Živí mrtví

83%

Komentáře a recenze 46

JamesConnorGeek
823 bodů
10
Tenhle počin miluji. Když jsem tenhle seriál viděl poprvé, hned jsem si zamiloval vyprávění příběhu (příběh prvních sérii 1-4) a taktéž postavy, bez kterých by tenhle seriál nebyl tak úžasný. Ve svém srdci mám 1 až 4 série, další série jsou okay, ale tam se pro mě už vytratilo to kouzlo, které dělalo první série tak zajímavou. Možná poslední série nejsou nejlepší, možná některé díly či série stoji za nic, ale vždy na tenhle seriál budu vzpomínat jako na nostalgický zážitek, který ze sledování tohodle seriálu mám. V mém srdci si vždycky The Walking Dead najde místo, jak seriál, tak i herní série (Telltale Games). 90%
bafik
710 bodů
8
je to mazec.jak si cválá na koníkovi do města hrubé
Kamil3
Kamil3
527 bodů
9.5
Už je za námi 6 série a musím říct že si Walking dead udržují stále standard a tak patří stále mezi top 10 ...Už se nemůžu dočkat další série za mě to je 95 procent.
Vetstormy_
Vetstormy_
471 bodů
7
Seriál má skvělé první série, ale postupně ztrácel dech, až jsem se na něj díky kolísavé kvality epizod přestal dívat, a přešel jsem na komixovouv předlohu, která je FE NO ME NÁ LNÍ, a seriál o proti tomu působí jako slabej odvar.
  • Vynikající masky, hororová atmosféra a úžasný Rick Grimes.
  • Nikdy jim neodpustím jak v seriálu skončil Rick a Andrea.
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
10
Tak z 5. série jsem si sedla na zadek. Úžasné zobrazení lidských hranic a to co se může člověku honit hlavou, když zažívá to nejhorší a nemyslitelné co se děje v příběhu. Díly s hlubokými emocemi a myšlenkami. Úžasná nečekaná a překvapivá změna nepřítele. Už mi tak přijde jako by "mrtváci" byli pouze jako otravný kousavý hmyz a skutečný nepřítel je mnohem zákeřnější, nepředvídatelný, brutální a nehumánní.
  • úžasná postava Derila, hlavně mi ho nezabíjejte
sammikk_
sammikk_
330 bodů
10
Projekt co mi změnil pohled a přístup k životu, silný revoluční příběh o evoluci hodného poldy, je naprostá krutá realita. Seriál častokrát chybuje, a nedokáže navázat kvalitami na první řady, ale já jsem jim to schopen odpustit. Silný emoční granát, za který by se nemusel ledakdo stydět
Kverulant
Kverulant
222 bodů
4
Jediný důvod, proč se dívat na umírněný pomalý seriál se slušňáky, je ten, že nevíte o skvělé nadupané komiksové předloze, která si rozhodně nebere servítky. Po zklamání z první série už považuju za zbytečné to dál sledovat a radši vyhlížím další díly komiksu.
Martini2002
Martini2002
122 bodů
10
Příspěvek obsahuje spoiler!
Ryuu
Ryuu
61 bodů
9
Na tomhle seriálu jsem vyrůstal, a byl to i můj první seriál co jsem viděl
  • Dobré zakončení
  • Výborní herci
  • Prostě Norman Reedus
  • Některé série a díl jsou nudné (ale není to úplně něco hrozného)
Foťák
Foťák
44 bodů
9
12 rokov,11 sezón a 177 epizód to bol seriál The walking dead jeden z tých prípadov keď prežijete celičkú generáciu svojho života behom jedinej show, dospievate spoločne s postavami a život vôkol vás sa mení k nerozpoznaniu...Ťažko sa to popisuje no skupinka Ricka Grimsa sa pomaličky stávala mojou vlastnou fikčnou rodinou a láska k seriálu prerástla k oveľa hlbšiemu napojeniu ktoré po viac ako 10 rokoch došlo k zdárnemu koncu.
Ono keď vysielate seriál s pravidelnosťou a to 12 rokov v kuse tak je logické že zákonite musí prísť jak víťazné vrcholi tak drsné pády. A aj keď úplne chápem že mnohí po skvelej prvej sérii odhodili seriál pri pomalejšej druhej, tak ten najväčší odliv fanúšikov prišiel so sériou ôsmov, ktorá doviedla výplnovosť seriálu do mŕtveho bodu a aj ja sám som mal po prvý raz v celej histórii tejto show chuť prestať...
Nikto vtedy neveril že sa Walking dead vráti k svojmu vrcholu čož bolo pre každého úplne inde a ja osobne by som si vybral prechod medzi piatov a šiestov sériou v ktorej sa z hrdinov stávala potulná skupinka podivínou ktorá prestávala druhým ľuďom dávať šancu a ich priami kontakt s civilizovanou Alexandriou vtedy vytváral jeden z najsilnejších a po psychologickej stránke najzaujímavejších scén a zvratov. Lenže s príchodom deviatej série sa stalo niečo šokujúce, deviata séria bola neskutočný granát, hromada nových nápadov, výrazná energia v réžii, scénar dostával skvelé vedľajšie linky, zvraty a silné momenty. No naraz som vnímal že walking dead je opäť na koni a predhadzuje mi to najlepšie z najlepších.
Karty boli skratka po časovom skoku perfektne rozdané a ja som len pozeral že môj milovaný seriál vstal ako fénix z popola, dokonca sa mu darilo nastavenú kvalitu udržovať s tou 10 sériou a netreba to predlžovať aj tu 11 som si nesmierne užil.
Láska k seriálu tu bola až to posledných chvíľ a za toto som za novým tvorcom a celému štábu neskutočne vďačný, pretože trpezlivosť sa aj tento krát vyplatila a seriálový príbeh dostal svoj pomyselný happy END. Udalosti vo spoločenstve boli nervy drásajúce a vidieť hrdinov v konflikte z mocnosťou proti ktorej sú len obyčajnými pešiakmi dalo záverečným epizódam tú správnu dôležitosť, atmosféru a podklady k emocialnému finishu. Ktorý má dohnal k slzám. S odstupom času si uvedomujem že som oveľa viac docenil všetky tie drobnejšie scény v ktorých sa postavi len rozprávajú, hraje v pozadí určitá jemná hudba a oni čelia svojim osobným démonom. Otec Gabriel ktorý nám bol predstavený ako muž ktorý druhým ľuďom nenaskytol pomocnú ruku, zatiaľ čo v poslednej epizóde práve on iniciuje otvorenie brány a záchrany nevinných. Tieto momenty sú v konečnom dôsledku ďaleko kľúčovejšie než akákoľvek akcia či dramatické úmrtia. Walking dead bol totiž vždy o ľuďoch ich problémoch, motivácia ch, snoch ktorých sa nechcú vzdať. A teraz po konci všetkého môžem aj ja povedať som fakt rád že som to s nimi nevzdal...