli herci, kteří si role opravdu užívají a věříte jim každou slzu. Děje a zápletky, byli skvěle asi až do konce třetí série. Pak už mi to přijde porad to stejný dokola. Jasně přibilo par nových postav, par nových míst, par nových věci co se musí vyřešit, jenže to je tak všechno a nějaký velký boom který by mě uzemnil se ne a ne dostavit. Proto už jsem jen tak tak dokoukal 4. sérii a nakonec mé putování skončilo v polovině 5. série.
Floridsky
4 376 bodů
8
Svého času seriálový klenot. Řady 1-6 a 9 rozhodně to nejlepší ze zombie žánru.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Něco pro milovníky Zombie hororu. Jedná se o seriál s perfektně napsanými i zahranými postavami. Budete je milovat i nenávidět. V jednu chvíli jim budete fandit aby jste jim o něco později přáli smrt. Budete s nimi prožívat jejich hodně tragický osud a ztráta každého člověka se vás dotkne. Příběhová linie vás chytne a nepustí. Ač ve 2. sérii se drobet polevuje. 3 řada vše napravuje. 4. řada má silný, ale i zbytečně nudný a natahovaný díly. Uvidíme jak bude seriál pokračovat dál. (P.S. tvůrci mluví o 12. sérii) Za zmínku stojí i propracovaný příběh a prvotřídní efekty i masky. 1. série - 5* 2. série - 4* 3. série - 4* 4. série - 5* (slabších) Asi nejlepší zombie horor co jsem viděl. Pro mě předčí i nemrtvý od George A. Romera. V průběhu 4. série - 5*
bidlobox
3 802 bodů
7
Jeden můj mladý kolega, kterému jsem před časem doporučil sledování seriálu Game of Thrones, na mne "na oplátku" neustále dorážel, ať se podívám na zombie seriál The Walking Dead. Jenže problém je v tom, že on je fanda na zombíky, kdežto já zas až tak ne. Vlastně vůbec ne. V GOT je strpím v rámci příběhu, ale dívat se na zombie seriál, to je něco dočista jiného. Ale ukecával mne tak dlouho, až jsem se při přející příležitosti podíval alespoň na pilotní díl. Ale upřímně se tak stalo spíše díky dvěma jménům, která za ním stojí: Franka Darabonta a Andrewa Lincolna. Nápad s poldou, který v kómatu přežil apokalypsu a po svém probuzení zjišťuje, že jeho svět se proměnil v zombie park a jeho rodina je fuč, takže po ní začne pátrat, je docela zajímavý a pro příznivce žánru asi dost lahůdkový, ale filmové vyprávění mi přišlo místy docela nudné a zombíci takoví, no... příliš klasičtí. Pár zapamatovatelných momentů se našlo, třeba Rickyho vjezd do města na koni (sic ho měl raději nechat na pastvinách), scéna s tankem nebo (horní) půlka zombie plazící se po parku. Ta mi přišla paradoxně nejvíc živá, chvála trikařům. Ale to je pořád dost málo, abych obětoval svůj čas na dalších nějakých 30-40 dílů, které momentálně následují a budou asi přibývat. To by se pak ze mě asi postupně taková zombie také stávala.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Můj nejoblíbenější žánr konečně v seriálovém podání, měl jsem radost. Zombies jsou skvělé, ale nedostávají moc prostoru. Ten se bohužel ještě víc zužuje s každým přibývajícím dílem/sérií. A pak jsou to jen keci, keci a znova keci. Kdybych chtěl koukat na dialogy úplně o ničem, pustím si Ulici. Mrzí mě že s každou dobrou částí nebo nápadem (farma, vězení) které tomuto žánru přímo nahrávají, si tvůrci neumí moc poradit, protože akční jízda se skoro nekoná. A pak přijdou zase jen dialogy. Herci bez "kouzla", každý umí jen jeden a ten samý výraz (přesně tohle mě začalo štvát na Dexterovi a už mě to štve i tady - představte si 15 Dexterů pohromadě..brr), občas mezi tuhle smečku přidají tvůrci skupinku pár lidí, takových 4-5 obětních beránků na pár dílů postačí. A hned jsou na světě další nudné a ještě nudnější dialogy, když už to chce nějakou akci, tak tyto vedlejší postavy samozřejmě zařvou. Pak chvilku nic, následně se objeví další přeživší, dialogy, dialogy, dialogy..nuda. Za polovinou třetí série snižuji ze 4 na 2, po druhé neskutečně utahané sérii jsem si myslel že bude líp, ale nebude. Woobury nesnáším, stejně tak jako většinu hlavních aktérů. Jelikož mi umřel T-Dog a ten dědula v druhý sérii, už zbývá jen Daryl, který taky už přestává zářit:( Sakra, je to fakt škoda.. edit 28.3.16: Šestá série je opět TOP, zvyšuji hodnocení a doufám, že při takové kvalitě i nadále zůstane!
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
PROSTĚ MŮJ ŽÁNR!!! Tenhle seriál je pro mě opravdu modlou. Jasně, že není bezchybný, ale já žádně chyby vidět nechci! Pilotní díl mě pořádně navnadil na díly následující, 1. série byla výborná a jak se u většiny seriálů dá čekat, 2. už nebyla taková. Ale pořád to bylo na TOP úrovni. V únoru očekávám další série a jsem velmi natěšen. Herci si myslím, že hrají dobře, celkově dobře odvedená práce! Nic jiného než 5 hvězd dát nemůžu a ani nechci. Po Úsvitu mrtvých zase TOP zombie projekt!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Nevím proč,ale nemohl jsem od toho odtrhnout oči a musel jsem sledovat aspoň 3 díly denně. 28 dní poté Darabontův WALKING DEAD strčí do kapsy.Působivé napětí.Vztahy a konflikty mezi postavami jsou výborné a k nakousnutí (jako chodec do potravy).Kdo se rád dívá na zombie a vnitřnosti na denním pořádku,hororový prostředí,napětí na maximum,každodenní přežití,tísnivý strach - kdy se budete v noci při sledování otáčet za svý záda - ten nesmí zaváhat a musí Walking Dead ochutnat,protože to opravdu stojí za to.Seriál,který se nezastavý ohledně sledovanosti,ale půjde nahoru. A ta vyvražd'ovačka....!
Fanik
Fanik
3 069 bodů